Rykten som går

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
snack om sånt får ni ta med supportern
det ska inte ligga på forumet enligt mig

ryktas att IGS ligger på 99+ dementeras/bekräftas?


edit: forumsregler-
Klagomål på andra spelare, spelledning & reglerna
För att rapportera regelbrott använd supportsystemet. Posta det inte på forumet, tack. Klagomål/diskussion som riktar sig mot spelledningen eller de regler som vi har på forum och spel, skall skickas till supportsystemet alt. via e-mail till Gaffel. Vi vill inte ha diskussioner om saker som kan sänka den stämning vi har på vårt forum.

ingen svarar ju så vi tar upp det här, nöth*vud
 

DeletedUser

Guest
ingen svarar ju så vi tar upp det här, nöth*vud

Och återigen så kommer jag in med följande budskap: Sluta upp att posta på forumet, vet att varken Gaffel eller Nino läser specifikt i V8 sektionen. Ingen aning om vad det är ni vill veta/förhandla om, dock uppfattar jag er som extremt gnälliga just nu.

Så därför ber jag för sista gången. Sluta gnäll på forumet om att ni inte får tag i Gaffel och Nino om V8 endgame.

Gaffel har just nu ert end game, 7.0, V14 och Scandinavian Wars att tänka på. Nino har alla språkversioner av tribalwars att tänka på och 7.0 och en hel del nya världar som ska startas på alla versionerna.

Ska vi tillägga att de båda nyligen var på dreamhack vilket är en team tradition. Även om man fuskar med hotell så bygger man upp rejäl trötthet i kropp och huvud.

I äkta V8 anda så upprepar jag mig igen, sluta gnäll.
 

DeletedUser

Guest
Och återigen så kommer jag in med följande budskap: Sluta upp att posta på forumet, vet att varken Gaffel eller Nino läser specifikt i V8 sektionen. Ingen aning om vad det är ni vill veta/förhandla om, dock uppfattar jag er som extremt gnälliga just nu.

Så därför ber jag för sista gången. Sluta gnäll på forumet om att ni inte får tag i Gaffel och Nino om V8 endgame.

Gaffel har just nu ert end game, 7.0, V14 och Scandinavian Wars att tänka på. Nino har alla språkversioner av tribalwars att tänka på och 7.0 och en hel del nya världar som ska startas på alla versionerna.

Ska vi tillägga att de båda nyligen var på dreamhack vilket är en team tradition. Även om man fuskar med hotell så bygger man upp rejäl trötthet i kropp och huvud.

I äkta V8 anda så upprepar jag mig igen, sluta gnäll.

Men borde inte v8 prioriteras isåfall? Istället för att starta nya världar hela tiden och nya projekt om man inte har tid. Bara en tanke ^^
 

DeletedUser

Guest
Men borde inte v8 prioriteras isåfall? Istället för att starta nya världar hela tiden och nya projekt om man inte har tid. Bara en tanke ^^

Ni befinner er i end game, världen har ett slutdatum. 11 december är det slut med värld 8. Vad är det ni vill ha nu? Ni kommer skrivas in i Hall of Fame och sedan är det över. Samma sak som redan hänt på V2, V4 och V6.

I min mening bör 7.0 prioriteras över end game av den simpla anledningen att när V8 är stängt så är den historia. 7.0 är framtiden för tribalwars och jag är en person som föredrar se framåt en bakåt.

Men nu räcker det med en massa icke rykten. Annars blir det hänglås.
 

DeletedUser

Guest
Och återigen så kommer jag in med följande budskap: Sluta upp att posta på forumet, vet att varken Gaffel eller Nino läser specifikt i V8 sektionen. Ingen aning om vad det är ni vill veta/förhandla om, dock uppfattar jag er som extremt gnälliga just nu.

Så därför ber jag för sista gången. Sluta gnäll på forumet om att ni inte får tag i Gaffel och Nino om V8 endgame.

Gaffel har just nu ert end game, 7.0, V14 och Scandinavian Wars att tänka på. Nino har alla språkversioner av tribalwars att tänka på och 7.0 och en hel del nya världar som ska startas på alla versionerna.

Ska vi tillägga att de båda nyligen var på dreamhack vilket är en team tradition. Även om man fuskar med hotell så bygger man upp rejäl trötthet i kropp och huvud.

I äkta V8 anda så upprepar jag mig igen, sluta gnäll.

ryktas att tyvärr är de du uppfattar som gnäll..bara är fakta och om dom har mycke att göra nu, har ju inte saken att göra..
om dom sköt de riktigt skulle detta varit färdigt, innan alla dessa andra jobb dom håller på med nu..varför har ledningar i andra världar fått vara med när de gäller adels pris o annan.. och dom inte ens bemödar att svara ledningen pm o mail till dom..jag är fullt på de klara med att det är mot reglerna och räknar med bann..men måste ändå påpeka fakta
om den behandlingen vi fått..
 

DeletedUser

Guest
Ni befinner er i end game, världen har ett slutdatum. 11 december är det slut med värld 8. Vad är det ni vill ha nu? Ni kommer skrivas in i Hall of Fame och sedan är det över. Samma sak som redan hänt på V2, V4 och V6.

I min mening bör 7.0 prioriteras över end game av den simpla anledningen att när V8 är stängt så är den historia. 7.0 är framtiden för tribalwars och jag är en person som föredrar se framåt en bakåt.

Men nu räcker det med en massa icke rykten. Annars blir det hänglås.

Vi befinner oss i ett endgame, men vi vill även ha svar från supporten varför de dyker upp buggar o pikar, gjorde de verkligen detta i v2,v4 och v6? Dem jag talat med där hade INTE våra problem, känns väl lite konstigt? Sen att man frågar supporten och får svar "ska kolla upp det", sedan får man inget svar mer? Hur ska vi kunna ta saker med supporten då? MEN när någon dålig förlorare lägger in ett tips om nått en spelare i IGS gjort för 9 månader sedan då blir de kalabalik i admin delen!!

Visst kan man prioritera framtiden men man kan inte bara skita i en värld heller för att den är i sin slutfas, har man en gång startat en värld så får man väl kolla efter den till sitt slut med? Gäller alla världar tycker jag?
 

DeletedUser

Guest
Bett er flertal gånger att släppa det och inte ta det på forumet. Men eftersom ni hellre väljer att svara på tal och ignorera så blir det hänglås. Som utlovat via allmänna varningar i tråden vid flertal tillfällen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp