Ryktas att

NaNoVeX

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att Sir Hero's off börjar ta slut och skickar halva byar i hopp om att jag ska ge upp :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att en viss person gjort bort sig ikväll och kommer få hembesök i sina byar inom kort :sneaky:
 

DeletedUser

Guest
Det ryktas att någon försöker skrämmas och det ryktas även att någon söker info...lek istället som ni sa att ni skulle göra. Men jag tror att ni har lekt färdigt.

Heja RageQ ni har kämpat bra:)
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att wadman fick panik!

Ryktas att "I did it again" - fast denna gången lite värre eller? RageQ :) ^^,

Ryktas att de kommer ta ytterligare 4 veckor att vinna världen ^^,
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Ryktas att wadman fick panik!

Ryktas att "I did it again" - fast denna gången lite värre eller? RageQ :) ^^,

Ryktas att de kommer ta ytterligare 4 veckor att vinna världen ^^,

ryktas att det där är jävligt lågt och det ryktas vidare om att du kommer ha dåligt rykte efter det här lilla vännen.
 

DeletedUser

Guest
Jo, men jag fattar inte hur. Var det någon som lämnade? En hemlighet adlad?
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Jo, men jag fattar inte hur. Var det någon som lämnade? En hemlighet adlad?

han fick tag på lösenordet till wadmans acc och sabbade våran vinst.. så så nu sitter han och slår sig för bröstet eftersom han är så jävla grym.. eller nått.

grym på att förstöra spelet är han iaf
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
...

han fick tag på lösenordet till wadmans acc och sabbade våran vinst.. så så nu sitter han och slår sig för bröstet eftersom han är så jävla grym.. eller nått.

grym på att förstöra spelet är han iaf

om det är sant, är det hur dålig / tråkigt som helst.. men tar inte *wadman* accet? och hur fick han tag på lösenordet?
 

Lawliet

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
3
han fick tag på lösenordet till wadmans acc och sabbade våran vinst.. så så nu sitter han och slår sig för bröstet eftersom han är så jävla grym.. eller nått.

grym på att förstöra spelet är han iaf

Då har jag en fråga angående varför Wadman är kickad ur stammen, och vem var det som fick tag på lösenordet? Han ska ju bara ha sig en fet ban, hoppas man.
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Då har jag en fråga angående varför Wadman är kickad ur stammen, och vem var det som fick tag på lösenordet? Han ska ju bara ha sig en fet ban, hoppas man.

vem det var och hur han fick tag på det kan jag inte svara på.. det får wadman själv säga, vi håller på att prata med supporten om det här.
 

DeletedUser

Guest
Ryktas att Wadman var smart o gav ut sitt pw till en sabotarare, eftersom den snubben skulle farma till han i natte tid.
 
Topp