Rykten i V3

laxen123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Har länge letat efter en ryktestråd utan resultat så jag starta en egen :p

Försök hålla den On Topic nu.

Ryktas att MASH har gått med på en IAP Med GOW på obestämd tid? Någon som kan bekräfta?
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Suck, ryktestrådar. Varför inte istället kalla den för Conspiracy Theory? Att sitta och skriva in rykten i ett forum leder bara till en sak, fler rykten, fler missuppfattningar och mer jobb för oss ledare som får en massa roliga frågor skickat till oss på mail, msn, telefon, på stan... "-är detta sant?!?" "-Skall ni verkligen göra såhär?!?!" "Jag har hört att...." "Snart kommer de att gå på er, det har jag hört....". Men visst, skriv ni till mig om alla rykten så kan vidarebefodra det till herrn här som så gärna vill veta allt så kan han luska ut vad som är sant eller ej.

Tagga ner och lyssna inte på allt du hör, för 90% av allt som cirkulerar är ren bullshit.

Sen att någon skulle gå ut och berätta om stammens diplomatiska lista är ju bara något som småstammarna på 12 k poäng gör.

Men för att svara på din fråga, vi är i krig. Eller vänta, nej, allians med... eller var det.... Äh, jag minns inte och orkar inte kolla i diplomatilistan. Du får dra dina egna slutsatser och tro på vad du vill här på v3 :)
 

DeletedUser

Guest
De två IAP-stammarna:

Side 1:
Tribes: MASH
Players:

Side 2:
Tribes: GoW-S GoW-P
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4
Sida 2: 0
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 38,153
Sida 2: 0
Skillnad: 38,153

image.php


CAFs interna problem verkar de ta ut genom att internadla varandra...
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Ryktas att jag inte spelar aktivt i v3 men jag har fortfarande kontakter och kan kolla vad som händer.

Tar ditt svar som att det råder en IAP. Med tanke på att du försvarar dig såpass mycket och försöker förklara dig ur faktan.

Ryktas även att CAF har problem internt? Inget jag vet något om utan bara hört långväga?

Hehe, nu börjar det nästan bli roligt ju :)

Vi adlar GoW-byar och du säger att han försöker förklara sig ur den fakta du visar upp. och faktan är ett rykte?!?! Sen säger du att de har kontakter och kan ta reda på det och ändå skriver du frågan i forumet. Men varför kollar du inte med dina säkra källor istället för att fråga i ett forum där ingen kommer besvara din fråga?
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Men om det inte stämmer så varför ta så illa upp? :)

Tja, för det första tar jag inte illa upp för den frågan. Det jag tar illa upp för är det faktum att någon önskar att det skall skrivas om rykten. Rykten sprids tillräckligt fort ändå i världen och jag (precis som de flesta andra ledarna misstänker jag) får spendera tid med att dementera eller förbereda för rena rykten som någon starta bara för att det är kul.

Att då samla dem i trådar gör att rykten får ännu mer spridning vilket i sin tur gör att det blir ännu mer jobb för oss ledare. Men, då du inte ens spelar i v3 (hävdar du) så gör väl inte det dig något. Annars kan du ju göra som alla andra, skicka ett in game till mig istället. Fast det är klart, svaret hade varit detsamma :)

Så, nu skall jag ut på stan istället. Sitter här och uggla gör ingen glad :)
 

DeletedUser

Guest
tycker det är kul med en ryktestråd:D
fast kanske bara jag som tycker?

Iallafall va inte så anti ska vi starta 2010 på detta visset:(:(
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Sluta gå OT nu viktor och Lobo, bara skit i honom.
Antagligen hade det varit jobbigt.

Ryktas att jag precis slösa ut hela mitt saldo på premium ;).
Ryktas också att CAFs interna problem varken har blivit dementerade eller bekräftade, någon som kan?
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Nja, för mig är inte rykten så roliga. Men det beror nog på att jag har den position jag har. Misstänker att det hade varit mycket roligare om jag bara suttit som spelare.

Men, jag får väl hålla med föregående talare så det blir lite mer ontopic i tråden. Skriv alla rykten ni kan hitta på i denna tråden så kanske jag slipper lite i min inbox :)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
jag hörde ett rykte på v3 som säger att Bon Scott har återuppstått och sjunger i MASH forum, stämmer det?
 

capitan

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Bon scott, laxen123 och peterinas är samma person.

Tråd saknar enligt mej värde och borde låsas ;)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
Precis nu hörde jag ett rykte att MASH har allsång just nu. Undrar om det är sant?
 

DeletedUser

Guest
Hört ett rykte att V3 behöver en sådan här tråd då alla andra låses för offtopic :p
 

lord lobo

Member
Reaktionspoäng
1
Har hört ett rykte om att denna inte kommer låsas då det inte går att gå offtopic i en ryktestråd :D
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Hörde ett rykte att mina trupper va och hade julfika häromveckan i fiendebyar! Vad är detta för trams!? Någon som har svar på tal!?
 
Topp