Ryktestråden Classic runda 18

DeletedUser

Guest
Hej babes!
Här med så startar jag (mannen, myten, legenden) ryktestråden för
CLASSIC RUNDA 18.
Då är det väl tid att det börjar ryktas lite såhär innan starten
för en fin liten julrunda:

Ryktas att Zlatan Ibrahimovic kommer spela
Ryktas att Zlatan Ibrahimovic är ute efter allt och alla denna världen
Ryktas att världen kommer bli rolig
Ryktas att Zlatan Ibrahimovic kommer fake nicka :? (no regrets)
 

xeM xeT

Member
Reaktionspoäng
0
ryktas om ett mediokert "startfält" denna runda oxå :/ en gång i tiden va classics kul.

Ingen aning vem eller vilka som lirar classics numera då det var 5-6 rundor senast man lira själv. Men intresset för classics verkar lågt idag, få spelare & få stammar vilket utesluter de feta intensiva krigen som en gång var :crybaby:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en gammal varg ska komma och smaka på dagens lammkött
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att tiden inte kan hållas som vanligt......

Det ryktas att det där "som vanligt" nog inte stämmer, jag har själv öppnat alla classicrundor under minst ett år och de har aldrig varit försenade. Dock blev det ett missförstånd gällande öppningen den här gången, därav ett par minuters fördröjning. Jag håller tummarna för att ni kommer överleva utan allt för stora men av de minuterna det dröjde ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det där "som vanligt" nog inte stämmer, jag har själv öppnat alla classicrundor under minst ett år och de har aldrig varit försenade. Dock blev det ett missförstånd gällande öppningen den här gången, därav ett par minuters fördröjning. Jag håller tummarna för att ni kommer överleva utan allt för stora men av de minuterna det dröjde ;)

Inte spelat så många classic, drog säkert in dem vanliga världarna som alltid brukar vara utanför tidsramen ;)
 
Topp