ryktet säger

  • Trådstartare it dont spray it say
  • Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DanneBoy

Member
Reaktionspoäng
0
alla barn satt runt ett träd...

En dag sprang alla barnen iväg utan saam för han hade inga vänner.

Fattar ni vad ni håller på med? Det är så här ni håller på emot mig.. Detta är bara ett exempel... Ni kanske ska sluta upp med pajkastningen emot mig hela jäkla tiden så kanske detta forum kan vara normalt... och jag vill att denna tråd låses.. Den andra låstes pga av en anledning att vi skulle lära oss en läxa.. Men sen skapade ni en ny och vi har inte lärt oss nånting så snälla lås tråden
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk inte förstått vad detta spelet går ut på

Och bara för att hjälpa er... det är ett socialt spel (för att träffa nya människor och ha kul), man behöver inte vara otrevlig mot någon, kvittar om man är i samma stam eller fiender. Man kan och borde vara trevlig ändå.

Och tyvärr tycker jag denna topic ska låsas.

Och en edit, detta är inte riktat mot någon speciell. Så ta inte åt er om ni inte tycker ni behöver det =)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk inte förstått vad detta spelet går ut på

Och bara för att hjälpa er... det är ett socialt spel (för att träffa nya människor och ha kul), man behöver inte vara otrevlig mot någon, kvittar om man är i samma stam eller fiender. Man kan och borde vara trevlig ändå.

Och tyvärr tycker jag denna topic ska låsas.

Och en edit, detta är inte riktat mot någon speciell. Så ta inte åt er om ni inte tycker ni behöver det =)

Word as hell bro!

Herregud ... hur kan folk bete sig på detta viset. Pinsamt enligt min mening.

*Lås tråden!*
 

DeletedUser

Guest
Rykten säger att de 2 ovanför har så rätt!
Rykten säger att de förtjänar en puss :)
 

Tronicooz

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att folk inte förstått vad detta spelet går ut på

Och bara för att hjälpa er... det är ett socialt spel (för att träffa nya människor och ha kul), man behöver inte vara otrevlig mot någon, kvittar om man är i samma stam eller fiender. Man kan och borde vara trevlig ändå.

Och tyvärr tycker jag denna topic ska låsas.

Och en edit, detta är inte riktat mot någon speciell. Så ta inte åt er om ni inte tycker ni behöver det =)

ryktas att det är kul att leva sig in i spelet lite och reta fienden :) ingen kul o va vän me alla :p
ryktas också att det inte finns någon anledning att låsa denna tråd för du vill det för ett par personer gått lite ot
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag är snustorr på smaskiga rykten, som vanligt då :/
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att folk tar åt sig av det jag skriver, vilket var meningen.
Ryktas att även jag lever mig in i SPELET men inte i forumet.
Ryktas att jag vill ha en öl.
Ryktas att många spelare är fulla idag??!!
Ryktas att jag inte är en av dom.. snyft!
 

DeletedUser

Guest
ryktas att många gör come-back efter ha "slutat" fast under andra nick :)
 

Gugroj

Member
Reaktionspoäng
2
Ryktas att jag har satt ett hänglås på tråden och tappat nycklarna *sadface*

Och skapandet av nya ryktestrådar kommer att belönas med att någon moderator tappar förseelsepoäng på er.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp