Semester från TW...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Om man vill ha en veckas (4-5 dagars) semester från TW, och göra nåt annat skoj IRL, så är det tydligen bara att bli KÖ åt en annan spelare och därefter systematiskt skicka synkade attacker från bådas konto mot en och samma spelare (fast gör detta mot flera spelare så att admins fattar att det är systematiskt). Då blir man bannad 4-5 dagar och sen får man komma tillbaka. Perfekt timeout/semester från TW att göra annat på!

Det bästa är att ingen kan attackera dig under tiden. Alltså är detta mindre riskfyllt än att sätta någon som KÖ, och därmed slipper man oroa sig att denna spelare inte gör sitt jobb med ditt konto!

Lite som julfreden!

Detta ska jag göra när det vill sig!!

Bra regler vi har här i TW (ivf v5)!! Tycker ni inte!?!
 

DeletedUser

Guest
Tydligen, för jävligt rent ur sagt!

Ursäkta språket med vad syslar admin med??
När ska min anmälan på samma spelare tas i bruk eller den ticket tänker du ignorera tills jag tröttnar???

O ja jag har skrivit till nino, o jag hoppas han tar tag i detta NU!!!!

Ni som vill ha bevis, jag lägger gärna upp bevis här....men tråden hinner väl låsas innan dess antar jag!
 

DeletedUser

Guest
Sorry, denna tråd låses även den, för frågor angående detta så ber jag er igen, ta upp det med Nino. Får väl lägga samma regelutdrag här som jag nyss skickade till Sexikittie...

Poster som försöker skapa konflikt mellan medlemmar och stab kommer är också förbjudet och kommer att bestraffas.

Så ta det via rätt kanal och tyvärr, nästa tråd rörande detta ämne kommer även att bli bestraffad.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp