Söderåsen Vs Iron Hammer

DeletedUser

Guest
haha tappat 15 byar hittills, 3 off byar kvar samt 40 färdigbygda byar. Annars är det bara småbyar som jag använder som sköld.

Och du söder, kommer inte kunna vara inne imorgon och ikväll så skicka dina anfall nu så jag hinner ta offen, deffen är nämligen tillbaks från sin lilla runda;)
 

DeletedUser

Guest
no problem bro

Vi hade ju paus imorgon kom vi överensom. O min off har ju lite o promenra innan de e tillbaka hemma igen. får se vad som hinns med idag !
 

DeletedUser

Guest
ajdå, nu börjar de bli lite svårare, men vi får väl öka på lite då :)
 

DeletedUser

Guest
ushm sicket jäkla jobb man har nu framför sej att bygga upp alla farmsen igen haha, men de e d värt :D
 

DeletedUser

Guest
då IH köttat ner 80% av mina adelsbyar mot sina murar e de dax att ändra starategi.
Detta var självklart med i beräkningarna då ja riktade in mej i första hand på hans offbyar.

Men nu blir de tuffare...moralen emot mej o IH har i stort sett bara deffbyar kvar !

Blir en ny skur av mina 280 off som alla snart e hemma igen !!

Ingen av de byar ja anfallit för IH kommer kunna bygga murar på flera dagar då ja slagit ner hans farm till 20 i de flesta byar.

Vet att detta e dumt om man tänkt adla byarna i fråga men klar de bästa sättet att hålla dem nere på !!

e ju dock byarna som räknas i de hela för varje tagen by för TYT ett steg närmare segern !
 
Senast redigerad av en moderator:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr så var jag tvungen att bättra på mina stats en del så jag har nog varit med fingrarna i syltburken, ett tag nu, och tänker fortsätta:)
 
Topp