Sänkning av adelspriser! (1/2)

DeletedUser

Guest
Hej allihopa!

Enligt dem nya riktlinjerna för inställningar och end-game, har nu Värld 24 uppnått kravet för att få sänkta adelspriser.

Minskning av pris på paket/guldmynt till 1/2 av det ursprungliga priset.

Denna inställning kommer att genomföras efter att antalet spelare på en värld faller under 1000 och håller sig under i minst en vecka.

Värld 24: 622 spelare (Just nu enligt TWstats.)

Ändringen genomförs på: Tisdag 29:e April
 

DeletedUser

Guest
Nej, jag syftade på Akemalm som äntligen får nya adlar. Vad skulle lilla jag kunna göra? Stolthet på tribalwars, snäll? Datorberoende är lika allvarligt som alla andra beroenden, finns ingen stolthet att tjäna eller förlora här.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Trött på rookies med attityd. Dom skulle spelat under våra glansdagar, hade dom inte varit så kaxiga=)

Var lika kaxig när jag startade upp v2 som jag var när jag startade upp v25 sötnos.

När ska du komma fram till att det funkar att spela tw och sätta odds samtidigt tobias (eller har jag helt blandat ihop saker och ting nu)?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Enligt fk it ska det sänkas till 1/3 under 400 konton! Vi har varit under 400 konton nu i några dagar och ingen prissäkning har skett..

Minskning av paket/guldmynt till 1/3 av det ursprungliga priset.

Samma som ovan, men detta sker efter att antalet spelare sjunker till under 400 och håller sig under minst en vecka.

Jag misstänker att det är lite förvirrande - men enligt systemet är det idag 406 spelare. Jag kollade i söndags, då var det 406, i går 401. Systemet uppdateras lite långsammare, eftersom även spelare utan byar räknas med (kan inte svara på om de räknas med när omstart är inaktiverat). Som det ser ut just nu är det minst 20 spelare som fortfarande har möjlighet att börja om. Och sen var det ju det där med att det ska hålla sig under i minst en vecka.

Men jag håller koll på det, vet att det är tröttsamt att bara vänta..
 
Topp