Rykten i V3

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas så mycket i denna tråd. Det bästa är att Orkino och Cribba ens orkar besvara en spelare på 1500 poäng, med så långa utlägg. Hur kommer det sig? :cool:

Det ryktas också att Orkino inte kan läsa statistik. Man kontrollerar inget på v3 om det inte är i ens ägo, det borde en gammal v3 spelare ha lärt sig vid det här laget. V3 är och förblir kontrasternas värld. Allt har hänt här och det kan hända mycket än. :p

Haha, du är för rolig du! Så bara för att du har lite poäng så är du inte värd ett svar som visar att din "teori" inte stämmer? Du gör dig själv till ett om möjligt ännu större åtlöje än vad du redan visat du är.

Sen är faktum att -st2- ensamma äger 49,11% inget annat. Dock går den siffran att justera lite om man nu vill vara över 60 med några snabba flyttar osv.
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas också att Orkino inte kan läsa statistik. Man kontrollerar inget på v3 om det inte är i ens ägo, det borde en gammal v3 spelare ha lärt sig vid det här laget.

Orkino kan läsa statisktik enligt ett bekräftat rykte .....till skillnad från dig som tog fel på 300mille poäng :rolleyes:

Ryktas att ST2 äger och kontrollerar alla konton i Elite och hade du tänkt två sekunder på det jag skrev skulle du fatta det själv ;)

Det ryktas så mycket i denna tråd. Det bästa är att Orkino och Cribba ens orkar besvara en spelare på 1500 poäng, med så långa utlägg. Hur kommer det sig? :cool:

Svarade mest för du räknade fel ...mycket fel ,varför skriver du här om du inte vill ha svar ? Om du själv tycker du är inte värd att svara på så kommer jag i försättning skita i att svara dig då :cool:
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Sorry katten ,under den tid jag köat i nwcwka,gow,nw har jag inte märkt/sett skymten av vore sig taktik eller strategi ,varken kortsiktig eller långsiktig ...allt ni brydde er om var OB och er rank :rolleyes:

Rytas att om spelarna är nöjda och trivs och om stamkänslan är stark och ledningen stabil så spelar det ingen roll om man får in en och annan spion ^_^

Oj nu var inte spioneriet ett ryckte längre..
 

DeletedUser

Guest
Ryktet är sant, jag är störst nu på v3...

11 797 byar är numera barbarer ;)
 

DeletedUser

Guest
Kom igen katten, i krig och kärlek är allt tillåtet.. Brukar man inte säga så eller är det bara ett rykte?

Rykten som att norr har haft spioner i söder och att syd har haft spioner i norr, det behöver vi väl inte diskutera mer.
Även jag som liten spelare utan stam på världen fattar väl detta?

Att folk spionerar eller ger information till fienden har alltid hänt i alla krig på alla världar (även den verkliga O_O)

Så vad menar du med lika nivåer? Vi alla, små som stora, började alla med en by och en vision om att bli störst.

Vänner och fiender får man genom spelets gång, det gäller bara att försöka få så mycket information som möjligt från alla delar av världen så att ens egna stam drar fördelar utav det.

Information som att en stam skulle dra en offensiv mot en ledande spelare i en annan stam är ju hur viktig som helst för den stammen som snart kommer bli anfallen. De får då chansen att deffa upp och förbereda. Även planera ett motdrag så att offensiven blir värdelös.

Sådan information skulle väl du inte tacka nej till?

Det finns inom samtliga stammar pålitliga medlemmar och icke pålitliga. De spelarna som man känner väl och vet vad de går för är pålitliga.
De planerar man operationer med och annan känslig information som inte ska hamna i fiendens vetskap.

Om man får en läcka inom stammen gäller det ju att snabbt som ögat att isolera läckan och se till att den inte blir ett problem i fortsättningen, eller ännu bättre: Utnyttja den till sin egna fördel. Dvs använda den för att sprida fel information till fienden.

Att vara ledare och diplomat i en stam kräver rävspel och kyla samtidigt som man måste visa värme och respekt mot sina stamkamrater så att de känner sig hemma och behövda.

Resten är tur...
 

DeletedUser

Guest
Gör mig ännu mer övertygad om att spelandet inte är på lika nivåer

Olika nivå blir de när man inte spelar under samma förutsättning, i detta fallet hade norra alliansen inte samma informations flöde som sina motståndare vilket ledde till att det blev olika nivåer på spelandet, hur de gick ser vi resultatet av i pågående stund ;)
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att dom nya barbarbyarna är ett eftertraktat villebråd i hela V3, jag kan sätta en peng på att det blir adlat fler gråbyar (som inte räknas in för end of game) än fiende byar. Men de finns väl ingen som e så korkad att man rensar en harmlös tokdeffad gråby då det finns i stort sett tomma ljus röda byar :S
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas att dom nya barbarbyarna är ett eftertraktat villebråd i hela V3, jag kan sätta en peng på att det blir adlat fler gråbyar (som inte räknas in för end of game) än fiende byar. Men de finns väl ingen som e så korkad att man rensar en harmlös tokdeffad gråby då det finns i stort sett tomma ljus röda byar :S

Tro det eller ej, men en med den planen är sanneligen sur just nu pga ledningens misstyckande. Uppenbarligen tänker inte vissa längre än vad näsan räcker. Men å andra sidan, efter nw/dvh/gow/wcw osv. osv. har visat sin intelligens så finns det ju inte riktigt möjlighet till ännu ett lågvattensmärke. Sorgligt ryktas det.
 

KattRag

Member
Reaktionspoäng
3
Det är ett otroligt tråkigt spel pga att vissa, känn er träffade, lämnade mer info till fi än spela ett rent spel i stammen. Vad vi än sa läckte direkt och det med ett antal bråkstakar tog död på vårt aktiva forum och tog död på spelglädjen.
Anonymiteten i det här spelet gör tyvärr att visa beter sig som grisar och vissa absolut inte har någon etik alls.
Sedan finns det många trevliga rara, men tyvärr gör de förstnämda att man tvekar på de sista också.
 

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det ryktas så mycket i denna tråd. Det bästa är att Orkino och Cribba ens orkar besvara en spelare på 1500 poäng, med så långa utlägg. Hur kommer det sig? :cool:

Det ryktas också att Orkino inte kan läsa statistik. Man kontrollerar inget på v3 om det inte är i ens ägo, det borde en gammal v3 spelare ha lärt sig vid det här laget. V3 är och förblir kontrasternas värld. Allt har hänt här och det kan hända mycket än. :p


Det är inte poängen jag besvarar/talar med utan en Fd ledare vid namn SpiderWeb:)

Dina inlägg och uttalanden kan ju inte få bli obesvarade, eller hur. Du har ju ett syfte med dem som både du och jag vet om;)
 
Senast ändrad:

cribba55

Member
Reaktionspoäng
0
Det är ett otroligt tråkigt spel pga att vissa, känn er träffade, lämnade mer info till fi än spela ett rent spel i stammen. Vad vi än sa läckte direkt och det med ett antal bråkstakar tog död på vårt aktiva forum och tog död på spelglädjen.
Anonymiteten i det här spelet gör tyvärr att visa beter sig som grisar och vissa absolut inte har någon etik alls.
Sedan finns det många trevliga rara, men tyvärr gör de förstnämda att man tvekar på de sista också.

Gör dig själv en välgärning i nästa värld, KattRag. Skit i att sitta i ledningen, var en vanlig, aktiv och glad krigare, istället. Då blir det inte så många besvikelser för dig, när den uppenbara sanningen, kommer upp till ytan.

Trodde du ens i din vildaste fantasi, det senaste året, att ni skulle kunna vinna denna världen? När inte ens en sån fin stam som MASH klarade av det, eller Tjekan, SCAN , DöD och Nod före dem? Vi får heller inte glömma GotH och Stribe och LCN och Elite och Corian och alla andra fina stammar som avslutade i förväg.

Att vi finns kvar är nog också mer tur än skicklighet, det blev bara så:)
 

Teivil

Member
Reaktionspoäng
11
Gör dig själv en välgärning i nästa värld, KattRag. Skit i att sitta i ledningen, var en vanlig, aktiv och glad krigare, istället. Då blir det inte så många besvikelser för dig, när den uppenbara sanningen, kommer upp till ytan.

Trodde du ens i din vildaste fantasi, det senaste året, att ni skulle kunna vinna denna världen? När inte ens en sån fin stam som MASH klarade av det, eller Tjekan, SCAN , DöD och Nod före dem? Vi får heller inte glömma GotH och Stribe och LCN och Elite och Corian och alla andra fina stammar som avslutade i förväg.

Att vi finns kvar är nog också mer tur än skicklighet, det blev bara så:)

Ho ho, vi är ju fortfarande kvar... i alla fall på ett litet hörn som ryktena säger:).
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att diplomaten i KP sökte till alla stammarna i sydalliansen O_O
 

DeletedUser

Guest
..

ryktas att Orkino inte har någon koll, då KPs diplomat sökte sig till CAF inte till -st2-
:confused:
 
Topp