Sämsta spelare (finns potentialen?)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Här kommer en lista på några av de sämsta spelarna på värld 13, jag undrar om några av dem har potential eller om de snabbt kommer att dö ut? Motivera era svar.

Listan ser ut så här nu:

6463 divadu 0 0 0
6464 martinj 0 0 0
6464 hlarsson Cola 0 1 0
6465 Stråhatten xTx 0 1 0
6467 Cartis 0 0 0
6468 Shulz 0 0 0
6469 Rand Alf Metheren WAZUP 0 0 0
6470 blackdoom 0 0 0
6471 Demitri 0 0 0
6472 bostefan HmG 0 0 0
 

DeletedUser

Guest
Intressant tråd.

Jag har en personlig favorit - Stråhatten. Om han lyckas få igång sin aktivitet så kan han bli ett hot för sina grannar och hela v13.
 

DeletedUser

Guest
6463 divadu - Ser inte bra ut! Kan det vara Danneboy?
6464 martinj - Riktigt dåligt med poäng här. Jag skulle tippa på Danneboy.
6464 hlarsson - Larsson låter som ett typiskt Ludvikianskt namn så det måste nog vara Danneboy.
6465 Stråhatten - Botteskrapet på v13. Gömmer det sig en Danneboy på det här kontot kanske?
6467 Cartis - Redan blivit adlad? Ett tecken på att Danneboy co-spelat på kontot?
6468 Shulz - Fult nick och inte mycket till poäng. Jag gissar att det här är Danneboy.
6469 Rand Alf Metheren - Tror inte Danneboy skulle kunna stava till det här. Måste vara Tjockis Gås!
6470 blackdoom - Det börjar ju på D om man stavar det lite annorlunda. Nåt annat som börjar på D är Danneboy, så det är nog han.
6471 Demitri - Demitri är ett ryskt namn. Vad rimmar på Demitri? Inte Danneboy iallafall, så han måste det vara som spelar här!
6472 bostefan - Fangblade!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För att vara lite seriös, jag kan intyga om att Rand Al Metheren har potenialen då jag har spelat med honom, han går som tåget och ger aldrig vika för att kötta en by. Riktigt snygg är han med.
 
Reaktionspoäng
0
Intressant lista, inte direkt någon nyhet att just de här spelarna skulle ligga här dock.

6463 divadu 0 0 0 - Förväntar mig absolut ingenting av dig, något du lever upp till, bra!
6464 martinj 0 0 0 - Tyvärr, du kommer inte stanna här.
6464 hlarsson Cola 0 1 0 - Henrik Larsson, jag vet inte riktigt om du har vad som krävs för att stanna här.
6465 Stråhatten xTx 0 1 0 - Reserverar mitt omdöme här.
6467 Cartis 0 0 0 - Har du tidigare nickat 'Curtis'?
6468 Shulz 0 0 0 - Inte tillräckligt med info om dig, ny på listan?
6469 Rand Alf Metheren WAZUP 0 0 0 Sitter som handsken på sin placering, kommer stanna här.
6470 blackdoom 0 0 0 - DOOOOOM, härlig lirare, självklar plats här.
6471 Demitri 0 0 0 - Ryske spelaren som alltid lyckas hamna sist? Har stora förväntningar på dig.
6472 bostefan HmG 0 0 0 - Tror att du kan kravla dig ur den grop du grävt åt dig själv.
 

DeletedUser

Guest
6469 Rand Alf Metheren WAZUP 0 0 0 Sitter som handsken på sin placering, kommer stanna här.
6470 blackdoom 0 0 0 - DOOOOOM, härlig lirare, självklar plats här.

Nu håller jag inte med dig om Rand, vi har uppenbarligen olika åsikter, vi borde kanske göra som förr i tiden, träffas i ringen efter lunchen och göra upp med våra bara händer.

Ang. blackdoom tycker jag att det ser ut som att han låtit sig inspirerat sig av stammen DomDom, eller kanske BomBom (DomDoms systerstam)
 

DeletedUser

Guest
6463 divadu - Ser inte bra ut! Kan det vara Danneboy?
6464 martinj - Riktigt dåligt med poäng här. Jag skulle tippa på Danneboy.
6464 hlarsson - Larsson låter som ett typiskt Ludvikianskt namn så det måste nog vara Danneboy.
6465 Stråhatten - Botteskrapet på v13. Gömmer det sig en Danneboy på det här kontot kanske?
6467 Cartis - Redan blivit adlad? Ett tecken på att Danneboy co-spelat på kontot?
6468 Shulz - Fult nick och inte mycket till poäng. Jag gissar att det här är Danneboy.
6469 Rand Alf Metheren - Tror inte Danneboy skulle kunna stava till det här. Måste vara Tjockis Gås!
6470 blackdoom - Det börjar ju på D om man stavar det lite annorlunda. Nåt annat som börjar på D är Danneboy, så det är nog han.
6471 Demitri - Demitri är ett ryskt namn. Vad rimmar på Demitri? Inte Danneboy iallafall, så han måste det vara som spelar här!
6472 bostefan - Fangblade!

Troligen den bäst genomförda listan jag sätt:O inte mycket kan slå denna:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Är detta en nödvändig tråd? Eftersom spelarna har 0 poäng.

Är det inte bättre att kommentera spelare med poäng;)?
 

DeletedUser

Guest
Är detta en nödvändig tråd? Eftersom spelarna har 0 poäng.

Är det inte bättre att kommentera spelare med poäng;)?

Klart den här tråden måste finnas! Annars är det ju diskriminering mot de dåliga spelarna! Ska de "bra" spelarna ha en tråd så ska de "dåliga" också ha det. Nog om detta och tillbaka till topic!
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr killar och tjejer, men att kommentera spelare som har 0 poäng känns inte nödvändigt;)

Tråd låst*
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp