SCH er en ustoppelig stamme

DeletedUser

Guest
Synes det er på tide å introdusere resten av verden for den ustoppelige stammen SCH. SCH ble hovedsakelig dannet så stammer som ACES ikke skal vinne uten skikkelig kamp, det svarer vel på hvorfor vi ikke vil ha noe diplomati med toppstammene(ikke min idee, ikke klag på meg)

Alle i SCH ligger fint plassert på rimmen der vi koser oss og ser på at spillerne i core river ned hverandre Siden vi alle har bra farmemuligheter og farmer farmene til hverandre så ligger vi litt bak, men vi greier oss fint uansett og plyndrer byer som f***(spesielt jeg.) Er ganske sikker på at vi er den mest aktive stammen på v27 og ikke minst den stammen med høyest aktivitet på stammechatten.
Ikke nok med det, vi er en stammen som har alle spillerne over topp 500 (utenom meg), ganske sykt ikke sant? Hvem bryr seg om aces, de prøver for hardt.

Angående stammechatten så bør dere vite at det skrives veldig mye rart og det er derfor satt en +18 aldersgrense for stammechatten. Dette synes jeg er absurd siden jeg da ikke er over atten, har flere ganger prøvd å trekke aldersgrensa ned til 15 men nytter ikke

Nok om det, må vel fortelle dere om fjollene som driver denne sinnssyke stammen:

Hmm hvem skal jeg starte med? Tror jeg starter med meg selv. Egentlig så liker ikke de andre i SCH meg, grunnen til det er fordi de mener at de får mer nytte av meg hvis de adler meg, Men er no fortsatt med da, så får vi se hvor lenge jeg får være med førnoen finner mer nytte av å adle meg.
Spiller da heldigvis ikke alene, en annen fra .no spiller på samme ac og jeg er evig takknemmelig til han. Han gjør at jeg får litt respekt i stammen og at det er et lite håp om at de ikke kommer til å adle oss

Synes jeg allerede har snakket så mye om dualen at det ikke er mer og si om han. Han kommer fra et sted i norge og liker ikke aces.
Dere synes sikkert det er rart at dualen min har gjort det så bra, og det er det selvfølgelig en grunn til. Sinnssyk spiller som er aktiv 24/7, dessverre gjør aktiviteten at han farmer alle farmsa mine og det trekker ned selvfølgelig alt det gode om han.

Også har vi siste dualen til Three Are Legend da, rar type som tydeligvis har jobb. Ja du hørte rett, tror ikke på det selv eller så mye som han farmer/plyndrer. Bruker alltid å rope på han når jeg legger meg og når jeg våkner har han farmet fire ganger så mye som jeg og EZ gjør på resten av dagen.
Btw ez er sinna på den ene dualen siden han har fått så mye oppmerksomhet av at ez har sittet og farmet for han.


siden jeg ikke tok med alle i stammen, blir jeg kicka siden jeg allerede har 2 advarsler, men det er verdt risikoen.

Til slutt vil jeg bare medføre at SCH kommer til å vinne v27!

Takk for meg!

- TAL
 
Topp