Söderåsen Vs Iron Hammer

Diskussion i 'Värld 12' startad av söderåsen, 28. maj 2011.

Dela sidan

1. söderåsen

söderåsen Guest

haha tack daniboy
    vi kan båda behöva det !! :p

2. Iron Hammer

Iron Hammer Guest

haha tappat 15 byar hittills, 3 off byar kvar samt 40 färdigbygda byar. Annars är det bara småbyar som jag använder som sköld.

Och du söder, kommer inte kunna vara inne imorgon och ikväll så skicka dina anfall nu så jag hinner ta offen, deffen är nämligen tillbaks från sin lilla runda;)

3. söderåsen

söderåsen Guest

no problem bro

Vi hade ju paus imorgon kom vi överensom. O min off har ju lite o promenra innan de e tillbaka hemma igen. får se vad som hinns med idag !

4. Iron Hammer

Iron Hammer Guest

aj då, 2 tappade byar nyss:crybaby:

5. söderåsen

söderåsen Guest

ajdå, nu börjar de bli lite svårare, men vi får väl öka på lite då :)

6. söderåsen

söderåsen Guest

nu va du inte rolig hammer

7. söderåsen

söderåsen Guest

ushm sicket jäkla jobb man har nu framför sej att bygga upp alla farmsen igen haha, men de e d värt :D

8. söderåsen

söderåsen Guest

då IH köttat ner 80% av mina adelsbyar mot sina murar e de dax att ändra starategi.
    Detta var självklart med i beräkningarna då ja riktade in mej i första hand på hans offbyar.

Men nu blir de tuffare...moralen emot mej o IH har i stort sett bara deffbyar kvar !

Blir en ny skur av mina 280 off som alla snart e hemma igen !!

Ingen av de byar ja anfallit för IH kommer kunna bygga murar på flera dagar då ja slagit ner hans farm till 20 i de flesta byar.

Vet att detta e dumt om man tänkt adla byarna i fråga men klar de bästa sättet att hålla dem nere på !!

e ju dock byarna som räknas i de hela för varje tagen by för TYT ett steg närmare segern !

Last edited by a moderator: 30. maj 2011
  9. sabel95

sabel95 New Member

Antal gilla mottaget:
    0
    haha roligt att ni har en sådan match ;) vad står det i tagna byar nu då? ;)

10. cribba55

cribba55 Member

Antal gilla mottaget:
    0
    Tyvärr så var jag tvungen att bättra på mina stats en del så jag har nog varit med fingrarna i syltburken, ett tag nu, och tänker fortsätta:)