SBFOBC vs. ATH + co.

DeletedUser

Guest
hur lång tid tog det innan *svea* gick under på grund av att ni köttades av TTT?

Im just saying :p

Hur kan jag veta? ;) jag är gammal tvingare så dont ask me!

Men det tog juh inte direkt lång tid för lille danne att dö ut så fort folk började våga ställa sig imot honom :)
Jag sökte en gång i tiden till ttt men jag är glad över att jag inte kom så långt att jag hamna under dannes befäl. visst det kunde ha blivit ett minne för livet men jag trivs bättre där jag står idag! :)
 

DeletedUser

Guest
Nej men med tanke på att din nuvarande stam M2S är mer eller mindre gamla *svea* så skulle jag inte uttala mig på det sättet du gjorde :p
 

DeletedUser

Guest
Nej men med tanke på att din nuvarande stam M2S är mer eller mindre gamla *svea* så skulle jag inte uttala mig på det sättet du gjorde :p

Japp hälften kommer från gamla svea men det är historia tider, allt som har med svea att göra, nu går vi under namnet M2S och sammanslagningen som gjorde det M2S är i dag är det ända som räknas.

Men bara en fråga varför skulle jag inte kunna uttala mig som jag gjorde innan? Jag står för att jag sökt till ttt men det var långt innan jag ens kom in till Tving2. Sammanslagningen med Neo & Co är nog det bästa som har hänt under min tid på V7. Tiden med M2S gänget kommer länge att finnas hos mig, jag har länge känt en saknad sen den underbara tiden med GOTH på v3 men nu har jag äntligen hittat ett gäng som jag har kul med när jag spelar och det finns ingen stam som skulle kunna locka mig bort från dem!

lite off-topic så tillbaka till ämnet!

Med detta krig mot ATH & co är inte det lite gammalt? Med tanke på att i stort sett alla som har dessa stammar i närheten är i "krig" mot dem?! :D
 

DeletedUser

Guest
Jag skrev att vi inte bryr oss längre. Angående VV händelsen mellan tvingx och m2s så vet alla att vi står på tvings sida, fast mycket händer inte ändå. Men ni kan kolla in på twstats, vi tar lite allt möjligt.
 

NeoMaven

New Member
Reaktionspoäng
0
Sammanslagningen med Neo & Co är nog det bästa som har hänt under min tid på V7. Tiden med M2S gänget kommer länge att finnas hos mig, jag har länge känt en saknad sen den underbara tiden med GOTH på v3 men nu har jag äntligen hittat ett gäng som jag har kul med när jag spelar och det finns ingen stam som skulle kunna locka mig bort från dem!

lite off-topic så tillbaka till ämnet!

Så rätt så rätt :) SVEAs krig emot Tving2 var mer till namnet än något annat..och de(t) som var grunden till det har numera slutat. Dessutom var man ju bara tvungen att försöka slå sig ihop med snyggingar som lillskiten :)


återigen o-t. men en liten note;

svea gick under därför att vi dessvärre var en stam som inte internadlade överhuvudtaget. Så när kriget med TTT väl kom så var närmare halva stammen "gone" och en del övriga väldigt passiva. Hade med stor sannolikhet kunnat bjuda på bättre motstånd om det inte varit fallet..även om det är fullt möjligt att slutresultatet blivit detsamma. Lite trist, men M2S är ett härligt gäng, så för egen del har jag absolut inget att klaga över :)

Och kriget med VV, ATH m.m. ...ja det är väl inga riktiga krig..ingen av de inblandade stammarna på någon front satsar allt de har, men man måste göra något för att hålla uppe tågan! Dessutom, vad gäller ATH så är de ju redan borta, är ju att jämställa med barb. adling numera, något jag tror Muxen redan nämnt.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Förstår icke hur du kan jämföra våran insats med ATH's?
Såvida jag inte har missat något så har vi presterat bra med tanke på vår situation.
 

NeoMaven

New Member
Reaktionspoäng
0
Kan inte på något sätt se hur jag har sammankopplat er med ATH eller eran insats i detta "krig". Det andra var bara en reflektion över att vi i M2S i stort har lämnat er ifred medans ATH är att jämställa med barb.-adling då de till synes är väldigt passiva.

Men självklart, om ni känner er förbisedda så är det ett lättlöst problem :)
 

NeoMaven

New Member
Reaktionspoäng
0
ja..vi har iaf. inte lagt något krut på er och mig veteligen har inte SBFOBC eller TvingX lagt in högsta växel heller...

Återigen ingenting i den meningen som sammankopplar er med ATH eller gör en jämförelse er emellan, snarare en tänkvärd reflektion att vi har mer att ge eller att det s.k. kriget inte är särskilt prioriterat.

Tråden handlar trots allt även om ATH, alltså fullgoda skäl att nämna även dem.
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Ingeting i den meningen som sammankopplar oss med ATH?
Du nämner båda våra stamnamn till samma mening, ser inget påstående som skiljer VV från resten av meningen.

Vi hade kunnat sätta upp så mycket mer motstånd, dock så av personliga skäl har vi det nu svårt.
 
Topp