[rs] vs [SWE]

DeletedUser

Guest
under anfall= flykting

så tror RAV definerar dem som flyktingar.
 

DeletedUser

Guest
Är du med i en stam som är i krig och sticker från stammen anser jag i alla fall att man är en flykting även om man inte blivit attackerad ännu. För troligen är flera byar redan bokade men den som bokat har kanske haft saker som måste gå före. Fast å andra sidan behöver inga vara bokade.

Stam i krig och du lämnar = Flykting.

Jag tror att många resonerar som mig.
 

DeletedUser

Guest
Är du med i en stam som är i krig och sticker från stammen anser jag i alla fall att man är en flykting även om man inte blivit attackerad ännu. För troligen är flera byar redan bokade men den som bokat har kanske haft saker som måste gå före. Fast å andra sidan behöver inga vara bokade.

Stam i krig och du lämnar = Flykting.

Jag tror att många resonerar som mig.

Håller med.
 

DeletedUser

Guest
Är du med i en stam som är i krig och sticker från stammen anser jag i alla fall att man är en flykting även om man inte blivit attackerad ännu. För troligen är flera byar redan bokade men den som bokat har kanske haft saker som måste gå före. Fast å andra sidan behöver inga vara bokade.

Stam i krig och du lämnar = Flykting.

Jag tror att många resonerar som mig.

Vad jag menar är att RAV inte anser deras anfall mot HT som krig, dvs enbart dem spelare som blivit attackerade och drar till andra stammar kan betraktas som flyktingar.
Dvs är dem spelarna som lämnat inte under attack eller varit under attack, kan inte RAV kalla dem flyktingar heller...

Hade RAV ansett att deras anfall var ett krig så hade de kunnat kalla alla i stammen som går ifrån HT som flyktingar, men så är ju inte fallet nu!
 

DeletedUser

Guest
Vad jag menar är att RAV inte anser deras anfall mot HT som krig, dvs enbart dem spelare som blivit attackerade och drar till andra stammar kan betraktas som flyktingar.
Dvs är dem spelarna som lämnat inte under attack eller varit under attack, kan inte RAV kalla dem flyktingar heller...

Hade RAV ansett att deras anfall var ett krig så hade de kunnat kalla alla i stammen som går ifrån HT som flyktingar, men så är ju inte fallet nu!

Nu är jag ingen vän av flyktingbegreppet men med ditt resonemang kan HT bilda en ny stam och alla flytta över dit så går de fria?

Vi bara expanderar på HT:s bekostnad men vill TRE att vi ska expandera på deras bekostnad också är de varmt välkomna!
 

DeletedUser

Guest
det är väl ändå en tråd om rs vs swe/tre? elr ska vi snacka när man klassas som en flykting?

ahhja här är några snygga stats :D

Side 1:
Tribes: [rs]
Players:

Side 2:
Tribes: [SWE] TRE
Players: plus en massa andra spelare

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 160
Sida 2: 5
Skillnad: 155

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,487,202
Sida 2: 46,365
Skillnad: 1,440,837

image.php
 

DeletedUser

Guest
vi tuffar på bra...dock så är jag själv torsk på adlar :( *så många 12k byar av inaktiva att ta*:D

och du hampich...jag ska bara göra slut på några killar i min närhet sen ska jag hjälpa blackfear där nere i gröten av TRE byar nära dig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Den här infon är bättre om kriget

Side 1:
Tribes: [rs]
Players:

Side 2:
Tribes: [SWE] TRE TRE-A
Players:

Timeframe: 15/03/2009 21:00:00till19/03/2009 22:07:37

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 463
Sida 2: 10
Skillnad: 453

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,377,323
Sida 2: 94,965
Skillnad: 4,282,358

image.php
 

DeletedUser

Guest
vi tuffar på bra...dock så är jag själv torsk på adlar :( *så många 12k byar av inaktiva att ta*:D

och du hampich...jag ska bara göra slut på några killar i min närhet sen ska jag hjälpa blackfear där nere i gröten av TRE byar nära dig :rolleyes:

Trevligt:D

Du är välkommen.
 

Klotte

Member
Reaktionspoäng
0
det är väl ändå en tråd om rs vs swe/tre? elr ska vi snacka när man klassas som en flykting?

ahhja här är några snygga stats :D

Side 1:
Tribes: [rs]
Players:

Side 2:
Tribes: [SWE] TRE
Players: plus en massa andra spelare

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 160
Sida 2: 5
Skillnad: 155

image.php

Intressant, tror bestämt jag har plockat 5 byar av RS... Blir dock lite missvisande stats när TW-stats tappar bort de byar som plockats av spelare som bytt stammar... :)
 

DeletedUser

Guest
Intressant, tror bestämt jag har plockat 5 byar av RS... Blir dock lite missvisande stats när TW-stats tappar bort de byar som plockats av spelare som bytt stammar... :)

ja du är så duktig så ;)

nej men trodde ni skulle göra mer motstånd än vad ni gjorde :p
 

DeletedUser

Guest
Nu är jag ingen vän av flyktingbegreppet men med ditt resonemang kan HT bilda en ny stam och alla flytta över dit så går de fria?

Vi bara expanderar på HT:s bekostnad men vill TRE att vi ska expandera på deras bekostnad också är de varmt välkomna!

Mer eller mindre kan dem ju de bilda de....men de är ju inget som hindrar er från att gå på dem ändå ;-)

Men ni kan inte kalla dem flyktingar om ni inte attackerat dem....eftersom de inte är krig, utan enbart exponering

Sen kan man undra hur smart de är av TRE att reta upp ytterligare en stor stam...
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: [rs]
Players:

Side 2:
Tribes: TRE [SWE]
Players:

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,148
Sida 2: 668
Skillnad: 480

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 773
Sida 2: 31
Skillnad: 742

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7,180,783
Sida 2: 290,126
Skillnad: 6,890,657

image.php



lägg dock på typ 75 - 100 byar av flyktingar osv
 
Topp