Revenge!?

DeletedUser

Guest
Kollar någon Knight's logg för stamhändelser så är jag 99% på att Xerxes avlägsnade donwulf, och ingen annan.

Tyvärr SFFN så har du 100% fel i detta;)

Detta är vad som hände: Xetre har blivit avlägsnad av B......
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Tyvärr SFFN så har du 100% fel i detta;)

Detta är vad som hände: Xetre har blivit avlägsnad av B......

Vad har SFFN fel i?? Han har 100 rätt. Men nu är det som det är när det inte är som det ska vara! Synd!!

SFFN och Humble o dvierse (MikeTheBike) ledare kommer bli ihåg kommna som bra ledare för Dioplomati, Krig och sakfrågor, tjafs.

Men DHs ledning... Ja vi som vet, vi vet vad dem är för några. Går över lik.....Svek.....Konto-giriga ledare..........

Trevlig helg på er!! Kämpa på Pirater ;) Ni var dem bästa <3
 

DeletedUser

Guest
Respekt åt -S- som håller fanan uppe! Ni vet att ni får en lyckospark av somalen, god jakt, god slakt !!

Klart! Vi tackar Somalen :D
När kommer du tillbaka? ;)

Och i fortsättningen vill jag inte att ni diskuterar Knight o DH historian här! Då denna tråd handlar om -S- o Knight kriget.
 

DeletedUser

Guest
Shit va mycket skriverier det blev om DH, Knight i denna -S- tråden men det är väl trevligt.

Först och främst till alla som har så stort vetande om vad som hände i knight när gpr kom, kul läsning men ingen riktigt fakta.

Det donwulff säger är sant.
allt som hänt sedan Knight och DH ingick i fred är ren skapelse av hoppan och GPR. (kanske inte allt men mycket)
Hon satt på 7-8 konto ett tag där även gamla GPR spelare satt på konton. av någon anledning började hoppan gilla mig på den tiden och jag lovade henne att allt som sades skulle hemlighållas, men frågan är var jag tyst? Nej. för jag litade aldrig på henne. Hjälpte detta? Nej för knight var blinda under den tiden och egentligen är detta en skapelse av lathet som kunde stoppas. Men vartfall det fanns konto som delades bort av hoppan för att "spelarna hade redan kluster där" ändå var jag en av dom som fick mest byar och från början hade jag inga byar i närheten av de nya klusterna.

Men pratade man mycket med hoppan och kanske andra inblandade redan då märkte man vad som var på g, felet var att hon hade Knight ledningen i sin hand under den tiden..

Hon ville starta krig med -SK-, Diest, TO ja nästintill allt som in te var DH.
Jag jobbade mot det och lyckades hålla Diest borta från krig tror även jag lyckades hålla TO undan för krig, under tiden jag försökte få igång kriget mot DH igen tsm med en del spelare
ja jag var kapten i Knight då.

jag hjälpte även -SK- under den tiden för att jag byggde upp ett sådant hat för hoppans sätt att spela. Vilket en del spelare skulle följt med på men fegade, idag hör man dom gnälla om att dom ångrar att dom inte gjorde rätt då.

Men skit samma nu kör vi alltid kul att kriga.


det skulle inte förvåna mig om GPR i slutändan även lämnar DH för att komma tillbaka som GPR och vinna världen.

Ja Barhoppan är uppenbarligen trollkunnig.
Det fantastiska är att ni som gaggar om detta förväntar er att resten av V1 ska tro på att gubbar som IamXerxes, Snoff och Humlan himself helt saknar egen vilja. Dubbel - duh.

Nej, hela gamla Knightledningen får ta ansvar för freden med DH. Och draget var fullt förståeligt.
Knight var på väg att förtvina totalt (vilket bevisas av att du kunde bli kapten), du "glömmer" att Knight fick fetdäng av DH trots att de hade SK ända upp i mumindalen.

Där har vi iallafall en som erkänner sin sin chokladfärgade näsa när det gäller SK. Cred för det åtminstone.
I övrigt saknar du helt trovärdighet.
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Wow inte konstigt att man håller sig borta från forumet, här smutskastas de och säger saker och ting som inte alls håller med detta ämnet och göra.

1 Mycket tjat om en stam som inte finns :confused:

2 Varför smutskasta folk , snackar nu till dig donwoulff lite, har inget emot dig men tycker att vill du henne någon så säg de till henne, blir ju inte bättre utav att skriva de här. Och alla andra. Fan detta är ett krigsforum. Ingen smutskastningsforum....

3 Att gnälla här hjälper inte vad som händer på världen v1.

4 Och ni som inte är kvar på denna världen , kul att ni hänger kvar:)

5: och allra sista inlägg jag gör här på detta forum är...

snygg stats :)

SKÅL!!!!
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Sida 1:
Stammar: Knight
Sida 2:
Stammar: -S-

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 94
Sida 2: 12
Skillnad: 82

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 3
Skillnad: 0

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 822,350
Sida 2: 110,972
Skillnad: 711,378

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26,997
Sida 2: 27,515
Skillnad: 518

chart
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Aj fan! Jämnt som satan!!!!??? Tror en viss stad är osäker ikväll pga fylleri! Östergatan är en farlig plats-
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Wow inte konstigt att man håller sig borta från forumet, här smutskastas de och säger saker och ting som inte alls håller med detta ämnet och göra.

1 Mycket tjat om en stam som inte finns :confused:

2 Varför smutskasta folk , snackar nu till dig donwoulff lite, har inget emot dig men tycker att vill du henne någon så säg de till henne, blir ju inte bättre utav att skriva de här. Och alla andra. Fan detta är ett krigsforum. Ingen smutskastningsforum....

3 Att gnälla här hjälper inte vad som händer på världen v1.

4 Och ni som inte är kvar på denna världen , kul att ni hänger kvar:)

5: och allra sista inlägg jag gör här på detta forum är...

snygg stats :)

SKÅL!!!!

Respekterar dig med Jensen och ska svara på ett snyggt sätt :)

Det är saningen, jag skrev det för att besvara EmeliesGPs krigsförklaring. Den skulle hamnat på DH och deras gäng. Inte Knight. För dem som varit drivande i kriget mot -SK- sitter idag ALLA i DH.

Ocg att vi var ett par som var motståndare till att kriga mot DH.

Ha det gott Jensen. Nu skiter vi i det ;)
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
Respekterar dig med Jensen och ska svara på ett snyggt sätt :)

Det är saningen, jag skrev det för att besvara EmeliesGPs krigsförklaring. Den skulle hamnat på DH och deras gäng. Inte Knight. För dem som varit drivande i kriget mot -SK- sitter idag ALLA i DH.

Ocg att vi var ett par som var motståndare till att kriga mot DH.

Ha det gott Jensen. Nu skiter vi i det ;)


precis :) så har vi alla roligt :) Varmt väder = öl = skål
 

DeletedUser

Guest
Revenge?

<Massa bokstäver>


Här och med går -S- i krig mot Knight, för den backstabb ni gjorde på oss när -SK- fanns!

God Jakt & God Slakt sa vi gamla -Sk-are, och det nämns nu IGEN!

PS: Vi i -S- är original -SK-are och vi GLÖMMER ALDRIG vem VI ÄR, och VAR!

Nöjer mig med en kort kommentar.
Knight har idag vunnit detta krig då personen som startade det valde att upplösa sin stam. Historien upprepar sig.

Skillnaden mellan SK1 och SK2 är att när originalet upplöstes så slutade man spela. När SK2 upplöstes satte man sig i förarsätet på ett konto i en stam man uttryckt det största förakt för och där stammen som tar emot en gjort samma sak tillbaka. Det är lätt att förvånas över vilka instinkter som tar över när det gäller att vinna ett dataspel men det är inget nytt. SFFN hade nog aldrig nedlåtit sig till något sådant om jag känner honom rätt. (Tuta på mig på skypen om du läser detta, saknar dig. ;) )

Jag tackar Sabaton, sedermera SK nummer 2 för god match och skulle nästan kunna tänka mig att gratulera till segern på V1 i den nya kostymen men där är vi ju inte riktigt ännu så sparar det. Större under har ju inträffat.

//Humble
 
Topp