Så mycket hat och elakheter

mami

Member
Reaktionspoäng
0
Sitter här och funderar på hur vi uppför oss mot varandra i detta spel.
Så mycket hat,elaka kommentarer,skitsnack m.m
Vi får inte glömma att detta är ett spel. Jag själv är ingen ängel utan det finns många här som jag tycker sååå illa om. Varför? frågar jag mig själv. det är ett spel där vi ska ha roligt tillsammans men det är så lätt i striden hetta att glömma det.
Jag tycker vi alla skärper till oss nu,krigar och har skoj. Må bäste man vinna och när detta är klart skakar vi hand och avslutar världen som vänner.

Det finns alltför mycket skit i den riktiga världen så varför låta den påverka även i spelet. Vi är här för att ha kul oavsett om vi heter Oxy, mami,henke,cribba ja you name it.

Fick ett youtubeklipp av min syster idag som fick mig att rysa och som alla behöver se. Där är vår vardag så låt oss inte sabba vår lilla tillflykt från verkligheten med att skapa hat och grymhet emellan oss. Låt oss bevara spelet för vad det är.

Ett spel!

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CsgaFKwUA6ghttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CsgaFKwUA6g
 

Fymig

Member
Reaktionspoäng
0
Ett väldigt bra inlägg...det är som många säger att de är alldeles för mycket hat på internet. Detta är ett spel som jag antar att precis som jag alla spelar för att ha roligt och någon gång då och då skicka lite attacker på varandra. Jag själv har aldrig tyckt riktigt illa om någon här och har heller aldrig klagat över att jag blivit adlad osv.
Sedan är det ju som sagt upp till var och en hur man vill att andra ska uppfatta en som person...vissa här har jag förståt inte är speciellt omtyckta men det finns säkert sina anledningar.
Kommer säkert att finnas många som inte håller med mig, men det är upp till er.

Sedan önskar jag alla en fortsatt bra dag både här på v23 och med det ni håller på med just nu :)
*har inte kollat filmen än men ska göra det nu*
 

DeletedUser

Guest
Dra mig baklänges och kalla mig Urban. Hm, nja kanske inte, får så otroligt ont om jag inte har käppen med mig som jag kan dämpa fallet med.

OT nu. Helt ärligt så kan jag förstå att vissa spelare hackar på varandra och ser ner på varandra. Det är helt okej tycker jag, sålänge det sker med glimten i ögat. Dock är det väldigt svårt att vara tydlig med en ironi och välvilja i elaka inlägg när det gäller just inlägg och skrift. Jag håller med om att man bör tänka efter lite grann, då det har blivit lite väl mycket pajkastning på forumet nu det senaste, men lite skitsnack får man tåla när man är här. Då det är ett diskussionsforum och diskussionerna ibland blir ganska hetsiga, tål man inte det bör man besöka andra sidor som habbo hotell eller lunarstorm.

Sedan håller jag som sagt med om poängen i inlägget, det är till och från ganska mycket personangrepp på externa och enbart ett par medlemmar som klarar av att hålla sig ifrån det, all heder åt dem.
 

Johndoe72

Member
Reaktionspoäng
0
Bra skrivet Mami.

Bara skrattretande att höra surret i detta forumet. Folk är så otroligt arga på varandra haha.

Nu kör vi och krossar varandra och visar i spelet att det är där vinnarna koras.

Kom igen nu Britt-Marie, kör för fan!!

http://youtube/w5MTdkPgKc8
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Städade upp här, jag tror inte jag behöver förklara mig varför. Håll er till ämnet, bidra med vettiga synpunkter så låter jag er diskutera fritt och utan moderering från min sida.
 
Topp