Sämsta spelaren i top 5 stammarna?

DeletedUser

Guest
Kopierar tråden från forumet till v29. Jag tyckte det var en rolig grej!

Hur går det till? Lista sämsta spelaren i respektive top5 stam.

Exempel:

1 - Dance/plzzz - Bulldog
2 - Upp1br - Druxer, Tobbe... Behöver man säga mer? :awsm: (PS älskar dig Tobbe :*)
3 - Upp1ba - Why so mad?, Victor, du ligger efter!
4 - 300 - Lundav, Svårt att välja. Men det blir kontot som tappa 250k och skyllde att han tittade på film med mormor.
5 - MASH - Hoftkulan, Inte så bra koll här. Men blir kontot som adlat barbs från start för att sedan interadlas.



Kom ihåg att hålla det på en schysst nivå och med glimten i ögat, annars blir Nova ledsen! :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Filip.13

New Member
Reaktionspoäng
1
Kopierar tråden från forumet till v29. Jag tyckte det var en rolig grej!

Hur går det till? Lista sämsta spelaren i respektive top5 stam.

Exempel:

1 - Dance/plzzz - Bulldog
2 - Upp1br - Druxer, Tobbe... Behöver man säga mer? :awsm:
3 - Upp1ba - Why so mad?, Victor, du ligger efter!
4 - 300 - Lundav, Svårt att välja. Men det blir kontot som tappa 250k och skyllde att han tittade på film med mormor.
5 - MASH - Hoftkulan, Inte så bra koll här. Men blir kontot som adlat barbs från start för att sedan interadlas.



Kom ihåg att hålla det på en schysst nivå och med glimten i ögat, annars blir Nova ledsen! :)


Älskar iden hehe
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
1 Dance/Plzzz - Jenny (whitesh) best co eveeeer
2 Upp1br - Druxer ja du tobbe du får fan denna av mig med
3 Upp1ba - Dragonslayer haha tror alla tidigare inlägg bevisat hans inkompetens
4 300 - Lundav håller med föregående talare, ska man komma på en ursäkt kan man ju välja en bättre iallafall
5 Mash - Gorre74 pls uninstall.... dina oerhört roande adelsförsök fick mig att börja gråta av skratt varje gång

en liten parentes till 300s Raws också, han är nästan lika kass som lundav
 

Lundav

Active Member
Reaktionspoäng
58
Haha, ni förstod inte att Titanic ursäkten bara var på skämt? Blir fan mörkrädd.
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Vill inte komma med löjliga bortförklaringar här, men det är suttit en person på vårt konto (Lundav) i 2 veckor nu. Tills idag. Jag själv har varit bortrest ^_^

Under hela gårdagen hade vi också 0 assistans inkommande från någon annan än oss själva, så har fått klara av det mesta på egen hand. Nu börjar dock hlälpen trilla in ;)

Och btw, ni tror väl inte att det där om film med mormor var seriöst? Haha
 

DeletedUser

Guest
Haha lugna er! står ju till och med i min trådförklaring att man ska skriva med glimten i ögat! Håll er till topic och gör en varsin egen lista nu, ge oss lite kul läsning! :)
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Just making things clear så att säga.

1. Plzzzz Nocturne, tappade mitten totalt för att han "tvingades" släppa byar av sin ledning. Vi på Lundav behöver bara tappa ytterligare 30 byar så är vi ikapp Nocturne, och vi jobbar på det :awsm:
2. Upp1br Jiggen, blir man internadlad kan man väl inte höra till dom bästa i stammen.
3. Upp1ba Wervin, adlade dig på v23 ^_^
4. 300 Dounut, Sa du något? Hör dig inte när du är så långt nere på OBA rankingen. ;)
5. MASH Sul4n, Mr.Barbar-adlare nummer 1.
 

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Just making things clear så att säga.

1. Plzzzz Nocturne, tappade mitten totalt för att han "tvingades" släppa byar av sin ledning. Vi på Lundav behöver bara tappa ytterligare 30 byar så är vi ikapp Nocturne, och vi jobbar på det :awsm:




jag vet inte riktigt men anton erkände till och med att han tvingade mig haha
så skaffa rätt information innan du försöker dissa folk ;)


och när jag tappade byarna låg de som torn bakom er front :awsm:
du är fan dummare än du ser ut :D
 

DeletedUser

Guest
1. Plzzzz Jenny haha, svårt att vara bra när man är så fantastiskt inaktiv :D
2. Upp1br Gif12
3. Upp1ba Makasa är väl ingen höjdare precis :)
4. 300 Här är det tufft haha, har frontat dessa ett tag nu så vet vad de går för. Är tajt mellan Lundav, Galahad2b, davieim, rokeri 123, DeDu och SwabbeN.

Kan dra lite korta motiveringar:

Lundav var mycket snack om hur 300 köttade oss när de hade ett av våra konton ensam i fronten. Visade snabbt nu att det inte fanns något att backa upp de stora orden. Föll som ett korthus så fort tågen började rulla in och gjorde inga som helst försök att behålla dem.

Galahad2b gör ingenting trots att detta är den andra stammen han är med i som rasar samman.

davieim gör knappt något och när det kommer små livstecken från kontot så är det oftast 20-30 fakes ifrån samma by. Väldigt lättläst. Om det beror på okunskap eller lågt intresse låter jag vara osagt.

rokeri 123 Samma som davieim.

DeDu Samma som de två ovanstående.

SwabbeN lättläst men har faktiskt dragit en del nukes emot mig. Den i 300 som faktiskt försökt. All heder till dig, däremot är det rätt lättläst och ställer inte till några problem. Ska dock medge att du lyckats plocka lite trupper för mig när jag glömt ducka, fastnat på föreläsningar och liknande.

I slutändan blir det nog Lundav som får utmärkelsen som 300:s sämsta spelare. Mycket snack och lite verkstad, sånt går inte hem hos mig.

5. Sul4n 99% barbs. Behöver jag säga något mer.
 

modo92

Member
Reaktionspoäng
2
1. Plzzzz AbeLias, Behöver inte säga så mycket här utan alla vet varför det här kontot är dåligt :awsm:
2. Upp1br Lord De Camp, Det fanns några till som kunde hamnat här med samma motivering. Egoistisk noob spelare är inget som jag gillar :awsm:
3. Upp1ba Chakra Mayjic, Dålig
4. 300 Achilles, bliixt spelar här och han är inte bra.
5. MASH atno, dålig och arg spelare.
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Rolig tråd! :) Hade även varit skoj med en där man skrev bästa spelare ^^
 

DeletedUser

Guest
Tänkte precis på det! Vi tar och slänger ihop en sådan tråd också.
 

DeletedUser

Guest
1. Plzzzz AbeLias. Allt gick väl nerför så fort Abel lämnade kontot. Ibland undrar man ifall någon ens sitter här.
2. Upp1br Tussen. Har du adlat någon spelare? :)
3. Upp1ba LiindgreN. Inte mycket som händer här inte...
4. 300 Achilles. Den ända i världen som inte behövt kriga för sina byar ;) 700k poäng och i princip 0 krigsstatistik, plzzzzzz
5. MASH Sul4n. Vet du vad en spelarby är?
 
Reaktionspoäng
5
Plzzz
Freps And Lakozz, do you even ducka?

Upp1br
grönsaker, vem är du och vad gör du?

Upp1ba
Vaniljkräm, bruh

300
Achilles, blixxt.....

Mash
Finns en hel del barbadlare men Sul4n har tagit det hela till en helt ny nivå. Jakten känn dig hotad.
 

Gabbe39

Member
Reaktionspoäng
2
Så blir man adlad av dig så är man sämst? Då måste du vara bland de sämsta om jag tolkar detta påstående rätt? ^_^

jag vet inte riktigt men anton erkände till och med att han tvingade mig haha
så skaffa rätt information innan du försöker dissa folk ;)


och när jag tappade byarna låg de som torn bakom er front :awsm:
du är fan dummare än du ser ut :D

Haha scheisse, sitt ner i båten. Det är med glimten i ögat som sagt. :)
 
Topp