Så....Vilka var dem då?

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De va ett jävla tisslande o tassandes om vilka som lira i Stam2. Men de brukar inte spela nån roll om vem man är när man möter henke.

Men ja är jävligt nyfiken, bara för skojs skull och se ifall man kände nån utav dem.

Nån som har lust och berätta? Är ju inte sjukt viktigt och få veta men...

Sen, är de någon som vet varför dom bara la ner? Inte ett ord, inget "Grattis" etc? Trodde dom var vuxna och bodde i norrland. Hade ju kunnat gissa på att de om några skulle ha lite hyfs.
 

Tobaco

Member
Reaktionspoäng
0
V12 spelare om jag förstått de rätt



vadå? ryktas det att stam2 spelarna va v12are?

Märkligt. de lilla jag pratade med dem så borde vi kännt igen varann..
De sa inge iaf men som du säger kan väll stämma, någonstanns kommer de ju ifrån..

Jag va ju v12are, menar brukar ju komma ihåg varann , men de kanske gjorde katastrof på v12 o fejknicka, va vet jag?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De var...väldigt kaxiga och självsäkra på sin sak iaf.

Skulle spöa onc utan problem :D även trots de va 2 ggr större. Men Henke is no onc :cool:
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Så, de kom de såg och de åkte på stryk som ett gäng helt okända spelare.

Nåväl, de va bra motstånd. Hade varit kul och höra deras historia.
 

DeletedUser

Guest
Jag oroar mig inte då jag själv fått varning för det. Gav dig förvarning att kanske ta bort för att slippa en varning ;)
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Jag oroar mig inte då jag själv fått varning för det. Gav dig förvarning att kanske ta bort för att slippa en varning ;)

Den dagen ja bryr mig om va admins säger den dagen lägger ja ner externa. De finns de mest idiotiska regler här ska du veta att man blir mörkrädd, så ja bara ignorerar och kör på mina egna regler.

En varning kommer då inte stoppa mig, ska de få fram sitt idiotiska budskap så är de perma ban. Win win situation, ja slipper dem & dem slipper mig ;-)
 
Topp