Rofflaren mannen bakom muren

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Abel Elev 012

Member
Reaktionspoäng
0
Vår kanin kommer raglandes på vägen en regnig dag och stöter på Rofflaren. Kaninen ramlar men Rofflaren hjälper honom vänligt upp på bena igen. Som tack bjuder kaninen Rofflaren på en flaska sprit på en krog. Rofflaren tackar jag och följer efter honom. När de kommit till krogen så frågar plötsligt kaninen om en interjuv då han kom på att han ändå skulle sökt upp Rofflaren dagen efter för en interjuv.

Rofflaren svarar efter att ha gått ut för att kisa: Jepp jepp

Kaninen känner en stinkande lukt ifrån honom men fortsätter: Hur länge har du hängt här då?

Rofflaren viker ner huvudet och säger med rosen röda kinder: Nja det är väl några år nu tyvärr

Kaninen skrattar lite innan han säger: Vart bor du just nu?

Rofflaren svarar med normala kinder och verkar känna sig stolt: v10 i D-P stammen

Kaninen undrar lite över varför han är stolt men frågar: Hur mycket får du jobba där då?

Rofflaren tänker efter och säger: Ja just nu har det väl ökat en del att göra på senaste.
Men allt är ju relativt.

Kaninen frågar en fråga han verkligen vill ställa: Varför just den lilla bondhålan D-P?

Rofflaren svarar med ett smile på läpparna: Fanns inget annat att välja på för tillfället men det var så att jag var ju en SHINO gosse som var jätte glad men efter att SHINO åkte på pisk så var vi ju bara 10 kvar eller något sånt så de flesta gick med i D_P utan jag och micho1986, men vi gick med senare.

Kaninen utbrister: Så du gick med D-P?

Rofflaren svarar: Det var enda anledningen för att vi ville hamna i samma stam som de andra shinosarna som vi spelat med tidigare.

Kaninen frågar undrande: Varför kom du hit ifrån första början?

Rofflaren tänker efter innan han säger: Hmmm tjejens båda bröder spelade det och sa det var grymt så jag testade för skoj skull och fastnade tyvärr för att jag alltid gillat strategi spel.

Kaninen nickar och man märker att han börjar bli sig själv igen: Vad gör det roligt med tribalwars då?

Rofflaren mummlar något men han svarar: Gemenskapen i stammen köra själv är ju inget vidare
. Skype snacka med de andra är ju halva nöjet. Vet inte hur många gånger jag missat att skicka tajmade anfall eller ducka för att jag fastnat i skype med de andra fånarna skype är farligt.

Kaninen tänker vilken noob men frågar: Hur fick du dit namn?

Rofflaren svarar långsamt: Nja jag kör olika namn hela tiden men jag har kallats för Rofflaren i den vanliga vardagen så det kom sig naturligt att ta det.

Kaninen börjar komma till slutet och frågar: Vad gör dig skicklig?

Rofflaren tar en klunk ur sitt stop och fortsätter: Jag har haft bra lärare som gett mig många tips sen lär man ju sig av sina misstag och av att testa nya grejer. Sen är ju aktivitet en väldigt stor faktor.

Kaninen tar också en klunk medans han mumlar: Låter du yxan tala eller talar du själv?

Rofflaren verkar tänka på ett svårt beslut men svarar: Det blir nog yxan.

Kaninen ser säckarna unders han ögon och säger: Hur många timmar hänger du här varje dag?

Rofflaren svarar sömnigt: för många nästan hela min vakna tid kan man få tag i mig här.

Kaninen frågar piggt: Vilken är den tappraste människan du stridit med?

Rofflaren svarar: Spelaren som jag fajtats ihop med får jag säga min närmaste granne micho1986.

Kaninen undrar vem det är och svarar: Hur gammal är du?

Rofflaren har igen rosenröda kinder när han svarar: 31

Kaninen skrattar och frågar: Farma eller adla?

Rofflaren svarar: Adla jag hatar att farma det var så längesedan jag farmade det gör man ju bara i starten.

Längre hinner de inte innan kaninen dunsar ner på jordgolvet med många tömda flaskor sprit framför sig. Vart han kommer nästa gång vet ingen.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp