Rolig läsning från en helt underbar människa

DeletedUser

Guest
Läs uppifrån :)
Han skickade spejare mot mig, ja skickade tillbaka, så han blev la rädd eller nått.


lopass1 på 25.03. kl 15:56
Fan trode inte du spelade,, Okej krig lr ? Visst funkar för mig!

Men one on one då !!

Och om du tar in någon mer spelare så hoppas jag att du inte spelar på någon annan värld !


Daimaren på 25.03. kl 16:33
Du är kass du med :)



Daimaren på 25.03. kl 16:38

SV2 3835 lopass1 127 1
SV4 1427 lopass1 2,663 1
SV5 6392 lopass1 69 1
SV6 5450 lopass1 0 0
SV7 4931 lopass1 2,531 1
SV8 8662 lopass1 88 1

Ja, känner mig ganska hotad från dig på andra världar, får nog passa mig :)



lopass1 idag kl 18:15

Du känner inte dig hotad ?? Spelar du v1 så är du skörd! Spelar du v7 är du också skörd! Spelar du v8 är du också skörd!!

Mvh Insider



Daimaren idag kl 20:26

Ja, du kanske dödar mig på v7 med TVÅTUSEN(!!!) poäng!



lopass1 idag kl 20:48

Okej trvligt då vet jag att du inte vill spela v7 längre förväntar dig att dina lr din by inte kommer finnas kvar eft en vecka! Och ett tips börja inte spela v8 !

MvhInsider

btw Jag köar åt lopa1


Lopass1 idag kl 20:59

Det är ju ltie tråkigt att du ska attackera mig !

Adla mig me... Men vi får se vad jokkeehar och säga..



Daimaren idag kl 21:35

Fan va kassa ni är asså, helt otroligt :)


Btw:
§2) Anfall över andra världar

Aggression från en värld får inte tas ut över en annan. Om detta sker så kommer spelarkontot att bli varnat eller avstängt.

* Om en spelare anfaller dig på värld 1, så skall inte du anfalla tillbaka på värld 6 som hämnd. Det finns dock ett marginal här. 2 - 4 veckor efteråt så räknas inte detta längre riktigt som en hämnd aktion utan som ett vanligt anfall.
* Spelare som med flit anfaller en och samma spelare på flera olika världar, kommer bli avstängd eller varnad.
* Om en stam på Värld 1 är i krig och spelare A och B anfaller varandra så är det helt normala anfall. Om spelares A och B stammar även är i strid på exempel värld 5, så får anfall mellan spelarna ske. Då deras stammar är i krig. Dessa anfall kan ske i takt med de som sker utöver en annan värld.


lopass1 idag kl 22:23

Skadu inte preika lite mer ?


lopass1 idag kl 22:23
Säg ngt man inte vet ist.





Och så från hans kompis:


jakobkj på 25.03. kl 19:50
sluta attackera lopass1 annars kommer du i krig med mig också


Daimaren på 25.03. kl 21:29

Attackera?
Jag skickade en spejare som svar på spejare han skickade mot mig. Om ni ser det som krig, så vet ni inte vad det ordet innebär, kanske borde du fundera lite på vad du skriver?
Det du skrev låter väldigt enfaldigt.






När han började komma med hot osv så skickade jag fejks, 4 katapulter, då kom mer hot, helt underbar människa, så här underhållande brukar det inte vara på tw :)

Med det bästa är "Men one on one då !!" fy fan va rolig han är, helt dum i huvudet.
 

DeletedUser

Guest
Roligt?

Drog tydligen inte ens på munnen, försökte men det gick inte. :confused:
 

DeletedUser

Guest
Kanske jag som har mysko humor, men jag skrattar som fan när jag läser igenom det där :)
 

DeletedUser

Guest
...
(Edit: Fylla made me do it..)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ju bara tala för mig själv men hade jag suttit med det där brevet på handen och tänkte lägga ut på forum hade jag iaf klippa bort de bitar där jag kopierar regler och verkligen verkar skraj. But hey... That's just me.
 

DeletedUser

Guest
fattar inte vad tråden gick ut på , dock så är jag ganska trög fattad , men båda lyckades jue bli ut skämda på offentliga om inte annat , så bra jobbat=)
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Satt här ett tag och funderade huruvida jag skulle läsa tråden eller garrotera testiklarna - tyvärr måste jag säga att gjorde jag fel val.
 

DeletedUser

Guest
ehhm, lite rolig spelare e de ju ändå, försökte få mig att hota dig med^^ (ända jag vet om killen e att jag farmade han tills han slutade, o då e man tydligen kompisar:rolleyes:)

Dock borde du ha tagit bort namnet, och kanske postat detta på roliga mail istället för att skapa ny tråd...
 

Hervor

Member
Reaktionspoäng
3
Jo men visst e de lite skoj. :p
Såna här spelare förgyller vardagen litegrann iaf.
Har haft med lopass1 att göra i v4. En dårfink, och hans kompis verkar inte bättre.
Och du får tydligen se dig om över axeln så att inte tröskan kommer. Skörd som du e. :D
 

DeletedUser

Guest
Tråden var helt klart värd att läsa. Men inte tack vare trådskaparn.. garrotera testiklarna? wähähähä ^^
 

DeletedUser

Guest
Så att insider va med där... I de där breven. Han e ju ODENS beskyddare i v1?
 

DeletedUser

Guest
Kan ju säga direkt att det inte är insider som skrivit något där eftersom jag vet hur han skriver och det är inte sådär.
Nån som försöker dra insiders goda namn i smutsen ser det ut som.
Nån som vill göra mig en tjänst och adla bort skiten som snackar skit om Insider? Fortsätt gärna när ni rimmat honnom och adla han igen tills han inte vill starta om igen :)
Faan att jag inte spelar på V4 då skulle man ju kunna sköta sånt här själv.
Hatar folk som smutsar ner bra spelares namn.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Ärligt talat tycker jag att det var du som gjorde bort dig. Varför inte via spelet visa vad du går för istället för att dra in en massa onödig info..? :)
 

Insider

Member
Reaktionspoäng
5
Kan ju säga direkt att det inte är insider som skrivit något där eftersom jag vet hur han skriver och det är inte sådär.
Nån som försöker dra insiders goda namn i smutsen ser det ut som.
Nån som vill göra mig en tjänst och adla bort skiten som snackar skit om Insider? Fortsätt gärna när ni rimmat honnom och adla han igen tills han inte vill starta om igen :)
Faan att jag inte spelar på V4 då skulle man ju kunna sköta sånt här själv.
Hatar folk som smutsar ner bra spelares namn.

Tack MrR som visade mig detta! Jag kollar vanligtvis inte världsdelar som jag inte är medlem i, men här måste jag lägga mitt ord.

Jag kan direkt säga att jag känner den personen IRL och han har problem. Och att det absolut inte är jag som har skrivit raderna som förklarats tidigare utav spelaren.

Jag är den snällaste människan på denna jord, nejmen allvar, jag skulle aldrig börja anfalla en spelare på en värld som jag e stark i bara för att min polare blivit farmad/adlad utav en på en annan värld. Sånt håller jag inte på med, inte för att det har med reglerna att göra, utan för att jag är sån. Som person.

Även fast detta är en spelare som jag känner IRL så är det smutskastning emot mitt namn och jag kommer rycka lite i hans öra när jag ser honom.
 
Topp