Sämsta bynamnet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom jag har tråkigt så kan vi väl lägga upp de sämsta bynamnen på v9? =D Glöm inte att ha med spelarnamnet och en motivering till varför det är dåligt :awsm:

001 Sommaren 2010 472|367 (djtheo1) Ett av de sämsta bynamnen jag sett all time. "Sommaren 2010" låter bara fjortisaktigt
 

DeletedUser

Guest
"i magen på en anka" 593|368 (min egen by)

vet inte om det är så dåligt, men kolla hur skogen ser ut runt den :D
 

DeletedUser

Guest
Eftersom jag har tråkigt så kan vi väl lägga upp de sämsta bynamnen på v9? =D Glöm inte att ha med spelarnamnet och en motivering till varför det är dåligt :awsm:

001 Sommaren 2010 472|367 (djtheo1) Ett av de sämsta bynamnen jag sett all time. "Sommaren 2010" låter bara fjortisaktigt

fyfan Haroo varför måste du terra mig hela tiden
 

simpen

Member
Reaktionspoäng
0
Eftersom jag har tråkigt så kan vi väl lägga upp de sämsta bynamnen på v9? =D Glöm inte att ha med spelarnamnet och en motivering till varför det är dåligt :awsm:

001 Sommaren 2010 472|367 (djtheo1) Ett av de sämsta bynamnen jag sett all time. "Sommaren 2010" låter bara fjortisaktigt

Får jag bara fråga varför du startar en sån här rent ut sagt skeet tråd ? Är de för att visa hur lågt du egentligen kan sjunka? Eller bara för att du njutar av att hacka på djtheo?
 

DeletedUser

Guest
sämsta by namnet måste väl ändan vara "deffhora" som någon döpt sina byar till. kommentar överflödig....
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
sämsta by namnet måste väl ändan vara "deffhora" som någon döpt sina byar till. kommentar överflödig....

Awesomeness ;)

SimpeN sa:
Får jag bara fråga varför du startar en sån här rent ut sagt skeet tråd ? Är de för att visa hur lågt du egentligen kan sjunka? Eller bara för att du njutar av att hacka på djtheo?

Han e p12

djtheo1 sa:
fyfan Haroo varför måste du terra mig hela tiden

Läs kommentar ovan.


Actually så har jag faktiskt tråkigt och skulle se hur dåliga det fanns :) Fick iden när jag såg djtheos namn eftersom jag tyckte det var 3p1c dåligt. Smaken är som baken, aight?
 

DeletedUser

Guest
Gillar inte tonen och attityden i denna tråden så den åker ut direkt.

Gör om gör rätt OCH gör det i off topoic-sektionen. :mad:


//Humble

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp