Segertåget rullar vidare! Tuff tuff

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Forumsläsare, åskådare och övrig population i forumet,

Segertåget, i form av Yawn (kanske även Träd? ;)), deklarerar härmed att VI ämnar fullfölja vår terror emot Cmon! spelare som lämnat stammen som blev upplöst. Spelare som gått in i andra stammar kommer inte skonas från våra offbyar och adlar, utan snarare få större tryck emot sig nu efter detta.

Stammar som tagit in eller ämnar ta in spelare bör ta sig en funderare till innan de gör det, vid intagning av spelare från forna Cmon! kommer ni skrivas upp på den berömda "stammar vi gillar mindre" listan och behandlas därefter.

Följande stammar har redan hamnat där efter det att Cmon! upplösts och ni är varmt välkomna till min inkorg in-game (vänligen kontakta =Kirira=) för att lösa det.

Blå-B (Rekrytering av ArmbågeN bl.a)
-NG- (Rekrytering av fast29 och Vixxen)

Med detta meddelar vi att det Tuffande tåget fallit och Segertåget tagit över!

//Segertåget genom =Kirira=/TGOW
 

DeletedUser

Guest
AAK meddelar att vi väntar er hemma i morotsåkrarna också även om vi ligger en bit bort ^^
Här finns det mjöd i stora lass så vi går aldrig törstiga :p
Ses när nån av er orkat ta sig fram till mig....
 

ArmBågeN

New Member
Reaktionspoäng
0
Trevligt, trevlig :)

Vill bara påpeka att jag har slutat på mitt konto och gett det till en god vän så det är inte jag som spelar där längre ;) :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Då kan väl jag som en av ledarna i Yawn dela med mig av ledningens synpunkt på det ArmBågeN.

Att om man ger bort sitt konto bara för att kriget inte gick som det var tänkt.. Gör inte att det blir någon skillnad för själva kontot.
I klarare ord. Ett konto som man ger bort blir inte fredat bara för att man ger bort det eller flyr eller att stammen blir upplöst. Och ArmBågeN kontot är inte fredat och spelaren i fråga har även lämnat stammen som han gick med i och tar konsekvenserna av att kriget fortsätter även om inte Cmon! finns kvar på kartan.

Om det var oklart så sitter jag på Rosakanin in game om ni vill diskutera vidare just den här punkten.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ArmbågeN, vi satt senast igår eftermiddag (runt 15.15 - 15.30). Och då spelade du ju fortfarande där, right? ;)
 
Topp