Ryktet säger..

DeletedUser

Guest
.

lol coffe, som sagt som Jigsaw sa att det STÅR bara 999-0 till sliten mot asynja och MOT. pinsamt att låta 1 spelare ta nästan 1000 byar.. av er ..
 

DeletedUser

Guest
Mm vi får väl se hur et går med det!

Coffe gå o lägg dig du går i sömnen...

ärligt talat vad har gjort för din stam i kriget?

inte är det obA, inte är det adling, inte är det obF så va fan är det då?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
.

eller hur hahahah, de roliga är att sliten tar hela MOT själv om jag inte har fel ser jag på statsen, en 12 mille spelare som tar ner en 27 mille stam fyfan sen har den 27 mille stammen en troll som försöker drömma om vinna en värld, så aldrig kommer hända. snälla sluta dröm, BY vinner så enkelt .. vi vet du är ledsen för castel har mosat några av dina byar men vem fan bryr sig om dina? .. han har dig som en farm <3, inte att adla.
 

DeletedUser

Guest
men blondie :D du menar väll att de står: sliten vs Asynja 1-0
och sen med mersmak efter jag vet gud inte hur många off byar dom har kastat mot mig och inte ens varit nära att ta en by.

Hahahahaha, ja men va faaan, de va ju så jag mena såklart... får skylla på nått.... euuummm... blond? :D
 

DeletedUser

Guest
Coffe gå o lägg dig du går i sömnen...

ärligt talat vad har gjort för din stam i kriget?

inte är det obA, inte är det adling, inte är det obF så va fan är det då?

OBF är omöjligt för ni attackerar ju inte? Adling har inte du heller gjort så who cares.. OBA, med den lilla off jag har skulle den inte göra skillnad. Och jag ger andra OBF. Jag deffar Asynja som fan.

eller hur hahahah, de roliga är att sliten tar hela MOT själv om jag inte har fel ser jag på statsen, en 12 mille spelare som tar ner en 27 mille stam fyfan sen har den 27 mille stammen en troll som försöker drömma om vinna en värld, så aldrig kommer hända. snälla sluta dröm, BY vinner så enkelt .. vi vet du är ledsen för castel har mosat några av dina byar men vem fan bryr sig om dina? .. han har dig som en farm <3, inte att adla.

JA MEN DU GJORDE INGET I DITT LILLA KRIG?! Du gav upp ju.
Och vadå Mosat några av mina byar? Han drog ner Muren några nivåer Thats it. Du har inte gjort ett piss i kriget så säg inget!

Och om nu sliten har tagit ner hela våran stam. Varför ligger vi fortfarande på 27 mille då?
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
Okej grabbar och tjejer nu är det dags att börja tänka på tonen IGEN... Ryktestråden är till för rykten punkt slut.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Rasmas55555 har rätt, ryktas dessutom att många som gav upp och lämnade V11 nu är extrems sugna på en come back och få en del av kakan.
 

sanoj93

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att yo embryo och Einar Bulle inte kan rensa eller adla mig :);):D:pO_O:confused::sneaky::awsm::thinking::cool::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
...att jag har bytt Konto så Castel kan sluta kalla mig Coffe eftersom det är min fd CO:s namn, inte mitt!
 
Topp