sista orden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
precis som elo så måste vi skriva några sista ord (kanske i mer än en tråd)

bla bla bla.... bla bla bla

så tröttande att skylla på allt och höja sig själv till skyarna utan verklighetsförankring.

till verkligheten:
vi startade ett krig vi inte hade förberett. Det hade jämnat ut sig inom kort om det inte blivit gangbang (vilket vi redde ut ett tag). Men sådana är spelreglerna... ger man sig in i leken...

men när man får admins egensinniga domslut mot sig så är det given utgång.

Trist. Önskar att jag hade fått kicka mer tco-ass men så blir inte fallet.
Slutar åtminstone på topp med äran i behåll.

e de skönt...? jaaaaaaaaa

vafan...? finns det fler världar... o shit. kanske ska starta en stam på V7
;)
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Inte förberedda? Kära du, vi var på er systerstam i flera månader innan ni agerade.

När dem skrev å frågade er på forumet svarade ni "Vi håller på att planera, håll ut sålänge".


Och tänkte du att vi som krigar nonstop sedan i November skulle vara förberedda på en till fiende?
 

DeletedUser

Guest
born2be... du har slängt mycket tveksam käft hit och dit men när sanningen verkligen ska fram har du inte försökt snacka bort statsen. Du har gett saklig info om hur eran stam mått och varför det har sett ut som det har gjort. Stor credd till dej för att du är en tapper och ärlig motkämpe! Stor heder för att ni inte snackar skit utan erkänner er besegrade! Gangbang eller inte, ni får kila vidare, men ni har verkligen hedern i behåll eftersom ni erkänner er besegrade!=)

Det var kul så länge det varade K¤O¤L!
 

DeletedUser

Guest
Synd att det slutade som det gjorde för er KOL..
Skulle gärna vilja ha sett om ni nådde upp till mina, och kanske många andras förväntningar om er. Tyvärr fick vi aldrig se det.
Många sa att ni var den starkaste offensiva stammen, nu vet vi att det inte stämmer.
Att skylla på admins för att ni blev piskade av TCO är inte rätt, det var och är starkare, därför vann dem.
Men ni får lycka till på andra världar och IRL, kanske möts vi på någon annan värld...

//Din morsa
 

DeletedUser

Guest
Nu blir jag lite ledsen, när dom börja kriga mot oss.
Har nog aldrig haft så mycket off-byar flygandes emot mig, allt som kommer = fulla off. Det var så för många andra med, så en av dom starkaste offensivt kan nog endå stämma, dock på att plocka byarna efter dom är rensade så fanns inte världens bästa taktik :)
Men creeds till KOwL, ni har gett mig fin deff ob, love it <3.
Tack för kriget och det vi "slösat" bort vid datan tsm :)
 

DeletedUser

Guest
Synd att det slutade som det gjorde för er KOL..
Skulle gärna vilja ha sett om ni nådde upp till mina, och kanske många andras förväntningar om er. Tyvärr fick vi aldrig se det.
Många sa att ni var den starkaste offensiva stammen, nu vet vi att det inte stämmer.
Att skylla på admins för att ni blev piskade av TCO är inte rätt, det var och är starkare, därför vann dem.
Men ni får lycka till på andra världar och IRL, kanske möts vi på någon annan värld...

//Din morsa

jaha du... förklara piskade...
Tomten hade slutat, canza gav upp. lorden fick stå ut med mycket men klarade det hyfsat med de förutsättningarna...

Om du tycker att tco piskade oss med det i tankarna så får du tycka det.
Måste säga att jag har inte koll på hur det gick för alla andra men jag stannade på +sidan. Betyder det att jag piskade hela tco då?

men du vet säkert bättre.
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
jaha du... förklara piskade...
Tomten hade slutat, canza gav upp. lorden fick stå ut med mycket men klarade det hyfsat med de förutsättningarna...

Om du tycker att tco piskade oss med det i tankarna så får du tycka det.
Måste säga att jag har inte koll på hur det gick för alla andra men jag stannade på +sidan. Betyder det att jag piskade hela tco då?

men du vet säkert bättre.

Och vilka stod för det....?
 

DeletedUser

Guest
Om du tycker att tco piskade oss med det i tankarna så får du tycka det.
Måste säga att jag har inte koll på hur det gick för alla andra men jag stannade på +sidan. Betyder det att jag piskade hela tco då?



Det är nog PRECIS det här tankesättet som gjorde att ni förlorade, i TCO ställer man upp för varandra till 100%.
Natten eller kvällen ni anföll skickade jag sms och ringde en hel massa folk som var ute på krogen, många lyckades logga in för att ge KÖ till någon som kunde hjälpa till, andra stack hem och började kriga. Vet att andra med mig gjorde precis samma sak och tillslut fick vi kontakt med dom flesta riktigt snabbt.
Vissa spelare i TCO har gjort ett helt sjukt jobb med KÖ åt andra som haft över 500 incs, det är inte deras konto, men man gör det för stammen skull.

Jag sitter inte och glorifierar TCO nu, men vi fick väldigt enkelt ta väldigt många lätta K¤O¤L byar av bla. monstertomten och några fler samtidigt som vi såg till att INTE låta er göra på samma sätt, vi hade som inställning att OM ni skulle ta en by, så skulle ni få kämpa för den.


En kedja är aldrig starkare än den svagaste länken.

http://www.youtube.com/watch?v=Z3gIhsOFamM&videos=HyxeRjRZ-68&playnext_from=TL&playnext=1
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är nog PRECIS det här tankesättet som gjorde att ni förlorade, i TCO ställer man upp för varandra till 100%.
Natten eller kvällen ni anföll skickade jag sms och ringde en hel massa folk som var ute på krogen, många lyckades logga in för att ge KÖ till någon som kunde hjälpa till, andra stack hem och började kriga. Vet att andra med mig gjorde precis samma sak och tillslut fick vi kontakt med dom flesta riktigt snabbt.
Vissa spelare i TCO har gjort ett helt sjukt jobb med KÖ åt andra som haft över 500 incs, det är inte deras konto, men man gör det för stammen skull.

Jag sitter inte och glorifierar TCO nu, men vi fick väldigt enkelt ta väldigt många lätta K¤O¤L byar av bla. monstertomten och några fler samtidigt som vi såg till att INTE låta er göra på samma sätt, vi hade som inställning att OM ni skulle ta en by, så skulle ni få kämpa för den.


En kedja är aldrig starkare än den svagaste länken.

http://www.youtube.com/watch?v=Z3gIhsOFamM&videos=HyxeRjRZ-68&playnext_from=TL&playnext=1

:eek:

shit, va amitiöst. (säger det i både positiv och negativ anda)

:eek:

Lämna krogen p.g.a spelet hade jag iaf aldrig gjort.:eek::eek:
 

DeletedUser

Guest
Fokuset låg inte på att lämna krogen för att lira, det var det nog bara en som gjorde :)
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
men när man får admins egensinniga domslut mot sig så är det given utgång.

http://tribalwars.se/rules.php?rule=1

§1) En spelare ett konto

Varje spelare får enbart ha ett konto per spelvärld (förutom kontoövervakning). Att dela ditt lösenord med andra spelare är förbjudet.
Exempel:

* Det är tillåtet att spela med fler än en spelare på en och samma dator. Hur som helst, varje spelare får ENBART spela sitt egna konto och följa regler §2.
* Det är förbjudet att en spelares konto blir spelat av en rumskamrat medans han inte är tillgänglig. Om kontot skall spelas av en rumskamrat så MÅSTE kontoövervakningen användas.
* När två spelare beslutar sig för att spela ett konto tillsammans, så måste det andra kontot bli borttaget eller användas för enbart kommunikation.
* Det är förbjudet att försöka logga in på ett konto som inte tillhör dig, eller att logga in på det över huvudet taget. Misslyckade inloggningar kommer bli bestraffade.
* Det är inte tillåtet att fråga om en annan spelares lösenord. Varken via mail eller forum.


Egensinniga domslut?

Det är förbjudet att logga in på en annans spelares konto när man har ett eget i samma värld. Detta oavsett ifall det händer 100 gång eller 1 gånger. Detta var vad som skedde.

Sedan förvärrade den spelaren det genom att skicka supportbegäran om att bli upplåst från det konto som inte tillhörde honom och där ljög till supporten.

Detta är erkänt från den spelaren som begick detta, dock så ville han inte ta det straff som jag ansåg var lämpligt för detta och där avslutades det ärendet.

Men som sagt, han loggade in på en annan spelares konto och ville inte acceptera konsekvensen för det.



Don't do the crime, if you can't do the time.
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Tråden låses, har ni mer att framföra i detta använd supportsystemet.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp