Sämsta spelaren i top 5 stammarna?

iLight

New Member
Reaktionspoäng
1
Plzzzz:
AbeLias Ingenting när toppspelaren slutat

Upp1br:
TheRazzeMan22 helt hjärndöd .. ^^

Upp1ba:
The Löööve Expert 2.0 verkar inte va så vass

MASH:
persifal Pinsam.

300!:
fndno kan va dom mest korkade och sämsta spelarna igenom TWs historia :)
 

iLight

New Member
Reaktionspoäng
1
Tycker om dig också :* Längtar du fortfarande tills du ska få adla bort folk i alliansen ? :)



Någon gång lär du bli kickad när dom inser hur värdelös du är på spelet, Du attackerar inte 1 by i plzz som har mer en 1k/1k, bara gratis byar :)
 

heimdale

New Member
Reaktionspoäng
1
Plzzz :Captain Pronin. Vad händer här egentligen ??
Upp1br : Xiber. Lever på IA och krigar inte.
Upp1ba : Här behövs det verkligen rensas på spelare. Men wervin tar nog hem denna jumbon.
Mash : Mallona 4 byar ifronten räcker för dig? kanske dax att tänka om.
300 : Många goagubbar i denna stam. Achilles får min nit i alla fall. Barbs/IA mycket kul att spela detta spelet förstår jag? Bliixt sitter här också -.-
 

DeletedUser

Guest
Någon gång lär du bli kickad när dom inser hur värdelös du är på spelet, Du attackerar inte 1 by i plzz som har mer en 1k/1k, bara gratis byar :)

Ja det låter ju mycket smartare att springa in i tvärstackade byar...

Nä, fndno var den enda som utnyttjade att jag i stort sett inte satt en sekund på kontot och att hela min front stod ostackad. Alla andra puckon satte spejare på min ostackade front och satt med adelsmän 35min ifrån men var för dumma för att dra iväg tåg. Så helt rätt av fndno att bara plocka "gratis byar".

Det enda dåliga han gjort är väl att få mig att börja spela igen.. Är alltid enklare att ha en inaktiv spelare sittandes i front :sneaky:
 
Topp