segt!

DeletedUser

Guest
det går så seeegt, tar evigheter att farma, måste logga in 24 gånger om dagen. Allvarligt är V5 verkligen nåt att satsa på med denna farten?
 

DeletedUser

Guest
Nä jag tyckte detsamma, så jag håller mig till V2 och V3. :)
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Har man inte så mycket tid är denna världen perfekt.
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Känns som att värld 5 är segare än värld 1 men det är väl bara när man "är" "stor".
 

DeletedUser

Guest
Det enda som är skönt och helt rätt är ju farten :p
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker precis som ingen (haha) att speeden är väldigt skön. Jag går trots allt i gymnasiet och har inte allt för mycket tid. Så då är det ju skönt att det finns en värld som passar sånna som mig:)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker precis som ingen (haha) att speeden är väldigt skön. Jag går trots allt i gymnasiet och har inte allt för mycket tid. Så då är det ju skönt att det finns en värld som passar sånna som mig:)

går på universitet, och tycker att det är för segt ändå xD men jag har dock skönt läge på V3 och V2 händer inte så mycke där jag ligger :)
 

DeletedUser

Guest
Tycker fan det går lite för fort ibland, så orutinerad jag är nu för tiden :)
 

DeletedUser

Guest
allt beror förstås på vilken ruta man hamnat i. Sörjer att jag inte fick nån Spankare eller FPPA-are ( låter som FRA ju) som granne. Nu kommer det ta minst 1 månad innan nåt skojsigt ens en gång ser ut att kunna hända. Kanske.
Får väl adla låångt som attans första byn för att retas med nån.
 

DeletedUser

Guest
ja men v.5 kommer öka fasrten när man kan börja farma.

lessen alla sen start:D men farten här helt rätt tycker jag.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
nej, ja la ner v5. den är som sagt för seg :mad:

hastighet 3 och jag skulle jätte gärna spela :D
 

DeletedUser

Guest
kan se framför mig att speed1 blir riktigt lagom, så småningom. Stannar på v5 tills vidare.
 

DeletedUser

Guest
verkar som många ger upp v5?

men håller med går för trögt till o med verkstaden läre man ju köra upp på 4 ist 2 i V3 för att det inte ska ta 1 år innan bräckorna är klara
 

DeletedUser

Guest
allt beror förstås på vilken ruta man hamnat i. Sörjer att jag inte fick nån Spankare eller FPPA-are ( låter som FRA ju) som granne. Nu kommer det ta minst 1 månad innan nåt skojsigt ens en gång ser ut att kunna hända. Kanske.
Får väl adla låångt som attans första byn för att retas med nån.

Du får väl helt enkelt börja om... ;)
 
Topp