Revenge!?

DeletedUser

Guest
Vi var många i NUVARANDE Knight som var motståndare till att attackera er i -SK-

Ja, du var så mycket motståndare så att du satt i SK och attackerade Knight under en del av det kriget.
Men det har du väl inte berättat för dina kamrater i stammen som du nu plötsligt värnar så mycket om.
 

DeletedUser

Guest
Den största skulden borde du nog lägga på dina egna ledare, dvs HumbleSwede och IamXerxes. De hade länge en smutskastningskampanj mot -SK- i interna forumet för att få majoriteten att acceptera en merge med GPR. Tyvärr litade man inte på sina allierade som alltid ställt upp för dem och som tog striden för dem när DH för första gången tänkte backstabba Knight. Istället valde man att lita på sina fiender, som en gång förut visat viljan att få Knight att falla samman. Bra tänkt av Knight-ledningen. Eller väldigt blåögt, välj själva.

Du fantiserar, precis som resten av den självgoda uppblåsta delen av gamla SK. Just den delen som behandlade Knight som en påse skit och sedan blir förvånad och kränkt i djupet av sin själ när Knight inte accepterar det längre. Duh.
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, du var så mycket motståndare så att du satt i SK och attackerade Knight under en del av det kriget.
Men det har du väl inte berättat för dina kamrater i stammen som du nu plötsligt värnar så mycket om.

Okej. Vi säger så?? Att Hitta på är ju dagis nivå. Har alltid värnat om mina kamrater. Därför blev man lite besviken när man blev kickad av Knight nät jag sa ifrån om Freden mellan Knight OCH DH. Men det är gammalt nu.
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Den största skulden borde du nog lägga på dina egna ledare, dvs HumbleSwede och IamXerxes. De hade länge en smutskastningskampanj mot -SK- i interna forumet för att få majoriteten att acceptera en merge med GPR. Tyvärr litade man inte på sina allierade som alltid ställt upp för dem och som tog striden för dem när DH för första gången tänkte backstabba Knight. Istället valde man att lita på sina fiender, som en gång förut visat viljan att få Knight att falla samman. Bra tänkt av Knight-ledningen. Eller väldigt blåögt, välj själva.

Kan håle med dig där. Vissa av dem hade det jävulskt tungt IRL. Men vi var ett par som försökte göra oss hörda då. ATT ge sig på SK var då obegripligt. Men de nya ledarna från GPR propagerade att -SK- skulle bort och fred kom med DH 12timmar efter GPR gick in i Knight.

Men vi blev anklagade för Spioneri, avsatta, kickade, censuerade osv osv
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Kan håle med dig där. Vissa av dem hade det jävulskt tungt IRL. Men vi var ett par som försökte göra oss hörda då. ATT ge sig på SK var då obegripligt. Men de nya ledarna från GPR propagerade att -SK- skulle bort och fred kom med DH 12timmar efter GPR gick in i Knight.

Men vi blev anklagade för Spioneri, avsatta, kickade, censuerade osv osv

Och jag visste då även att folk ur GPR hade MKT med DH att göra Tex hade hand om konto, satt med konto, var K.Ö FAST Knight krigat med DH i 6månader då.

Mkt tack vare att jag spelade med ett par på V5 och vann med dem där. För surret där gick att DH behövde hjälp till det kontot och det kontot. Rena rama loppmarknaden. Försökte ta ett konto. Och hade då STÄNGT igen DH för gott!!

Nu skedde inte det xD Utan DH lever vidare!! Finns förvisso en hel dröss av Spelare i DH idag som är duktiga, niciga bra. Men deras ledar stabb kommer bli ihåg kommna som skitar.

Grått nu inte bara ;)

Mvh Orginal spelare på V1 v5 v14 v18 DonWulff. Finns inte många av oss Oginalare kvar :)
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Och jag visste då även att folk ur GPR hade MKT med DH att göra Tex hade hand om konto, satt med konto, var K.Ö FAST Knight krigat med DH i 6månader då.

Mkt tack vare att jag spelade med ett par på V5 och vann med dem där. För surret där gick att DH behövde hjälp till det kontot och det kontot. Rena rama loppmarknaden. Försökte ta ett konto. Och hade då STÄNGT igen DH för gott!!

Nu skedde inte det xD Utan DH lever vidare!! Finns förvisso en hel dröss av Spelare i DH idag som är duktiga, niciga bra. Men deras ledar stabb kommer bli ihåg kommna som skitar.

Grått nu inte bara ;)

Mvh Orginal spelare på V1 v5 v14 v18 DonWulff. Finns inte många av oss Oginalare kvar :)

Jävla gnäll på dig! Ska vi böla ikapp med dig för att det inte gick som du ville. Kom inte o snacka om dagisnivå då du själver sitter o ynkar dig, snytar om hur illa du blivit behandlad, troligen så är du kränkt o mobbad med. Jadu, life`s sucks!

Kriga på, ta dig ett glas, be happy och accetpera att allt går inte som man vill o tänkt sig då herrens vägar äro .... ^_^
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Oj, du ska då inte komma här och säga att man ska ta reda på fakta innan man öppnar brödluckan. Jag har själv fått ta del av en massa gratisbyar från DH konton som en viss kvinnlig ledare från forna GPR hade fått till skänks av de förra spelarna!

Hon skröt för mig att hon fått dom för att hon enligt dom som gav henne kontona tyckte att hade större rätt till dom än ni i DHO_O

Mig veterligen så var det 2 konton som hon fick...troligtvis flera. Så snacka om att du inte har koll på vad som skett:D

Och vad är då ditt problem???

Förvalta kontona väl som du fick o var glad åt det istället, svårare än så är det inte. :)
 

DeletedUser

Guest
Du fantiserar, precis som resten av den självgoda uppblåsta delen av gamla SK. Just den delen som behandlade Knight som en påse skit och sedan blir förvånad och kränkt i djupet av sin själ när Knight inte accepterar det längre. Duh.

Fantiserar? Du ser ju själv hur det är nu. Oavsett om några spelare i -SK- hade personliga problem med några spelare i Knight höll alltid -SK- Knight om ryggen.

Du kanske tycker att DH alltid har gjort samma sak för Knight?

Angående duktiga spelare i DH vet jag bara en eller möjligen två spelare som är riktigt duktiga både offensivt och defensivt.
 

DeletedUser

Guest
Och vad är då ditt problem???

Förvalta kontona väl som du fick o var glad åt det istället, svårare än så är det inte. :)

Lilla Kruxet...för det första så var det inte dig jag citerade så låt nu MJMJ kommentera i stället är du snäll. Men det kanske han inte får eftersom det Donwulff och jag skrev är sant, och då blir det ju bara pinsamt för honom att komma här och försöka dementera igen;)

Och läs om, läs rätt. Jag har inga problem med det, och det var INTE jag som fick kontona utan en av de forna ledarna i GPR!

SÅ varför jag ska förvalta dessa konton som i nuläget är till största delen bortadlade förstår jag inte:confused:
 

Kruxet 22

Member
Reaktionspoäng
0
Lilla Kruxet...för det första så var det inte dig jag citerade så låt nu MJMJ kommentera i stället är du snäll. Men det kanske han inte får eftersom det Donwulff och jag skrev är sant, och då blir det ju bara pinsamt för honom att komma här och försöka dementera igen;)

Och läs om, läs rätt. Jag har inga problem med det, och det var INTE jag som fick kontona utan en av de forna ledarna i GPR!

SÅ varför jag ska förvalta dessa konton som i nuläget är till största delen bortadlade förstår jag inte:confused:

Opps, Skrev fel, menade byarna som du fick. Sorry!

Sen får gärna MJMJ kommentera men det får jag med! Vet inte heller om någon av er har full koll på vilka som satt på vilka konton, men jag o en till har/hade o det räcker. Sen kan man spekulera hur mycket man vill.
 

DeletedUser

Guest
Okej. Vi säger så?? Att Hitta på är ju dagis nivå. Har alltid värnat om mina kamrater. Därför blev man lite besviken när man blev kickad av Knight nät jag sa ifrån om Freden mellan Knight OCH DH. Men det är gammalt nu.

Hitta på? Eller inte, snarare.
Du är väldigt flexibel i din tolkning av sanningen.
Du blev inte kickad för det du påstår, du försöker bara framställa dig som något annat än du är.

Och precis så här mycket värnar du om dina kamrater:

Donwulff Lämnade 25th February 2012 - 02:19
Donwulff Gick med 10th March 2012 - 23:15

Du lämnar när blivande DH-spelare gör det för att inte riskera att bli måltavla. Sedan vill tydligen inte DH ha dig så efter en runda går du tillbaka där du tror det är näst tryggast.
Du är verkligen en stand-up guy!
 

DeletedUser

Guest
Oj, du ska då inte komma här och säga att man ska ta reda på fakta innan man öppnar brödluckan. Jag har själv fått ta del av en massa gratisbyar från DH konton som en viss kvinnlig ledare från forna GPR hade fått till skänks av de förra spelarna!

Hon skröt för mig att hon fått dom för att hon enligt dom som gav henne kontona tyckte att hade större rätt till dom än ni i DHO_O

Mig veterligen så var det 2 konton som hon fick...troligtvis flera. Så snacka om att du inte har koll på vad som skett:D

Jag satt ju i ledningen i DH så jag borde väl veta det eller hur?

Om det är nåt mer så vet du var du har min inbox så kan vi ta det där istället för att smutskasta mer här..

Nån som kan lägga upp stats
 

DeletedUser

Guest
Fantiserar? Du ser ju själv hur det är nu. Oavsett om några spelare i -SK- hade personliga problem med några spelare i Knight höll alltid -SK- Knight om ryggen.

Du kanske tycker att DH alltid har gjort samma sak för Knight?

Några? Personliga?
Du friserar återigen sanningen grovt, vilket vi i och för sig vant oss vid från ett antal av de mest pompösa gamla SK-spelarnas sida.

Ja, det var ju ett toppensätt att hålla Knight om ryggen, NOT. Det hade hållit precis så länge som SK tyckt det var roligt. Sedan var Knight nästa på listan, det är välkänt.

Nej, DH har inte heller gjort det - de ville, vilket framgår av 14 miljoner inlägg tidigare, starta krig mot Knight. Men det var inte frågan om vem som ville Knight väl, det ville ingen av er.
Poängen var att du försökte få det till att SK blev smutskastade av Knightledningen istället för att en del av SK bar sig skitigt åt. Således fantiserar du vilt.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Poängen var att du försökte få det till att SK blev smutskastade av Knightledningen istället för att en del av SK bar sig skitigt åt. Således fantiserar du vilt.

Det gillar jag skarpt, verkligen. Jag spelade OCKSÅ i SK. Och eftersom jag spelat i Knektarna med så har det varit mycket skit hit och dit, bara det att SK skrev det allmänt så alla kunde se :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Några? Personliga?
Du friserar återigen sanningen grovt, vilket vi i och för sig vant oss vid från ett antal av de mest pompösa gamla SK-spelarnas sida.

Ja, det var ju ett toppensätt att hålla Knight om ryggen, NOT. Det hade hållit precis så länge som SK tyckt det var roligt. Sedan var Knight nästa på listan, det är välkänt.

Nej, DH har inte heller gjort det - de ville, vilket framgår av 14 miljoner inlägg tidigare, starta krig mot Knight. Men det var inte frågan om vem som ville Knight väl, det ville ingen av er.
Poängen var att du försökte få det till att SK blev smutskastade av Knightledningen istället för att en del av SK bar sig skitigt åt. Således fantiserar du vilt.

Själv blev man ju utsatt för att jag skulle få en insparkad dörr, och sedan bli dödad eller grovtmisshandlad av en Knight spelare.. Men det valde Knights ledning att skita i att diskutera.. Ganska allvarliga saker och säga till någon annan. Och dessutom är det ett SPEL ETT SPEL!!
Kanske därför vi var otrevliga tillbaka? Eller du hade tagit det med en nypa salt? tror jag svarar för dig här nu! Nej det hade du INTE gjort!

Så där har du en anledning till varför vi "smutskasta" er!

men jag vill inte att ni diskuterar detta i vår tråd nu!

Tillbaka till topic!



Sida 1:
Stammar: -S-
Sida 2:
Stammar: Knight

Timeframe: 12/03/2012 00:00:00till16/03/2012 18:17:22

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 149
Sida 2: 554
Skillnad: 405

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 130
Sida 2: 15
Skillnad: 115

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,362,364
Sida 2: 5,042,562
Skillnad: 3,680,198

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,194,677
Sida 2: 135,641
Skillnad: 1,059,036

chart
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Själv blev man ju utsatt för att jag skulle få en insparkad dörr, och sedan bli dödad eller grovtmisshandlad av en Knight spelare..

Glöm inte att samma spelare hotade mig en ungefärlig samma sak (när jag spelade i SK) ;)

Härligt att se -S- även om vi är få, så gör vi lite nytta iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Mkt tack vare att jag spelade med ett par på V5 och vann med dem där. För surret där gick att DH behövde hjälp till det kontot och det kontot. Rena rama loppmarknaden. Försökte ta ett konto. Och hade då STÄNGT igen DH för gott!!

Jaha, du tänkte lira 2 konton på samma värld? Det trodde jag inte var tillåtet, men vad vet jag.
Ytterligare ett bevis på din rättrådighet.

Tillåt mig småle över din tro på att du skulle kunna "stänga igen DH". Du överskattar din förmåga med ett par ljusår.
 

DeletedUser

Guest
Varför svarar ni Klitous Klitou? Det är mintcream's 4e konto som pratar om -SK-, och ingenting är verklighetsförankrat. Han spelade på HIMANEN (varpå han är extra grinig av förståeliga skäl just nu enligt twstats), och var inte med i Knight när något av det som diskuteras skedde. Han ljuger för att få reaktioner, han vinner så fort ni svarar.

När GPR mergade med Knight och Knight ingick i vapenvila med DH såg vi i -SK- snabbt till att hålla koll på vad som hände i Knight (vi hade ingen anledning att fiska information innan dess). Det är fakta att Xerxes & Humble gjort det till principsak att svartmåla -SK- i sitt forum mellan vapenvilan --> kriget mot -SK-, donwulff är helt rätt på det.

Sedan vill jag minnas (dåvarande ledningsmedlem i Knight's ord) att donwulf avlägsnades för att Barhoppan tog illa upp av att han ifrågasatte henne. Barhoppans lösning på att någon höjde ett ögonbryn var att hota Xerxes o co. med att dra ut alla från GPR från Knight om inte något gjordes åt Donwulf. Xerxes stod mellan valet av hans egna trogna stamfrände sedan Pirate-kriget, eller sin senaste mergebuddy. Kollar någon Knight's logg för stamhändelser så är jag 99% på att Xerxes avlägsnade donwulf, och ingen annan.

Kriget som pågår nu är en produkt av just detta - Barhoppans "list", Kruxets knähundsfasoner, och faktumet att Knight aldrig hade en stabil grund att stå på, då man genom åren bjudit in en ny klass till skolan, som inte blir "en i gänget", och inte får säga sitt. Majoriteten av de ansökningar vi i -SK- tagit emot från Knight genom åren har adresserat hur ledningen styr o ställer utan att höra vad stammen vill, och de som ifrågasatt beslut har gått en otrevlig historia till mötes (donwulf, winzent, även snubben som skrev att -SK- var grymma, vars tråd raderades av Barhoppan omedelbart). Förstår helt o hållet att Xerxes var tvungen att ta besluten han tog med tanke på paranoian och desperationen som uppstod, men då slutar det också med en bunte illojala tomtar.

Allt det här är egentligen irrelevant, men donwulf ljuger inte, ville bara få det klargjort.

========

Respekt åt -S- som håller fanan uppe! Ni vet att ni får en lyckospark av somalen, god jakt, god slakt !!
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Hitta på? Eller inte, snarare.
Du är väldigt flexibel i din tolkning av sanningen.
Du blev inte kickad för det du påstår, du försöker bara framställa dig som något annat än du är.

Och precis så här mycket värnar du om dina kamrater:

Donwulff Lämnade 25th February 2012 - 02:19
Donwulff Gick med 10th March 2012 - 23:15

Du lämnar när blivande DH-spelare gör det för att inte riskera att bli måltavla. Sedan vill tydligen inte DH ha dig så efter en runda går du tillbaka där du tror det är näst tryggast.
Du är verkligen en stand-up guy!

Jo precis så vart det :) Tur man har dig med i spelet som kan förklara VARFÖR jag lämnade. Varför jag lämnade behöver jag inte förklara. Dem vet varför jag lämnade. The End
 
Topp