Seren -.-

clown

Member
Reaktionspoäng
0
Heej hallo :p



Nu när man kör på v11 så blir man ju intresserad på vilka dessa SEREN spelare är...


någon som kan ge ut lite info? :awsm:



// CloWn
 

DeletedUser

Guest
Det är topphemlig information....men jag kan garantera..det e mest dom från Köping vettu...tv serien..har faktiskt 3 spelare därifrån...komiskt eller inte..:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ehh, SEREN är en Neewb stam, för jag juh med där ! Neewb :awsm:
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ger er ett par chanser till att svara snyggt på frågan, men jag tror inte att det kommer hända, sen låser jag tråden :)
 

DeletedUser

Guest
Det är många riktigt duktiga spelare ifrån v2 bland annat, seren känner du säkert till med.

De flesta är väl duktigast mid-game så trodde inte de skulle ta ledningen förrän om några månader/ett år, men nu när de redan har ledning i start och är ruggigt duktiga mid game så tror jag absolut det är dessa som tar hem v11.
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Heej hallo :p



Nu när man kör på v11 så blir man ju intresserad på vilka dessa SEREN spelare är...


någon som kan ge ut lite info? :awsm:



// CloWn

Jag har hört att det är lite olika spelare från olika världar, men på något sätt så är det alla lika sjuka. Ja i huvudet då. Och då på ett bra sätt. Inte ett springa på NK sticka ner Anna Lindh. Utan mer sånt där sätt att man tänker utanför ramarna, kanske lite röster i huvudet som säger åt en att göra knasiga saker.

Men det är bara vad jag hört. Ja rykten om då va. Typ på stan fast annorlunda.

Tänkte man kunde GRILLA!

(Är detta info eller skulle det legat i ryktestråden, fast då lär det blivit gnäll på det oxå, men jag vet inte. Verkar dock som man inte får göra utsvävningar för då låses trådarna å så. Det är ju trist när det händer. Lämnar lite info oxå då så det inte bara är offtopic)

Detta är iaf SERENS maskot

l1080299.jpg


Så kan det gå när inte haspen är på.
 
Senast ändrad:
Topp