Söker en

DeletedUser

Guest
Jag söker en värdig motståndare i V4:a finns det nån som är sugen på lite man mot man krig?
 

DeletedUser

Guest
fixxer villket acc lirar du på?
Kan bli min sista gryma grej som jag gör innan jag lägger av.
 

DeletedUser

Guest
Trådens ämne är trådskaparens sökande efter en "värdig motståndare ... som är sugen på lite man mot man krig". Tråden handlar alltså inte om ägarbyten på konton.

Var goda håll er till ämnet.
 

DeletedUser

Guest
Om du hade varit läskunnig hade du sett vilket!

Hur ska jag veta det?
på fixxer lirar du inte eftersom Fattoking lirar där.
nåå?


QubbenTheUgly
Ska du komentera allting jag skriver och gör?
hm gör du så..
hmm du kan kalla mig för
Kungen,antish, MK, g0zi,f0zi,legenden,coolingen,tessi,wierd guy,slembo. jaa det finns mycket som du kan kalla mig för..

Det finns alternativ, välj du ett.
 

DeletedUser

Guest
Hur ska jag veta det?
på fixxer lirar du inte eftersom Fattoking lirar där.
nåå?


QubbenTheUgly
Ska du komentera allting jag skriver och gör?
hm gör du så..
hmm du kan kalla mig för
Kungen,antish, MK, g0zi,f0zi,legenden,coolingen,tessi,wierd guy,slembo. jaa det finns mycket som du kan kalla mig för..

Det finns alternativ, välj du ett.

Inte funderat på o checka bilden han har i sin signatur? :eek: Om du inte är smart nog för denna gåta kan jag tala om för dig att han nickar Path1609...

Btw, väljer att kalla dig legenden! Med tanke på dina mästervärk under din tid här på v4 som för alltid kommer vara inskrivna i historieböckerna!
 

DeletedUser

Guest
Så det finns ingen spelare i hela V4:a som vill kampas lite???

Bara en hel hög av andra små nissar som vill ha konton i V4:a
 

DeletedUser

Guest
haha

nånna borde de väl finnas...eller har alla gett upp redan ??

trist.
 

DeletedUser

Guest
Hmm eftersom vi båda har tråkigt, och vill sluta med flaggan i topp så låt oss ha en match.

poäng byar
kung mackus - 2.724.075 265

poäng byar
path1609 - 10.019.568 1011


Lite skillnad, men bara man har roligt så göre ingenting right?

Sedan slår jag vad om att våran vän fixxer har säkert mer än 600offbyar. Hehe så han kan skicka lite mer än 2 offbyar imot alla mina byar..

fixxer låt oss börja fredag kväll. (Måste ha tid på mig att fixa prenium, lagra och sådant shit)


http://se.twstats.com/sv4/index.php?page=map&player_0_id=162528&player_0_colour=e617e6&player_1_id=98239&player_1_colour=52dcff&zoom=200&centrex=400&centrey=500&fill=000000
 

DeletedUser

Guest
Visst jätte skoj tar ju bara 1 vecka för adlarna att komma bort till dig men men jag får väl skaffa ett par byar där borta med
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas på god kamp utan sura miner från någon part oavsett med-/motgång :)
 
Topp