-s- på krigsstigen

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -s-
Side 2:
Tribes: TYT

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 4
Skillnad: 5

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 78,467
Sida 2: 32,413
Skillnad: 46,054

chart
 

DeletedUser

Guest
ser ju dock inte lika bra ut längre =P efter att KG slutade började de trilla neråt =/
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: -s-

Timeframe: Senaste 48 timmarna



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 32
Sida 2: 3
Skillnad: 29

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 235,000
Sida 2: 28,153
Skillnad: 206,847

chart



vi trummar på..
 

DeletedUser

Guest
ser ju dock inte lika bra ut längre =P efter att KG slutade började de trilla neråt =/

Jo nog föll det snabbare när han la ner. Men redan innan det så trummade vi på, men det går i en fin takt just nu.

Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: -s-

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 85
Sida 2: 6
Skillnad: 79

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 650,033
Sida 2: 55,669
Skillnad: 594,364

chart
 

DeletedUser

Guest
Känns som vi la in en stöt i helgen emot -s-?

eller kanske hela federationen?


Side 1:
Tribes: TYT
Side 2:
Tribes: -s-

Timeframe: 05/11/2010 00:00:00till08/11/2010 21:39:37

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 295
Sida 2: 33
Skillnad: 262

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 66
Sida 2: 2
Skillnad: 64
 

DeletedUser

Guest
Bara jag som tyckte att dom va mkt mer och snacka skit när det gick bra för dom i början mot nu?:thinking:

Nej det e inte bara du :p

Det roliga är och detta handlar om hela federation inte bara -s-.. I början när dom låg plus mot oss då gick dom flesta forumstrollen ut och uppmanade sina medlemmar ur the federation att hålla en hög klass här på forumet och inte håna oss i TYT osv och sköta snacket med yxorna och svärden. Sen sakta men säkert när dom började loosa mer och mer ökade även deras frustration mer och mer. Dom som uppmanade medlemmar mot skitsnack är nu dom som kommer med mest pajkastning. Och jag måste säga att åtminstone vi i TYT har hållt samma klass på våra uttalanden här ute när vi förlorade och när vi började vinna... There's not only bad losers there's also bad winners.
 

DeletedUser

Guest
kan oxå vara för de inte är särskilt många "orgianal" spelare kvar i -s- ^^ de är bara jag El Cid och Tranquill vad jag kan komma på ^^
 

DeletedUser

Guest
men :O jag e ju bäst endå ju!

mitt mål är att jobba mig fram till sparkz och adla han höhö nu blev han allt rädd!
 

DeletedUser

Guest
nu när jag klarat av mina mål så är de även tack och hej för min del på V12 ^^ Säger redan nu GRATTIS till TYT, ni har förtjänat vinsten, dock tycker jag fortfarande att de va rätt fegt hehe, hade nog gjort samma sak själv :p

aja, Lycka till alla =)

ses nog på Speed någon gång ^^
 

lody92

Member
Reaktionspoäng
0
nu när jag klarat av mina mål så är de även tack och hej för min del på V12 ^^ Säger redan nu GRATTIS till TYT, ni har förtjänat vinsten, dock tycker jag fortfarande att de va rätt fegt hehe, hade nog gjort samma sak själv :p

aja, Lycka till alla =)

ses nog på Speed någon gång ^^

Kanske i början på en speed men aldrig i slutet tyvärr^^
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att ni ska försöka komma tillbaka till trådens ämne, och fortsätta mer privata diskussioner i pm.
 
Topp