Signatur-tävling

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Så bara för att de inte ser likadana ut så är de inte snygga? Så om jag typ valt ut säg 3 utav dem och lagt upp. Så hade det vart bättre?
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Så bara för att de inte ser likadana ut så är de inte snygga? Så om jag typ valt ut säg 3 utav dem och lagt upp. Så hade det vart bättre?

Eftersom alla ser likadana ut så tröttnar man på de, de 2 första du gjorde så var snygga, tills alla du gjorde såg så ut.

Det är tur man inte kan göra några snygga signs! :D
 

DeletedUser

Guest
bah random bild + text och lite redigering


2ccxo5v.png
 

MacBengt

Member
Reaktionspoäng
0
I´m a noob! Men det kan väll alltid vara kul med ett utlåtande.

1.
29goc94.png

2.
j639d5.jpg

3.
30k6ejc.png

4.
macbengtfglar.png

5.
macbengtprickar.png

6.
macbengtjedi.png

7.
macbengt10.png

8.
macbengt11.png



Fan vad många det blev. hoppas dem gillas av någon i alla fall haha.

Edit: På bild nr 2 har några nämnt att dem stör sig på högra hörnet. Men ingen kan säga vad det är. Så någon som kan uttrycka sig bra (Inte säga att den suger osv. : ) kan ju säga vad som inte stämmer då jag inte riktigt kan se vad som är fel.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Edit: På bild nr 2 har några nämnt att dem stör sig på högra hörnet. Men ingen kan säga vad det är. Så någon som kan uttrycka sig bra (Inte säga att den suger osv. : ) kan ju säga vad som inte stämmer då jag inte riktigt kan se vad som är fel.

Det är ju ett par streck som börjar där och syns lite för tydligt eller vad man ska säga. Det blir för osymetriskt. Och det är det vänstra jag stör mig på :p inte det högra.
 

DeletedUser

Guest
vad använder alla för pogram alla blir så snygga:p. 1+ MacBengt
 
Topp