Rykten på v6!

DeletedUser

Guest
Ryktas om att jag ska starta 200 konton här så ni får adla lite mer :eek:
 

DeletedUser

Guest
Dags att gå tillbaks till lite mer nutida rykten eller hur=)?

Det ryktas om att denna tråd (liksom iofs hela värld 6) varit död under väldigt lång tid.
Det ryktas om att värld 6 inte kan prestera nutida rykten.

Men vi gör väl ett försök med nutida rykte iaf:
Det ryktas om att FTW! köar allt fler konton eftersom det vore förödande om någon spelare "gjorde sig grå" nu.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att det kan hända saker kl 20.00 ikväll....... Deffen står redo iaf och mina yxor;):D
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
ryktas att jag inte har den blekaste aning om vem TheRiddle är.... skall jag skämmas eller????
Och ja det ryktet stämmer Alive... pratstunderna saknar jag men inte anfallen. Gott att se dig skriva igen:)
Kram
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att FTW! lyssnar på "When saints go machine"'s låt "set to fail" medans de timar adlar.
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktet kan dementeras.... vet inte ens vad det är för låt... Här är det snarare skogens sus och fåglars sång som låter och emellanåt överröstar datorns brus.
Men ryktas att en del börjar se att det finns ett begränsat antal offtrupper att tillgå.
Kram
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att det finns de som inte har förstått att världen är på väg att stängas ned...
Kramar Pia
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ryktas att jag vill ha lite mer aktivitet här.... SIMPar.... hur har ni det.... jag saknar det gemensamma forumet....
Kramar
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Simparna har gjort det enda vettiga.
Skitit i oss TW nördar och suttit i solen och druckit kalla.. ;)
 
Topp