sötlitensatanist - En saga äro till ända

DeletedUser

Guest
Jag är upprörd, mycket upprörd!

Ensam har jag slitit dag som natt för att kunna stoltsera med rövaren och plundraren. Jag bryr mig inte om de pengar som lagts ned utan mer att jag i tre veckors tid lagt ned min själ, mitt allt på detta förbannade spel.
Hur ska jag som relativt ny spelare kunna veta att ett script är otillåtet när jag mycket väl vet om att det har använts och fortfarande används av många respekterade topp-spelare. Rutinerade som de är så har de kommit på knep för att undvika att bli avslöjade, jämfört med mig som öppet och i godan tro ville tjäna in några knapptryckningar några gånger per dygn.
Som om jag medvetet skulle riskera att bli avstängd på grund av några futtiga knapptryckningar när jag utan överdrift lagt ned 17-20 timmar per dygn samtidigt som jag försökt sköta om mina studier, hålla god min inför vännerna, ha ett socialt liv och framför allt sova en kvart här och där innan det åter varit dags att skicka ut trupperna på farming.

Slutligen ett stort tack till de konton som hållit mig sällskap från det att solen gått upp i öster, vandrat syd, gått ned i väst och slutligen ersatts av månen som med sitt bleka sken sett på när vi har skrattat oss igenom de dagliga tw-bestyren. Tillsammans har vi presterat konversationer som fortsatt dygn efter dygn, timma efter timma tills jag slutligen totalt utmattad kollapsat, fått någon timmas sömn bara för att fara upp till skyhög alarmmusik som varit igång majoriteten av tiden jag legat utslagen.
En varm kram och mycket medlidande till min stackars granne som har fått stå ut med alltför hög alarm-musik utspritt över hela dygnet!

Med detta sagt dementerar jag alla rykten som säger att jag inte är förtjänt av det jag presterat, den tid och kärlek jag har lagt ned på spelet är enorm.

Vi kanske ses någon gång igen, men då kommer jag att vara med från start, inte försöka spara in några knapptryckningar och definitivt gå för att bli numero uno.

Ett stort tack till tw-teamet och admins för ett väl utfört arbete!

sötlitensatanist
 
Reaktionspoäng
0
why you no use FA?

tumblr_lty7wyHzoX1r4fw74o1_400.png
 

DeletedUser

Guest
Det var den jag använde :)
Slapp klicka på A-knappen när jag farmade ut en hel sida.
 
Senast redigerad av en moderator:

Busken and Bakiz

New Member
Reaktionspoäng
0
är rätt stört att man kan bli bannad för tvåklickscript när FA bara kräver ett klick...är ju dubbelt arbete med tvåklick...just saying
 

DeletedUser

Guest
riktig tråkigt att du blev bannad, alltså håller med som busken.

Hoppas du kan bli urbannad.
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
Ser ju ut som att du begått ett regelbrott. Synd att du inte kunde reglerna. :thinking:
 

DeletedUser

Guest
inte svårt de kallas fusk script, du går in på farmass du bara klickar på scriptet så skickar den ut en hel sida sen går du till nästa sida och gör samma sak.
 

DeletedUser

Guest
Ja, jag sparar tid i fa. Istället för att klicka på A-knappen x antal gånger så kan jag snabbt och enkelt farma ut hela sidan. Vad det heter vet jag inte, jag själv döte det till AllLikeCandyMandy men jag tvivlar på att det är det allmänna namnet.

Jag använde det de få gånger jag hade varit offline från kontot, när jag var online så skickade jag kontinuerligt ut trupperna med hjälp av A-knappen. Alltså sparade jag in 1-4 minuter några gånger om dygnet. Då jag nästan alltid var online.

Cheat as its finest.
 

DeletedUser

Guest
Ähh, alla visste redan om att du skulle bli bannad.. Du lär nog bli unbannad inom kort;)
 
Senast redigerad av en moderator:

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
varför ens använda script när det finns bättre och laglilga saker att snabba till farmningen :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Det var omedvetet som jag bröt mot reglerna. MEN jag erkänner att det stundtals underlättade min farming!

Och ja, jag älskar kakor!!!! *.*
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Detta med skript har blivit ett riktigt gissel för en som spelat sedan tidigare. Kan tänka mig det är ännu svårare att veta när man är ny. Ännu jävligare är det med skript blir ännu en favör för dem som har koll och vet vad exakt som gäller. Återigen, nybörjare har en stor nackdel.

Jag tycker TW skall starta en certifiering för script så man vet vilka som är regelrätt och inte. Annars stäng av funktionen.
 

DeletedUser

Guest
Trågigt, jag har inte hittat några regler någonstans om vilka scipt som är tillåtna!

Kan jag också få en kaka?
 

Busken and Bakiz

New Member
Reaktionspoäng
0
i det stora hela så är alla script som utför mer än ett kommando per klick eller som fokuserar på knappar otillåtna...förhåller man sig till det så brukar allt vara cool...
 

DeletedUser

Guest
Jag är upprörd, mycket upprörd!

Ensam har jag slitit dag som natt för att kunna stoltsera med rövaren och plundraren. Jag bryr mig inte om de pengar som lagts ned utan mer att jag i tre veckors tid lagt ned min själ, mitt allt på detta förbannade spel.
Hur ska jag som relativt ny spelare kunna veta att ett script är otillåtet när jag mycket väl vet om att det har använts och fortfarande används av många respekterade topp-spelare. Rutinerade som de är så har de kommit på knep för att undvika att bli avslöjade, jämfört med mig som öppet och i godan tro ville tjäna in några knapptryckningar några gånger per dygn.
Som om jag medvetet skulle riskera att bli avstängd på grund av några futtiga knapptryckningar när jag utan överdrift lagt ned 17-20 timmar per dygn samtidigt som jag försökt sköta om mina studier, hålla god min inför vännerna, ha ett socialt liv och framför allt sova en kvart här och där innan det åter varit dags att skicka ut trupperna på farming.

Slutligen ett stort tack till de konton som hållit mig sällskap från det att solen gått upp i öster, vandrat syd, gått ned i väst och slutligen ersatts av månen som med sitt bleka sken sett på när vi har skrattat oss igenom de dagliga tw-bestyren. Tillsammans har vi presterat konversationer som fortsatt dygn efter dygn, timma efter timma tills jag slutligen totalt utmattad kollapsat, fått någon timmas sömn bara för att fara upp till skyhög alarmmusik som varit igång majoriteten av tiden jag legat utslagen.
En varm kram och mycket medlidande till min stackars granne som har fått stå ut med alltför hög alarm-musik utspritt över hela dygnet!

Med detta sagt dementerar jag alla rykten som säger att jag inte är förtjänt av det jag presterat, den tid och kärlek jag har lagt ned på spelet är enorm.

Vi kanske ses någon gång igen, men då kommer jag att vara med från start, inte försöka spara in några knapptryckningar och definitivt gå för att bli numero uno.

Ett stort tack till tw-teamet och admins för ett väl utfört arbete!

sötlitensatanist


Detta ska väl vara 1 timmes ban eller? det var då det på 21:an iaf?
 

lolmanned

Member
Reaktionspoäng
0
Trågigt, jag har inte hittat några regler någonstans om vilka scipt som är tillåtna!

Kan jag också få en kaka?

Well, just detta script var uppe på forumet några veckor tillbaka. Någon mod sade att det inte var tillåtet, och det står i reglerna att skript som utför mer än en handling per klick är förbjudna.

EDIT: tråden jag pratade om
 
Senast ändrad:
Topp