Revolt

Huber

New Member
Reaktionspoäng
0
Nej, senast jag kollade (förgår) så var han fortfarande arbetslös.
Du är bara bitter för att du fick kicken :D



Beskriv denna incidenten, tack.
Du kickade mig utan att höra med mig först, detta fallet rätt ändå kanske. Du hotade Jimmy och har hört fler berätta. Men de kan de få berätta själv tycker jag.
 

DeletedUser

Guest
Haha, håll dig till sanningen från början istället. Jag kickade dig, ja. Med all rätt också då du ljugit oss alla rätt upp i ansiket och vi bör ej nämna vilka ord du nämnde heller för dem var ju inte särskilt vackra.
Och ja, jag kickade Jimmy. Men det var väl ändå inte för att vi hade delad uppfattning om saker och ting? Utan för att han med mening väggade mitt tåg.
Frågor på det?
 
Reaktionspoäng
0
Haha, håll dig till sanningen från början istället. Jag kickade dig, ja. Med all rätt också då du ljugit oss alla rätt upp i ansiket och vi bör ej nämna vilka ord du nämnde heller för dem var ju inte särskilt vackra.
Och ja, jag kickade Jimmy. Men det var väl ändå inte för att vi hade delad uppfattning om saker och ting? Utan för att han med mening väggade mitt tåg.
Frågor på det?

du kickade inte mej. du hotade å var tjurig som fan. noob
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

Han har nog försökt hjälpa dig sen att du själv har blivit ner slagen av sson är inte hans fel.. så sluta anklaga på jimmy nåt han inte har gjort.. och att '' att han har väggat dina adelståg'' va de ju som kickade dina tåg på sson och failade flera ggr..
 

DeletedUser

Guest
Han har nog försökt hjälpa dig sen att du själv har blivit ner slagen av sson är inte hans fel.. så sluta anklaga på jimmy nåt han inte har gjort.. och att '' att han har väggat dina adelståg'' va de ju som kickade dina tåg på sson och failade flera ggr..

Aa, Mesut, det du säger låter ju väldigt vettigt. Sson sa du?
 

mesut29

Active Member
Reaktionspoäng
16
..

sry nils men alla säger har du har ju hotat jimmy? om det är sant undrar jag vrf?
 

DeletedUser

Guest
Aa, har hotat han som fan. Aina knackade på dörren innan. Förhör på tisdag.
 

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
häftig O_O

MEN vem fan bryr sig om att en dålig ledare är dålig sen ersätter en sämre ledare honom?

Världen är ändå slut om någon vecka =D

Åh någon som nyss insåg att han vart adlad och känner sig tvungen att spela hård och tuff i forumet? Jobbigt de där :(
 

viigoo

Member
Reaktionspoäng
1
Åh någon som nyss insåg att han vart adlad och känner sig tvungen att spela hård och tuff i forumet? Jobbigt de där :(

haha nej jag konstaterar fakta? ;o Jag visste väl jag skulle bli adlad eller? Ser inget hopp när man sitter på en 5k by och den närmsta fienden har 80k :D

Sen saknade vi dig IRL i onsdags nick, CL hemma och farma classic var viktigare eller? ;)
 
Senast ändrad:

Nicovichen

Member
Reaktionspoäng
1
haha nej jag konstaterar fakta? ;o Jag visste väl jag skulle bli adlad eller? Ser inget hopp när man sitter på en 5k by och den närmsta fienden har 80k :D

Sen saknade vi dig IRL i onsdags nick, CL hemma och farma classic var viktigare eller? ;)

Nej jag hade ju seriepremiär igår så kunde ge mig ut på stan och härja för fullt :/
 
Topp