Ryssen kommer!?!

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
...apropå inget men fortfarande on-topic (lyckat): bör man inte göra en sån där som var poppis förr "aragon kommer"-video fast byta ut "aragon" till "ryssen" lr?...heh...
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Side 1:
Tribes: Uppror Mori UrbanT Mori.T
Players:

Side 2:
Tribes: =GVRD=
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 439
Sida 2: 4
Skillnad: 435

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 275
Sida 2: 2
Skillnad: 273

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 3,759,687
Sida 2: 23,672
Skillnad: 3,736,015

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,527,868
Sida 2: 19,720
Skillnad: 2,508,148

chart




:) Awesome!
 

Svanteh

Member
Reaktionspoäng
0
...apropå inget men fortfarande on-topic (lyckat): bör man inte göra en sån där som var poppis förr "aragon kommer"-video fast byta ut "aragon" till "ryssen" lr?...heh...

Vi hade nog alla uppskattat jättemycket om du gjorde en sådan. Keep it up sport :)

Det ser lite skojigt ut faktiskt Hur många byar har du plockat av dem? jag har bara tagit 4-5

Jag har tagit runt 20 som KÖ på ett annat konto. En bedrift för en snubbe som är van att kontrollera typ 2 :) Det kanske bör nämnas att snubben jag adlat av är inaktiv, but still :awsm:
 

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
så atteeeeee...... Nu blev många av dem gråa.... Trist att vara så kaxiga från början och sen bara springa med svansen mellan benen och inte erkänna att man gått på en övermakt.
 

tranquill

Member
Reaktionspoäng
9
Dmitry e borta enda top spelaren som e kvar är KOKKSS, resten e typ inaktiva. Så jag e så extremt Kaxig och säger att vi vann :)
 

DeletedUser

Guest
Dmitry e borta enda top spelaren som e kvar är KOKKSS, resten e typ inaktiva. Så jag e så extremt Kaxig och säger att vi vann :)

Nej, gör inte det! Man ska inte ropa hej förrän man är över ån! Kom ihåg det!

Jag själv lirar för UrbanT och jag tänker inte ta nånting i förskott! Det är så här en UrbanT-spelare ska vara: ödmjuk dvs....

/Skriver från mitt fejknick här i forumet
 
Topp