SFE,FFA vs Yäkuzå

DeletedUser

Guest
jag har sett på SFE´s profil att dom krigar mot Yäkuzå, precis som oss(FFA), anledning till att FFA förklarar krig är att Yäkuzå har atackerat våra medlemar även fast vi sagt till dom att sluta, minst 10ggr.
 

DeletedUser

Guest
Måste säga att jag hejar på yäkuzå i det här fallet...
 

DeletedUser

Guest
Vänta bara fearme, bortsett från SFE familjen och FFA familjen, så har de ju ytterligare 2-300 allierade spelare som säkert med glädje kommer vilja delta i detta spännande krig som kanske kommer fortsätta tills dess att de första spelarna börjar komma nära en akademi
 

DeletedUser

Guest
Karta

Ser ut att bli en ganska ojämn kamp... Yäkuzå har ett klart övertag :-/
 

DeletedUser

Guest
jaaa...


spelar ingen roll hur många spelare dom har, utan vilka
 

DeletedUser

Guest
Och alla vet ju att SFE är full med bra spelare, men det diskuteras om sådana spelare finns i FFA, om man följer SFE's spekulationer...
 

DeletedUser

Guest
Menar du? Det var, förvånande nog, SFE som förklarade krig, bara för att Yäkuzå farmade några av deras medlemmar i SF44... "Några"...
 

DeletedUser

Guest
ledsen om det er icke rätta , jag brukar en online traductor , jag vilja till säga så pass jag veta den yakuza från spansk värld och de er inte dålig spelarna , jag tänka så pass yakuza vilja vinna krigen , någon bristen till lägga ner något? :D

den er dum till ta opposition till dem JAJAJAJAJ du vill dö

om någon har tvivlen det in i spansk servaren antal sjua eller sexa:cool:
 

pont

Member
Reaktionspoäng
0
Najs svenska :D

jag gissar att drunk använder en översättare som inte är bra.
 

KingValkyrik

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag ingen aning vad någon av du stötarna sa utom JAG kanna berätta vid ämnen så pass du er på krig. Faktumet du stötarna de/vi/du/ni är på krig är , brunn , helt löjlig. LMFAO!
 

DeletedUser

Guest
Öhh... är inte riktigt säker på att jag förstod det där... alls.
Men en sak kan jag iallafall säja. "Can" som du har översatt blir "Kan" inte "kanna".
 
Topp