Sen vs TPE

DeletedUser

Guest
Då är snart Dag 1 över och Sen har 12-0. Det kan ju kanske rulla in några bollar på övertid oxå... man vet ju aldrig!


Sida 1:
Stammar: Sen
Sida 2:
Stammar: TPE NÖ, TPE N

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 12
Sida 2: 0
Skillnad: 12

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 65,157
Sida 2: 0
Skillnad: 65,157

chart
 

DeletedUser

Guest
tydligen alla är knähundar om man har relation med rank ett stammen :)
Vad är ni då för KBK? :sneaky:

Där har du fel. Knähund är man om man gör precis som en annan stam säger åt en att göra utan att tveka.
Och kbk tror jag tyvärr inte gör vad vi än ber dem om tyvärr...
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
Hur skulle ens DRH vara deras knähundar? inget logik du vet väl adlar kan bara färda 17h?
så onödigt ens försöka då mupp :)

aja alla är knähundar så fort en bra stam gör ett bra jobb man måste ju ha något skylla på eller hur? ;)
 

DeletedUser

Guest
Hur skulle ens DRH vara deras knähundar? inget logik du vet väl adlar kan bara färda 17h?
så onödigt ens försöka då mupp :)

aja alla är knähundar så fort en bra stam gör ett bra jobb man måste ju ha något skylla på eller hur? ;)

Du misstar dig igen, jag gillar faktiskt poke. Jag har spelat med många av dem och spelar fortfarande med en del av dem på v29. Många är duktiga och trevliga spelare.

Det är TPE som jag har svårt att förstå, jag förstår inte hur man kan välja att bli pokes springpojkar.

Sammanfattningsvis av mitt röriga inlägg:
Cred till pokes diplomat som har fått med TPE men stort minus till TPEs som trodde att de skulle tjäna något på det i längden.
 
Senast redigerad av en moderator:

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
Dock finns det vissa stammar som gillar två färger mer än allt annat och dessa är lila och ljusblå vilket inte fungerar på en kyrkvärld.
 

DeletedUser

Guest
Tror aldrig jag hört dig säga något positivt Tussen hahahah, le så blir man gladare o va glad över att något händer i världen
 

Alluminate

New Member
Reaktionspoäng
0
Sammanfattningsvis av mitt röriga inlägg:
Cred till pokes diplomat som har fått med TPE men stort minus till TPEs som trodde att de skulle tjäna något på det i längden.

Ingen aning vart du fick det ifrån, kan du nämna källa eller vad du grundade den tanken på?
 

Alluminate

New Member
Reaktionspoäng
0
Woops, jag gör aldrig något rätt. O_O Menade att citera detta:

"Det är TPE som jag har svårt att förstå, jag förstår inte hur man kan välja att bli pokes springpojkar".

Undrade bara vart du fick det påståendet ifrån
 
Topp