Rykten i V3

DeletedUser

Guest
Rytas att Orkino har koll på allt som är viktig och intressant ^_^
 

earledvin

New Member
Reaktionspoäng
0
st2 / elite lär ju kunna få endgame när dom vill. Det är ju bara att låta alla permanentköade konton bli grå.
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktet om MASH:s bortgång är sant...
Det ryktet har jag oxå hört! Men bortgången är falsk... :cool:
Nedräknade , men uppe på 9! :)

Nu lever och frodas alla medlemmar gott... Vi är bara lite uppdelade av strategiska orsaker...

Men en gång MASH:are alltid MASH:are :)
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Gör dig själv en välgärning i nästa värld, KattRag. Skit i att sitta i ledningen, var en vanlig, aktiv och glad krigare, istället. Då blir det inte så många besvikelser för dig, när den uppenbara sanningen, kommer upp till ytan.

Trodde du ens i din vildaste fantasi, det senaste året, att ni skulle kunna vinna denna världen? När inte ens en sån fin stam som MASH klarade av det, eller Tjekan, SCAN , DöD och Nod före dem? Vi får heller inte glömma GotH och Stribe och LCN och Elite och Corian och alla andra fina stammar som avslutade i förväg.

Att vi finns kvar är nog också mer tur än skicklighet, det blev bara så:)

Det sista håller jag med om till 100%

Vår undergång blev när bråkstakarna inte omedelbart kickades.
 

earledvin

New Member
Reaktionspoäng
0
det ryktas att bråkstakarna finns i st2 nuförtiden så dom kanske "hjälper" st2 lika mycket som dom hjälpte er i nw1?
 

mrmonster33

Member
Reaktionspoäng
6
Ryktas att syd kan tacka billobang och c.o för vinsten. Utan dem skulle nw klarat sig betydligt längre.
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Rykten säger att man kommit fram till att Billobang är ensam syndabock till att NW lades ned. Måste vara intressant att vara så utpekad och verkligen kunna säga "allt är mitt fel":).

Ryktas även att hela forumet här är väldigt dött i värld 3. Semesterkoma?
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att jag bör bli utnämnd som vinnare av v3 iom att jag sänkte halva världen helt själv.. :awsm: visst var det så ;)
 

earledvin

New Member
Reaktionspoäng
0
nja vann kan man nog inte påstå bara för att du lyckades sabba stämningen i en stam och förstörde deras rykte. enligt nw1 ryktas det om.
 

DeletedUser

Guest
Rycktas att Billobang med sina "xxxxxx" var dom som sänkte stammen.
 

DeletedUser

Guest
Kanske för att Yocci...Med Kattraggande inte lysnade på dom som viste.....
OJ vad elakt det blev.......

Om de nu va så att de va vissa spelare som skapade motsättningar i stammen så ja.. det var ledningen i detta fallet Yocci o Kattrag som inte lyssnade på varningar och handlade där efter.. det är väldigt vanligt att ledare inte vågar ta en konflikt utan istället flyter med o hoppas på att de ska lösa sig automatiskt.. tyvärr gör det inte de i många fall, det är likadant i näringlivet.. svaga ledeare finns de gott om tyvärr.
 

DeletedUser

Guest
Man blir ju lite rädd då Yocci utgivit sig för att vara i "högre" position inom näringslivet.
Är det finanskrisen som har sin botten där tro????
 
Topp