Signatur-Rank

DeletedUser

Guest
Vet inte om jag gillar konceptet o vart kommer noshörningen in i bilden? Men för att vara din första bild i photoshop så är den annars bra gjord men gillar inte konceptet som sagt. :)

2/10
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
7/10

Cool bild med mörk grön bakgrund där man ser att månen lyser upp sen ett ansikte men det där som sticker upp ser jag inte riktigt vad det är. Vinge? Svärd?

Jag har ingen bild så ni får bedöma citatet istället ^^
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
6/10, ser inte ut att vara särskilt mycket jobb liggandes bakom detta resultat. Många färger i ett virrvarr. Lyckats matcha det ganska bra med orden i alla fall, därav ett okej betyg.
 

Crantz

Member
Reaktionspoäng
0
0/10, då jag inte ser någon signatur. Har nu skaffat en signatur bild så inget citat längre :D

Rate: Crantz
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
5/10

Den är snygg, speciellt eftersom gubben i mitten har huvudet ovanför bilden. Dock känns den lite tråkig då den är stulen från TWs egna bilder ;) Dessutom borde du gjort lite snyggare text.

Rate: Ogiltigt
 

SniX

Member
Reaktionspoäng
1
-5/10 Förstår fortfarand einte varför du ska ha en j@vla noshörning i bilden!? BLIR TOKIG!

Rate: SniX
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
SniX

Ser fortfarande snygg ut Hampus ;) Tycker dock du borde byta sing, eftersom IM inte längre finns, kanske ska fixa något annat..? :p Blir 6/10, endast pga att du inte bytt sedan jag senast rateade dig.

Rate: #YourArgumentIsInvalid
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Rbin

0/10 Hmm.. "Sätt dig" känns inte speciellt djupt ;) Bättre kan du!

Rate: #YourArgumentIsInvalid
 

warum

Member
Reaktionspoäng
0
8/10 Bakgrunden är väldigt välgjord och är intressant utan att sticka ut för mycket när man scrollar genom forumet. Texten lämnar däremot lite rum för mer kreativitet och därför saknas de två sista pinnarna. :)
 
Topp