Ryktestråden Classic runda 20

DeletedUser

Guest
Som vilka? vi ligger redan i krig mot 2 stammar... Och jag skiter i er i LoveUs lallar runt kör inte ens seriöst.. Tics... Lol

fanns sitter med mitt eget när jag vet att jag har attacker på mig. skiter i dem, ser inte ens när dom landar osv hur det ser ut.. måste göra klart mina egna problem först!
 
Senast redigerad av en moderator:

Drugge

New Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att man undrar när nästa sommarspecialare ska komma för det skulle väl vara en till runda?
 

DeletedUser

Guest
Dags för ny runda snart eller?

Det är på gång, jag hade en galet bra idé om ett tema på classicservrarna som vi spånade på tills vi insåg det skulle ta över fem år att genomföra detta. Sen krockade en start med starten av v31 och därför har det dröjt.

Men, eftersom min idé var alldeles hysteriskt bra har jag svårt att släppa den helt; Vad tror ni som brukar spela classicservrarna om att köra gamla vanliga världar i repris, med justering för hastighet och saker som eventuellt försvunnit ut konfigurationsmöjligheterna? Personligen skulle jag gärna försöka återskapa de extrema, t.ex. v4 med bollen...
 

DeletedUser

Guest
Det är på gång, jag hade en galet bra idé om ett tema på classicservrarna som vi spånade på tills vi insåg det skulle ta över fem år att genomföra detta. Sen krockade en start med starten av v31 och därför har det dröjt.

Men, eftersom min idé var alldeles hysteriskt bra har jag svårt att släppa den helt; Vad tror ni som brukar spela classicservrarna om att köra gamla vanliga världar i repris, med justering för hastighet och saker som eventuellt försvunnit ut konfigurationsmöjligheterna? Personligen skulle jag gärna försöka återskapa de extrema, t.ex. v4 med bollen...

Är för ny för att kunna svara på det, men tror det skulle bli kul iaf :)
 

Noemiownzyou

New Member
Reaktionspoäng
0
Det är på gång, jag hade en galet bra idé om ett tema på classicservrarna som vi spånade på tills vi insåg det skulle ta över fem år att genomföra detta. Sen krockade en start med starten av v31 och därför har det dröjt.

Men, eftersom min idé var alldeles hysteriskt bra har jag svårt att släppa den helt; Vad tror ni som brukar spela classicservrarna om att köra gamla vanliga världar i repris, med justering för hastighet och saker som eventuellt försvunnit ut konfigurationsmöjligheterna? Personligen skulle jag gärna försöka återskapa de extrema, t.ex. v4 med bollen...


Ja det vore nice!
Hur snabbt kan den komma igång? :rolleyes:
 
Topp