Söker kontospelare!

DeletedUser

Guest
Jag söker en spelare som vill vara med mig och spela på mitt konto på värld 5. Jag heter Unstopable och har just nu 110p. Jag ligger i K45. Jag är med i stamen VIRUS. Jag sattsar på att bli så bra som möjligt och få många nya vänner inom TW. Skicka ett pm till mig så kan vi prata mer där eller så kan du adda min msn: mikaelfridh_91@hotmail.com
 

DeletedUser

Guest
Eeh.. Har du kollat det här med din stamledning? Låter tokigt och livsfarligt. Släppa in wallin eller ingen i stammen är nog inte att rekommendera, hahaha..
 

DeletedUser

Guest
Eeh.. Har du kollat det här med din stamledning? Låter tokigt och livsfarligt. Släppa in wallin eller ingen i stammen är nog inte att rekommendera, hahaha..

Vilken stamledare skulle inte bli glad av att få Ingen i stammen:confused:
Han är trotts allt en av de bästa.
På samma gång kan man ifrågasätta varför man inte vill ha Wallin i stammen heller, han är duktig och erfaren även om han är oberäknerlig :p
 

DeletedUser

Guest
Men Risling.. De är ju medlemmar i Spank. Som ligger på samma kontinent som trådskaparens "VIRUS".
Därav det minst sagt olämpliga i att släppa in någon av dessa eminenta herrar på kontot.
 

DeletedUser

Guest
Men Risling.. De är ju medlemmar i Spank. Som ligger på samma kontinent som trådskaparens "VIRUS".
Därav det minst sagt olämpliga i att släppa in någon av dessa eminenta herrar på kontot.

Man kan ju inte ha koll på allt :p
Orka ha koll på vilka stammar folk är med i så här tidigt på en värld med den här hastigheten, inga av de stammarna fins ändå kvar om ett år när folk blivit stora på riktigt :)
 

DeletedUser

Guest
wallin måste vara frivillig farm åt killen i5 veckor! :)

visst låter det som en bra deal för att hjälpa honom?! :p
 
Topp