SHINO vs SPQR, D-P, MORI, D-Pa, Rebell

DeletedUser

Guest
Haha, tack för att jag fick en liten biroll i filmen. :D


RIP SHINO <3
Kärlek till Black Sparkz, Homff o Kapten Filling
 

DeletedUser

Guest
Snällt att man fick vara hitler xD tror inte ni gillar mig :S Tack ändå för man fick vara på tv ^^
 

DeletedUser

Guest
Så då var detta krig över nästa krig?;)

Oj det har redan börjat^^
 

DeletedUser

Guest
Med kriget mot SHINO avslutat, skulle jag vilja tacka samtliga spelare både från vår sida och från fiendens sida som tillbringade mig väldigt goda minnen och spelglädjen. Det var tider då jag svettade lite och det var tider då man känner att man lyckas med det man planerat.

Det var ett fint krig och väldigt kul krig måste jag medge, vissa spelare har blivit tvugna att lämna V10 men de som stannar efter detta hoppas jag att vi kommer att lära känna oss bättre och komma närmare varandra.

Med detta vill jag tacka SHINO, MORI, Rebell, SPQR, D-P och D-Pa sist men inte minst Hire som kom vid slutet av kriget. Vad jag förstått det rätt så är det dessa som deltog i detta krig.

Tack ännu en gång

M.V.H Gami

EDIT: fint avslutning video Boefst
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mitt finaste minne av detta kriget måste varit "Natten av Adelsmännens blod" när tvåsiffrigt(?) antal superhjälteadels dog mot Gamis murar ;)
 

DeletedUser

Guest
Med kriget mot SHINO avslutat, skulle jag vilja tacka samtliga spelare både från vår sida och från fiendens sida som tillbringade mig väldigt goda minnen och spelglädjen. Det var tider då jag svettade lite och det var tider då man känner att man lyckas med det man planerat.

Det var ett fint krig och väldigt kul krig måste jag medge, vissa spelare har blivit tvugna att lämna V10 men de som stannar efter detta hoppas jag att vi kommer att lära känna oss bättre och komma närmare varandra.

Med detta vill jag tacka SHINO, MORI, Rebell, SPQR, D-P och D-Pa sist men inte minst Hire som kom vid slutet av kriget. Vad jag förstått det rätt så är det dessa som deltog i detta krig.

Tack ännu en gång

M.V.H Gami

EDIT: fint avslutning video Boefst

Så sant så sant så:D
 
Topp