Söker acc

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Vet inte om detta är rätt ställe men annars får vell någon admin flytta tråden .

Söker ett acc i någon hyffsat stor stam . Accet ska ha runt 100 byar så om någon stam har någon som ska sluta så tar jag gärna över .

Meriter ( skryt ) :

De får ni maila om ni vill veta elr kolla tw-stats .

Kan nog få intyg från de flesta att jag kan spela ( iaf från : Abel , ic3 , Rovet med flera )

Så om ni har ett account , tveka inte ! Jag lirar gärna

MvH
Carlbanan920
 

DeletedUser

Guest
Oj,,,undrens tid är ännu inte förbi, kanske kan du få ett acc av nordmännen, vore kanon då blir det ännu mer lättadlat:)
 

DeletedUser

Guest
Oj,,,undrens tid är ännu inte förbi, kanske kan du få ett acc av nordmännen, vore kanon då blir det ännu mer lättadlat:)

haha , gillar din stil lika mkt nu som när vi lekte med er på vårna tid ^^

puss på dig pmlt ^^<3
 
Reaktionspoäng
2
Vet inte om detta är rätt ställe men annars får vell någon admin flytta tråden .

Söker ett acc i någon hyffsat stor stam . Accet ska ha runt 100 byar så om någon stam har någon som ska sluta så tar jag gärna över .

Meriter ( skryt ) :

De får ni maila om ni vill veta elr kolla tw-stats .

Kan nog få intyg från de flesta att jag kan spela ( iaf från : Abel , ic3 , Rovet med flera )

Så om ni har ett account , tveka inte ! Jag lirar gärna

MvH
Carlbanan920


du kan få min om du vill
 

DeletedUser

Guest
oj då får ÖL jobbigt motstånd . Jag förljer värld 2 och ser att carl plockar Tkotrt ensamstånde och ligge på några hundra tusen poäng i plus efter några dagar.

ÖL får det nog jobbigt ifall NFS byar e fulla
 

DeletedUser

Guest
Jo för det är för att NFS byar är fulla som han slutar :rolleyes:

Börjar misstänka att NFS är ytligare ett pseudonym för Henrik.:D
 

DeletedUser

Guest
Tror mer han syftar på kopia/efter följare, men vad vet jag :p
 

DeletedUser

Guest
carl, sök via annat nick till ecalos? Be nån söka åt dig :D skulle hjälpt dig men...Jag har ingen tid till detta.
 

DeletedUser

Guest
Muahaha för det bästa sättet att komma med i Ecalos är ju självklart genom en rekommendation av allas våran Henke.
 

DeletedUser

Guest
Muahaha för det bästa sättet att komma med i Ecalos är ju självklart genom en rekommendation av allas våran Henke.

rovet sa det, men snälla lugna er med era pms. På 5 min har ja redan....0 privata, men säker på att de lär hagla (hatbrev från ecalos)

Ni är dock välkomna, ska hjälpa er få ett ecalos konto :)
 

DeletedUser

Guest
Han kan ju skapa en stam så kan Ecalos merga med den :).

Det jag sett av dig på forumet har inte varit annat än efterblivet skitsnack, bl.a. det du just skrev. Detta får mig att fundera på om du är ett hängivet fan till henke?

Det roliga med detta är att du tror dig vara insatt trots att du... ja, helt enkelt är rejält efterbliven.

Varför börjar du inte spela på riktigt och ser hur det är att spela i en stor stam, eller en hyfsat stor, där man inte har akademier eller systerstammar, istället för att vara försöka smutskasta de stammar som faktiskt är stammar du vill spela i?

Vill du kriga mot Ecalos så finns det, med största sannolikhet, lediga konton i NA familjen.
 

DeletedUser

Guest
Det jag sett av dig på forumet har inte varit annat än efterblivet skitsnack, bl.a. det du just skrev. Detta får mig att fundera på om du är ett hängivet fan till henke?

Det roliga med detta är att du tror dig vara insatt trots att du... ja, helt enkelt är rejält efterbliven.

Varför börjar du inte spela på riktigt och ser hur det är att spela i en stor stam, eller en hyfsat stor, där man inte har akademier eller systerstammar, istället för att vara försöka smutskasta de stammar som faktiskt är stammar du vill spela i?

Vill du kriga mot Ecalos så finns det, med största sannolikhet, lediga konton i NA familjen.

Vem/vad säger att jag försökte smutskasta Ecalos? Jag vet att ni är en "mean killing machine". Men jag bara påstår att ni har nått framgång genom mergning, det är inget fel med det. Jag har spelat på v4, men inte längre. Och nej, jag var inte med i NA-fam. Tycker inte om dom stammarna.
:).

Så, sammanfattning; Ecalos är ingen dålig stam, det är en extremt bra stam med 0% noobs, men, det är kanske inte så uppskattad att ni mergar så mkt. Tkr iaf jag :).
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Någon som minns hur [rs] blev så stora..? Hmm, ja just det, dem mergade med SWE.

Men asså vad är felet i att merga när man lyckas så bra? Detta är väl en konst i sig? Det är ju ungefär lika svårt att merga bra som att ha en bra akademistam. Detta har t.ex. Stribe på v3 lyckats väldigt bra med. Dom sköter sin akademistam strålande!

Ecalos och [rs], de två bästa stammarna på .se just nu? Dem har båda mergat och lyckats sjukt bra.
 

DeletedUser

Guest
Någon som minns hur [rs] blev så stora..? Hmm, ja just det, dem mergade med SWE.

Men asså vad är felet i att merga när man lyckas så bra? Detta är väl en konst i sig? Det är ju ungefär lika svårt att merga bra som att ha en bra akademistam. Detta har t.ex. Stribe på v3 lyckats väldigt bra med. Dom sköter sin akademistam strålande!

Ecalos och [rs], de två bästa stammarna på .se just nu? Dem har båda mergat och lyckats sjukt bra.

Och för att gå till ännu nyare världar, LAW @ V6 ? Det var en mkt tidig merg, men s*tan så effektiv. RAW+LEGO = LAW, har varit ostoppbara fram tills nu, nu har de äntligen fått lite motstånd :)

En riktig merg är inte fel. Däremot ska man passa sig för att merga för sakens skull ? :)
 

DeletedUser

Guest
hänvisar till http://forum.tribalwars.se/showthread.php?t=10847, där framgår väl ganska bra att Ecalos från dag 1 varit en stam att räkna med. Sen att dom/vi plockat in spelare/mergat, kalla det vad ni vill har ju knappast gjort oss till en sämre stam, se bara på våran rank och våran poäng.
Det finns olyckliga mergar och rekryteringar, finns säkert en, två styckna sådana i Ecalos historia med, men för övrigt har våra tyranner gjort ett sjuhelvetes jobb för att få Ecalos till rank 1 genom t.ex bra rekryteringar och mergar.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp