Ser du skogen där borta- Nä, Träd är ivägen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom alla tycker att vi i Träd är så tysta av oss och ni inte vet något om oss, så tänkte jag ändra en smula på detta!

De som har lite koll vet i alla fall att vi är ett samspelt gäng från v3. Sök på några av våra namn där så får ni se, ni som inte har koll. Sen har vi fått med ett skönt gäng till, som mestadels finns på v7.

Vi startade det hela lite halvseriöst, för att testa på att starta på en ny värld igen. Vi är inte alls några starters- vi är mer för det senare spelet, så vi har legat efter hela tiden. Vi imponeras av de som redan har uppåt tio byar- där hänger vi inte med. Det är bara Orkino som har tur och kan hänga med på top 20 ;) Anyway, vi är nöjda med hur vi spelar, vi har väldigt trevligt tillsammans och vi har våra egna idéer. Vi skapar våra egna rötter så att säga. Ingen hugger ner oss. Träd är sega. Nej, nu blev det för mycket.. :eek:
Vi har sedan dag 1 kämpat mot diverse trädrötor och svampsjukdomar. Vi har tagit ner alla massinvites på k54, stammar som Win, -F- och XIII. Rasket finns kvar i Tn.

Nu var det dags att ta sig an flyktingförläggningen på kontinenten. För ca 7 timmar sedan förklarade vi krig mot ****. Eller, kalla det expansion. Det är nu träden börjar breda ut sig ordentligt, och **** ska inte få stoppa vår framfart. Vi tänker fortsätta tills de är helt borta. We will never sleep, 'cause sleep is for the weak (Gissa låten, om ni kan)

Och eftersom TW-stats är långsam på att uppdateras så ser det ut så här:
Side 1:
Tribes: Träd
Players:

Side 2:
Tribes: ****
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1
Sida 2: 2
Skillnad: 1

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1
Sida 2: 0
Skillnad: 1

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 5,193
Sida 2: 4,926
Skillnad: 267

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5,193
Sida 2: 0
Skillnad: 5,193

chart


Och för er som är nyfikna betyder Vescere bracis meis: "Eat my shorts". Vi är verkligen jätterandom.

Med det tackar jag för oss. Ha en bra sommarnatt, eller, snart är det ju morgon.. Vända på dygnet på semestern; neeej då

Reserverar för möjliga missar i information, besvara frågor kan jag göra. Hör lämpligen av er in game

Mvh Brightside
 
Senast ändrad:

grecostyle

New Member
Reaktionspoäng
0
Tack för en fin krigsförklaring. Dock vet inte resterande spelare att stammen -DV- skickade en krigsförklaring 1 timma och 50 minuter efter Träd. Så de ska lägga på listan mot oss. Har fina krigsförklaringar från båda stammar klockan 22:00 (Träd) och 23:50 (-DV-).

Det roliga med detta är att när jag pratade med Träd diplomat och nämnde just detta att chansen är oerhört liten att de inte är alierade med varandra och båda stammar hade tänkt att bryta deras IAP med oss just den 18:e Juli när IAPen gick ut 1 augusti, vi trodde kriget skulle börja då, men varför inte tjustarta.

Det intressanta är hur har de tänkt dela på denna kontinenten, frågan är inte vem som vinner kriget, utan hur de kommer hantera läget, kommer Träd kunna tåla att -DV- är större och leder i kontinenten? Att de ar byar som borde vara deras? Att de gör så att Träds framfart hindras?

Tack för ett intressant krig.
 
Senast ändrad:

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Vad som gör att -DV- agerar får de svara för, det är icke vårt jobb att leka orakel över K54 och vi kan säkert dela K54 med någon stam i framtiden så länge de icke gör som ni gjorde och stjäl våra skatteintäkter :(

Tänkte citera mig själv från den krigsförklaring jag skickade till dig igår kväll Greco!

Men då vi i Träd tidigt uttryckte vårt missnöje över er rekryterings och flyktingspolitik, utan att något skedde eller att åtgärder ens vidtogs för att förhindra denna typ av politik gentemot Träd, stormakten i K54 hittills, så känner vi att ni valt "the way of destruction" och jag hoppas ni läst er Sun Tzu rätt för nu är det the art of war som vi vill lära ut till er.

Efter samtal in-game mellan oss så borde du lärt dig en sak, Träd och dess medlemmar lever för ett par saker, WAAAAR! och Trä(d)sprit bryggt på finaste ingredienser av excellent kvalité :eek:

Well, ser fram emot ett krig utan smutskastning och sura miner oavsett utgång!

Let's go =)

//TheGodOfWar, Utsänd profet och suput i Träd!
 

grecostyle

New Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas du inte tog ovanstående som smutskastning. Jag känner inget hat för eran stam utan kärlek för krig och detta spelet. Även jag vill ha en ren fajt utan smutskastning.

Jag förstår en hel del om eran stam efter 380 medelanden ingame.
Synd att en sån fin stam är så förutsägbar, antagligen en av era svagheter.

Angående med de där såkallade skatteintäkter vi tar av er, hur kommer ni dp klara av att -DV- lär ha mer byar att att farma som ni skulle farma än vad vi gjorde?
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Hehe, jag fick precis som jag ville trots allt.

Tack GoW och Bright för en fin inledning på kriget.
Greco, ta nu tyglarna på din lille stam, ta fram piskan och ge dom en fight
så att man har nåt att läsa när man sitter på semestern.

Kudos!
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Nu har det uppdaterats:
Side 1:
Tribes: Träd
Players:

Side 2:
Tribes: ****
Players:

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 8
Sida 2: 2
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 0
Skillnad: 6

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 23,688
Sida 2: 3,367
Skillnad: 20,321

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 20,068
Sida 2: 0
Skillnad: 20,068

chart
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
Hoppas du inte tog ovanstående som smutskastning. Jag känner inget hat för eran stam utan kärlek för krig och detta spelet. Även jag vill ha en ren fajt utan smutskastning.

Jag förstår en hel del om eran stam efter 380 medelanden ingame.
Synd att en sån fin stam är så förutsägbar, antagligen en av era svagheter.

Angående med de där såkallade skatteintäkter vi tar av er, hur kommer ni dp klara av att -DV- lär ha mer byar att att farma som ni skulle farma än vad vi gjorde?

detta jävla tjöt om att vi i -DV- är i vägen... Är du desperat eller nått?
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Exakt 13,5 timmar in i kriget står det 6-0 till Träd tydligen :)

Sjukt bra jobbat allesammans och tack **** för att ni betalar tillbaka skatteskulderna ni hade så våra utmätare kan fortsätta i samma anda :awsm:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp