Söderåsen Vs Iron Hammer

DeletedUser

Guest
Efter moget övervägande har jag och Iron Hammer beslutat oss för att ha en PvP match.
Detta efter en längre tids spelande utan action.

Denna match är planerad sendan ett par veckor tillbaka o vi är båda väl förberedda !

Kan säga till er som bara sitter o ugglar på era konto o väntar på att världen ska stängas......gör nått kul istället.
Hade jag inte startat denna match så hade jag övervägt att lägga ner, men har nu fått eld i baken o har skitkul och samtidigt hjälper jag TYT att komma ett steg närmare vinst (hoppas jag) :D

Matchen startades igår Fredag 27/5 Kl 14:30 !

Oddsen är självklart på min sida men har moralen emot mej så detta kan bli en intressant match ändå !

Vi har vissa regler.

Ingen utomstående får gå in och deffa ! (deff skickas omedelbart tillbaka)

Inga fejks får skickas !

Vill den ena spelare ha en "paus" pga av t.ex tidsbrist så får inga attacker skickas den dagen !

Vi har friheten att komma med förändringar bara vi är överens då vi har en bra kommunikation mellan oss !
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vore även tacksam om denna tråd kan hållas ren o snygg
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så nästan 300 nukes lämnade söderåsens byar igår eftermidda o började landa så smått under natten.
Adlarna skickas först idag.


Ställning än så länge:

Söderåsen - Iron Hammer
DAG 1 8 - 0
DAG 2 16 - 0

Total ställning 24 - 0

Måndag har vi paus !

Bjuder här på lite go musik:
http://www.youtube.com/watch?v=F_Plhmvsr_w

(Tror Kingston Rockaz på v15 kommer gilla den !)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kommer väl tappa ett tiotal till idag. Det vet ju bara du söder. Men det är ändå kul att få köra igen, detta är väl den enda seriösa offensiv jag har haft på mig sen starten.

Skulle vara trevligt om ni i TYT visade er här!:D
 

DeletedUser

Guest
Då har ni något och göra! tror järn hammaren vinner;)


Haha, verkar som om du inte har kollat upp oss *skratt*

Kan beskriva läget för mig:
Snart har jag 45 byar med mur nv 0, kommer tappa ett tiotals byar, farmen nergraderad på alla mina byar med trupper snart, inga resurser för att bygga upp, 250 skarpa inkommande.

Och med tanke på att jag har 98 byar med 50 utav dom som har 2k trupper i så kommer jag inte långt.

Men tack för förtroendet!^_^
 

DeletedUser

Guest
men ändå skönt att nån tror på dej iron !

Blir ju svårare för mej oxå för varje by ja tar me tanke på moralen o som du märker så attackerar ja inte dina "småbyar" i nuläget o deras deff kan ju va till stor hjälp lite senare !!
 

DeletedUser

Guest
De få trupperna jag har idom har jag redan skickat, kan totalt deffa 3 byar *skratt* Men kämpar på. Har ju lite annat att göra också... Måste ju fortsätta som mitt jobb som co också.

Men kämpar på! Håller jag mig över 100k om en vecka så är jag nöjd.
 

DeletedUser

Guest
du har ju iaf fördelen med att ha många av dina byar klustrade. Ja måste ju anfalla från långt håll !

men......som ja sa på pm, e lite förberedd på de så klart :)
 

DeletedUser

Guest
Det märkte jag, det positiva med det hela är att mitt södra kluster är ganska långt ifrån dig. Gäller att hålla dom byarna så att du inte kommer in i mina linjer. Fast det har du ju redan gjort... :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Det märkte jag, det positiva med det hela är att mitt södra kluster är ganska långt ifrån dig. Gäller att hålla dom byarna så att du inte kommer in i mina linjer. Fast det har du ju redan gjort... :thinking:

jo de e ju de, nja tar ju tid att komma dit me nått ordentligt iofs.

ju mer du duckar ju mer bonkas dina byar oxå :)
 

DeletedUser

Guest
Så sant så. Därför om jag lyckas spela smart så kommer du tappa ett x antal off byar, beror ju på hur mpnga byar du adlar av mig.
 

DeletedUser

Guest
får se om du märker mitt mönster som ja redan börjat på, hihi

kommer plocka så mycke ja kan så klart, skulle dock haft fler adelsbyar i din närhet :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Mönstret har jag ju redan förstått tror jag, du adlar ett par byar mitt i mina kluster sätter in adel där, tar bort alla mina off byar så att jag inte ska kunna ta byar och sen är det en barnlek att plocka min andra byar med 6 timmar med adel är det inte så svårt med min aktivitet.D:
 

DeletedUser

Guest
fritt fram me kö vet du ju kompis, så din aktivitet hoppas ja blir hög ändå !

njae, nästan, lite åt de hållet men ändå inte :D
 

DeletedUser

Guest
Haha, lycka till båda. Även om Söder ser ut att ha ett liiitet övertag! ^_^
 
Topp