Sanningen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Haha ni som väntat på sanningen så himla länge.

Vem är -DeLuXe-, Varför hackade han konton? Varför förstörde han för RageQ.

Hela högen ni är trollade till maximalt. Jag hade ingenting med *Wadman*'s konto kapning att göra.

Jag såg ju själv att *Wadman* leavat, sedan sett att de var via en hackning. - Eftersom jag redan har ett så pass dåligt rep så tänkte jag, Damn det finns andra personer som jag där ute som gillar saker som att förstöra och hitta på jävelskap. Så länge man är dum nog (ursäkta uttrycket) att lämna ut sitt lösenord till något man inte vet vem den är till 100%, har man ingen än sig själv att skylla.

Jag var ägaren av Klingis kontot då det stod på min mail. Vilket gjorde att ja kunde göra vad jag ville med kontot. (gammal historia) - Har ingen aning vem som sitter där nu över huvudtaget, vet att senast var de Von Chealsea.

Men för er som tror att jag hade något med *Wadmans* konto att göra, det ska jag säga er, det har jag inte. men tänkte jag kan lika bra ta skiten för det så denna personen kan fortsätta hålla på med sådant utan att få de ryktet som jag har fått.

Ni går på allt för enkelt. I framtiden spela endast med Co spelare som ni känner i verkligheten. Ni kan inte lita på någon, det är det jag försöker bevisa för er. Dock gör jag de på de hårda sättet.

Ett bra exempel på hur du kan bli hackad är ju: http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=27397 <-- (Nu vet jag inte om de var så här du blev hackad men jag antar det)

Have a nice troll, over 'n out! -DeLuXe- ;D
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dålig på tw? Därför jag är med vinnande stammen?

Ryktet angående att det var jag som är -DeLuXe- samt att jag hackade *wadman*'s konto.
 

DeletedUser

Guest
Man kommer med på de grunderna man kan samt har erfarenhet av.

Hade de inte varit för både kontakter samt hur duktig man är kommer man inte med från början. Samt att man vinner krig på krig, samt att man är top 20, Tycker de är rätt okej.
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

Man kommer med på de grunderna man kan samt har erfarenhet av.

Hade de inte varit för både kontakter samt hur duktig man är kommer man inte med från början. Samt att man vinner krig på krig, samt att man är top 20, Tycker de är rätt okej.

Om du stannade kvar i stammen HIV, där du va ledare och kunde krigat mot RageQ skulle de va annat.
 

DeletedUser

Guest
Man kommer med på de grunderna man kan samt har erfarenhet av.

Hade de inte varit för både kontakter samt hur duktig man är kommer man inte med från början. Samt att man vinner krig på krig, samt att man är top 20, Tycker de är rätt okej.

Den här tråden handlar inte om dig eller hur bra/dålig du e.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Nu har ni spårat ut rejält. Nej nej nej så här kan ni inte hålla på. Frustration och ilska ja men läs igenom och begrunda innan ni trycker på skicka svar, tack.
Kram Pia
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Håll er till trådskaparens ämne, tack
Jag vill inte låsa och bråka med er.
Kram
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
ja när ni gangbanga :*

var väl snarare vi som blev gangbanagade ?

spelar väl egentligen ingen roll, vi är kvar och det är inte ni :cool:

så för att återgå till ämnet lite grann, så förstår jag inte riktigt meningen med det här.. helt ärligt, alla som redan innan "hatade" /tyckte mindre om er har garanterat inte ändrat uppfattning nu och kommer förmodligen aldrig göra det heller, så min fråga är .. varför ens försöka?

haters gonna hate right? ^_^
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
.

var väl snarare vi som blev gangbanagade ?

spelar väl egentligen ingen roll, vi är kvar och det är inte ni :cool:

så för att återgå till ämnet lite grann, så förstår jag inte riktigt meningen med det här.. helt ärligt, alla som redan innan "hatade" /tyckte mindre om er har garanterat inte ändrat uppfattning nu och kommer förmodligen aldrig göra det heller, så min fråga är .. varför ens försöka?

haters gonna hate right? ^_^

Ni blev gangbangat i sluten men ni va fega och inte våga kriga mot Värsta när de hade LCN och -ST2- och andra stammar på sig. annars hade Värsta tagit hem segern.
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Ni blev gangbangat i sluten men ni va fega och inte våga kriga mot Värsta när de hade LCN och -ST2- och andra stammar på sig. annars hade Värsta tagit hem segern.

*sorry för mer offtopic*

Mesut

Det var värsta som anföll ST2 och inte tvärtom. Hur var vi fega undrar jag sen? :)

När BOPE anföll oss så var det inte vi som hoppade in med oss och krigade mot BOPE utan det var ni i HIV ;) för du var hivare va?


sen OM Värsta inte hade gått under så hade det inte automatiskt tagit hem segern, jag tror att det hade blivit ett roligt krig på lite jämnare vilkor, men ingen kan veta vad som hade hänt. Det var dessutom mycket diplomati inblandat i vår framgång och det var därför vi blev rätt orörda.

Tycker vi kan göra en ny tråd om Historien om V18 och alla intriger, så kan alla lägga in sin synpunkt :) det kan bli rolig läsning för den som orkar ;)
 

DeletedUser

Guest
*sorry för mer offtopic*

Mesut

Det var värsta som anföll ST2 och inte tvärtom. Hur var vi fega undrar jag sen? :)

När BOPE anföll oss så var det inte vi som hoppade in med oss och krigade mot BOPE utan det var ni i HIV ;) för du var hivare va?


sen OM Värsta inte hade gått under så hade det inte automatiskt tagit hem segern, jag tror att det hade blivit ett roligt krig på lite jämnare vilkor, men ingen kan veta vad som hade hänt. Det var dessutom mycket diplomati inblandat i vår framgång och det var därför vi blev rätt orörda.

Tycker vi kan göra en ny tråd om Historien om V18 och alla intriger, så kan alla lägga in sin synpunkt :) det kan bli rolig läsning för den som orkar ;)

HUR FEGA NI I RAGQ VARIT?

ni har vart som små änglar HOST

Nämn något som inte var fegt elr fairplay.

mkt diplomati :) eller så kan du nämna de på ett sätt...
 

DeletedUser

Guest
Värsta visste om att vi skulle attackera dom (fråga dom själva som satt i ledningen de var redan 100% säkra på det om man ska tro hur de skrev på skype).
Då valde de i samma läge att istället gå på -ST2-.

När vi då sen gick på Värsta krigade de mot LCN, -ST2- och oss i RageQ.
De har sig själva att skylle för att bli så kallade "gangbangade".

Man väljer själv hur man vill föra ett krig (oftast), beroende på hur god koll man har på diplomati och andra stammar runtom sig.
Värsta valde att kriga mot alla stammar i närheten och det var deras förlust.
Rätt enkelt förklarat.

Och Jokern du skulle nog inte klagat idag om vi som då satt i ledningen i RageQ valde att acceptera din ansökan från Värsta.
Den finns nog kvar att få tag i ing om du själv börjar jiddra om att du inte ansökte :) Och om jag inte tar fel på joker person.
 

DeletedUser

Guest
Ha? Finns bara en joker de va ja. Ansökte till skiten? Nejdu. Då skulle jag hellre adla mig själv.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
ok nu är ni så långt borta från ämnet att jag ger er en chans till... antingen så tar ni tag i det hela och sköter det eller så börjar jag dela ut OT poäng till alla som går bortom ämnet...
Kram
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
OK det här gick över gränsen och blev mer en påhoppstråd. Vilket jag tolkade det som att det inte var trådskaparens intention... Alltså tråden stängd och de värsta påhoppen raderade och några med nya poäng...
Kram
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp