Sanningen om zablar.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej på er alla oavsett stam.


på ankommen anledning vill jag informera och delge spelare i v3 om allt jag vet om kontot Zablar i v3.

kontoägare vi kan kalla honom för gösta, gösta är en vän till mig på det viset att vi har varandras telefonnummer och såvidare och har den möjligheten att prata med varandra irl.

gösta fick nytt jobb och kunde/vill således inte lägga ner mer tid just då på tribelwars och ville ha kö det fick han av spelare i dvh då kontot fanns där då. tiden gick och efter lite info från mig kollade gösta till sitt konto och fick en smärre schock så jag och en annan spelare i caf2 fick ansvar över kontot vi flyttade kontot till caf2 och fixade kö på det och gösta lovade och bestämma sig huruvida han skulle sluta spela eller inte tiden gick och vi tänkte inte så mkt på zablar kontot. men så skulle caf ut i krig mot just dvh och då jag vet att gösta inte gillat att hans konto krigar mot just dvh så fixades så att kontot fick bo i gow mot att det inte köades av någon från caf utan enbart av spelare från gow. trodde givetvis att detta var ok av alla inblandade.

jag går in i en tid av hög frånvaro i tw och gösta som då blir kontaktad av TNT-aoL från dvh med mkt påtryck om att han just vill ha ansvar igen över Zablar kontot, gösta får inte tag i mig och tar ett snabbt beslut att låta tnt-aol använda kontot således ger gösta Tnt-aol inlogg lösen i god tro att tnt-aol gör det bästa med kontot.

observera nu att gösta själv inte loggat in på Zablar på mer än 2 månader och har således inte mkt info att veta av betydelse, Zablar kontot körs nu utan kö av tnt-aol "eventuellt fler inblandadse där" och en massa info om allt möjligt kommer upp i gow med följden att tompa-57 adlas upp för bristade förtroende.
infon ges skall tydligen handla om att caf handlat i förrådande sätt gentemot sin äldsta allierade gow. detta är givetvis osanning med avsikt att förstöra aliansen mellan gow och caf.

Zablar kontot hävdar bestämt att han är orginal ägaren men har ovanligt mkt info om senaste tiden för att inte ha spelat på så länge detta verifireras av yocci till mig.

ticket skickas på zablar men inga bevis hittas för att kontot är hackat mm givetvis inte systemet är inte idiotsäkert, räcker ju med 2 bredband så har man ju egentligen möjlighet att köra 2 konton samtidigt på samma värld utan att upptäckas.


jag får tag i gösta som då berättar detta med att tnt-aol har lösen till kontot och ansvarar för det.


så ligger detta till måste dock tillägas att jag i nuvarande stund inte vet vem som kör Zablar kontot men jag vet med säkerhet att det inte är gösta iallafall.


jag vet att många inte kommer tro på detta men ni får själva avgöra vad som är sant i detta spel.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Undrar samma som ovanstående.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
uppnå??? det var ren information utan något mål mer än att upplysa almämheten.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
hmm jag är inte alls förvånad att sånt här kan förekomma då vi i MASH varit med om en liknande händelse där folk från DVH lyckas få lösen till ett av våra största konton.
Därefter utnyttjas vårt förtroende och spelaren planerar att byta stam från mash till dvh.

Allt för att sabotera på alla sätt man kan. problemet är ju att orginalspelarens namn svärtas ner men sådant tänker den här typen av spelare inte ett skit på:(

Som tur var så lyckades vi få tag på orginalägaren till kontot så han kunde gå in och ta tillbaka kontot samt sätta kö på oss.

Tack ode för infon, mycket intressant för alla att få veta vilka metoder som används av vissa spelare. Vinn eller förlora på slagfältet eller genom diplomati men lägg ner att kapa konton:(

Jag hoppas fler spelare än de på v3 läser det här så dom vet vilka spelare man bör sky som pesten även i andra världar.

Den som är intresserad av vem som körde den här metoden mot MASH är välkommen att fråga via mail.
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Jag kan även tillägga att 1 spelare i stribe gjorde något liknande under vårt krig mot stribe.
Han bluffade till sig ett konto i caf där det suttit en vän till mig. ok att han spionerade, det kan jag köpa men när han använde kontot för att attackera bland annat mig i min väns namn utan att ens vilja snacka ut om det efteråt känns lite väl lågt.
Han är inte ens intresserad av att rentvå min vän utan tycker tydligen att det spelar mindre roll om man riskerar att förstöra vänskap så länge man kan sabotera för andra:(
 

DeletedUser

Guest
Detta är rent skitsnack, bara ett försök för Ode att rädda sig kvar i denna värld.. för vi alla vet att han kommer ryka nästa vecka, snabbare än snabbast ;)
hittar inte admins nått så är man oskyldig ! eller ska du leka domare ode och försöka svärta ner folk ?
kan komma och påstå att du kört 17 konton samtidigt, fast inga bevis finns.. same same som du håller på med här.
och att bara gow haft kö på zablar stämmer ju inte heller, då Tinglo setat på det en lång tid

nädu ode.. din tid är ute, och försök inte få med dig fler
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ser utveckling på denna tråd.


låser tills någon övertygar mig varför den inte ska vara låst.

*låst*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp