Seger

DeletedUser

Guest
hörnu här när saten gav jag upp ?

dock jädrigt svårt när dem duktiga BAD spelarna är 5 mot lilla mig

Det räcker för 1 spelare i BaD att ta alla dina byar på 3 dagar om han har tillräckligt med adlar, Vi har helt enkelt inte brytt oss om att adla dig, Du är inget hot, du anfaller aldrig osv, Haft andra att adla.
Och du har inte legat nära någon av våra mer tongivande spelare.
Kan dock säga att du kommer försvinna väldigt snart, nu är jag trött på dig.
Håll dig till sanningen för fan.
Taipan9=Bagdad Bob.
 

DeletedUser

Guest
Hmmm det är inte att vara ignorant eller tillkortakommen att vara rakryggad och ärlig!

I mina ögon finns det oskrivna regler som i alla fall jag följer, som jag tycker är självklara för att inte förstöra det roliga med spelet!!!

Det roliga är ju att planera offensiver mm med sina stam vänner och försöka manuvrera ut sina motståndare på det sättet!!
Inte att sitta och tjuv kolla på vad andra gör! Det är enbart för spelar/männinskor som inte har det som krävs, och inte respekterar sina motståndare.....

Men om man inte har kunnandet för det, så förstår jag att man tar till metoder som spioner! Och du har tyvärr kanske inte det kunnandet som krävs och tar till metoder för att vinna fördelar på annat sätt!

Och jag kan bara säga att jag tycker att det är jäkligt tråkigt med spelare som spionerar eller utnyttjar svaga individer till att spionera.......

Detta är tillkortakommande som du nämde ovan;-)

Att du har en egen kodex som du själv följer har ingenting med realiteten att göra. Jag är rakryggad och ärlig för jag erkänner att jag gärna tar info från andra. Om jag skulle påstå att jag inte gjorde det skulle det göra mig oärlig.

Men nu är ni ju utmanövererade och JA det var ju det som var kul. Vi har kul ivarjefall men det är kul att vinna å andra sidan. Prova på det någon gång. Fan nu kan du ju prova på det eftersom det kom från fiendesidan. Sorry...

En lite fråga hur många världsvinster har du?

/Q
 
Senast redigerad av en moderator:

loriens

Member
Reaktionspoäng
0
hörnu här när saten gav jag upp ?

dock jädrigt svårt när dem duktiga BAD spelarna är 5 mot lilla mig

Du förstår inte svenska så bra eller?
Kommenterade bara att det är sjukt konstigt att du inte ger dig snart....
Ganska dumdristigt om du inte ger upp snart, just eftersom du har ingen att förlita dig på som räknas något på v16. Samt så är du rätt kass :/ (inte för att jag är så mycket bättre)

taipan9 tips nu, ta bort ditt konto och bli mer social irl. Tror du behöver det mer än att sitta här på detta värdelösa spel.

Några synpunkter från mig bara..

/loriens
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Du förstår inte svenska så bra eller?
Kommenterade bara att det är sjukt konstigt att du inte ger dig snart....
Ganska dumdristigt om du inte ger upp snart, just eftersom du har ingen att förlita dig på som räknas något på v16. Samt så är du rätt kass :/ (inte för att jag är så mycket bättre)

taipan9 tips nu, ta bort ditt konto och bli mer social irl. Tror du behöver det mer än att sitta här på detta värdelösa spel.

Några synpunkter från mig bara..

/loriens

som jag sagt helt öppet spelar v16 ut om så bara med 1 by.

TT surar bara för han losar off
+ att han själv kommer och babblar om saker han tycker är fel i BAD
 

DeletedUser

Guest
Du förstår inte svenska så bra eller?
Kommenterade bara att det är sjukt konstigt att du inte ger dig snart....
Ganska dumdristigt om du inte ger upp snart, just eftersom du har ingen att förlita dig på som räknas något på v16. Samt så är du rätt kass :/ (inte för att jag är så mycket bättre)

taipan9 tips nu, ta bort ditt konto och bli mer social irl. Tror du behöver det mer än att sitta här på detta värdelösa spel.

Några synpunkter från mig bara..

/loriens

Jo han kan förlita sig på att han blir anfallen...
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Jo han kan förlita sig på att han blir anfallen...

detta förutsätter ju att jkag inte redan ligger under anfall sedan över 2 veckor.
extremt roande att se att ni e så dåliga att ni inte bara gått rakt igenom redan nu när ni i BAD har varit 5 spelare med alla långt över mina trupper.

må kanske dö men jag dör kämpandes och det ger mer heder än vad du gjorde loriens som sprang för livet så fort det var lite för många incs.
 
Reaktionspoäng
0
Fyfan vad irriterande du/ni är, men mest du, du skulle inte fått vatten igår...
Det är ett talesätt, inte Meningen att man Ska ta ordagrant, men ni med lite lägre kompetens verkar ha svårigheter med att förstå att inte Allt ska läsas ordagrant.
 

DeletedUser

Guest
Fyfan vad irriterande du/ni är, men mest du, du skulle inte fått vatten igår...
Det är ett talesätt, inte Meningen att man Ska ta ordagrant, men ni med lite lägre kompetens verkar ha svårigheter med att förstå att inte Allt ska läsas ordagrant.

Tack för vattnet. :)
 
Topp