Seamen världskriget

DeletedUser

Guest
Nå, kommer de 22 sju sjösjuka sjömen(osammanhängande, jag vet) gå med i världskriget snart?Teorier om när, var, hur, mot vilka är varmt välkomna. Utveckla dock varför ni tror som ni gör!

Själv tror jag att de går på naturfamiljen. När? Snart, Seamen har inte adlat på ett tag. Troligtvis ser vi kriget efter julfreden(om det är någon?).

Tråden kan låsas när Seamen gått ut med en krigsförklaring mot antingen naturfamiljen eller kilt.
 

DeletedUser

Guest
Krig? För helvete.. Bobby, om vi ska kriga så får du gärna berätta det... Säg inte att det är som i [rs] när jag var den enda som inte fick se krigstrådarna.. :(
 

DeletedUser

Guest
Krig? För helvete.. Bobby, om vi ska kriga så får du gärna berätta det... Säg inte att det är som i [rs] när jag var den enda som inte fick se krigstrådarna.. :(

Det är inte sant! Vegas91 fick inte heller se :)

Varför fick inte du se :(

Det var för att vi inte ville att de skulle lägga sig i kriget. Vi var rädda att de skulle förstöra vår fina statistik :(

Blir det nån krigsförklaring Afraid?
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Det är alltid Afraid som förstör statistiken :/
Men jag vill oxå se en liten rolig krigsförklaring (kanske mot T*ON?) ;)
 

DeletedUser

Guest
Hallå, enligt bobby så ska vi fortsätta kriga mot Y. Vi har inte avslutat det kriget ännu.
 

DeletedUser

Guest
Om inte Bobby hittar land snart så blir det inget krig. :D
 

DeletedUser

Guest
Aha, den stammen har tydligen splittrats..

Ja, det är vårt senaste krig! Vad hade ni förväntat er egentligen? :confused:


Vafan...vi är juh 2 pers kvar juh :<

Men antar att när -V-/Jix lämnade oss så blev alla så chockade:eek:...Sen fick vi juh T*ON på oss också. :awsm:
 

vegas91

Member
Reaktionspoäng
0
Det är inte sant! Vegas91 fick inte heller se :)



Det var för att vi inte ville att de skulle lägga sig i kriget. Vi var rädda att de skulle förstöra vår fina statistik :(

Blir det nån krigsförklaring Afraid?

LemonLime kom inte här och tro du är något, jag hade iaf så mkt privs så jag fick se de "dolda" men det är nog sant missade krigstrådarna, vad behöver man dem till? när det finns msn,skype mm!
 

DeletedUser

Guest
LemonLime kom inte här och tro du är något, jag hade iaf så mkt privs så jag fick se de "dolda" men det är nog sant missade krigstrådarna, vad behöver man dem till? när det finns msn,skype mm!

Av med kilten och på med sjömansmössan nu Vegas! Ni måste skicka ett anfall på Kilt som landar sekunden före julfriden slår in, från en by, mot en by by, som ligger så nära varandra att de inte hinner anfalla tillbaka förrän efter att julfriden har startat. Det hade varit en fin krigsförklaring.

Om det nu är mot Kilt ni ska kriga :)
 
Topp