Revenge!?

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Det är väl inte riktigt det jag säger, utan jag undrar varför Sabaton accepterar att DH tar emot flyktingar från Knight utan att göra något. För strömhoppet från Knight skedde ju faktiskt under kriget mellan Knight och Sabaton, och när en spelare lämnar en stam mitt under krig brukar den väl anses som flykting?

så brukar vara fallet men den logiken gäller förmodligen inte för gamla -sk- spelarna D:
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Det är väl inte riktigt det jag säger, utan jag undrar varför Sabaton accepterar att DH tar emot flyktingar från Knight utan att göra något. För strömhoppet från Knight skedde ju faktiskt under kriget mellan Knight och Sabaton, och när en spelare lämnar en stam mitt under krig brukar den väl anses som flykting?

Nejnejnej, vi startade kriget igår lilla du, 19:00 rättare sagt.
Ser ingen som lämnat Knight för DH under denna tid, annars har du rätt i att Knight spelare lämnade för DH.
Men under "det gamla" kriget så var det bara i princip krig mot en sida då den andra sidan inte krigare.
Så detta är ett nytt krig, och det ger dem som lämnat till DH en ny start för dem i en annan stam för dem krigar vi inte emot. (Lucky them?)
Annars förstår jag hur du menar :)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
-sk-originalen har väl aldrig gett sig in i ett krig där det finns en risk att dom kan åka på pisk? Det är väl därför dom backar för ett trepartskrig, där både DH och Knight är motståndare...
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
-sk-originalen har väl aldrig gett sig in i ett krig där det finns en risk att dom kan åka på pisk? Det är väl därför dom backar för ett trepartskrig, där både DH och Knight är motståndare...

HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA Du borde nog in och kolla kartan...

Skulle vi köra 3000 byar VS 100000 byar? :D
Du är rolig du.
 

DeletedUser

Guest
-sk-originalen har väl aldrig gett sig in i ett krig där det finns en risk att dom kan åka på pisk? Det är väl därför dom backar för ett trepartskrig, där både DH och Knight är motståndare...

Du menar som DH?
Eller R.E (inte vårt initiativ, men det var på VÄG)
Eller Hellz + TGF + Honour?
Eller, när DH inte längre var dubbelt så stora, DH + DEIST + Exi's hobbystam + TO (TO var förvisso på väg mot oss, men vi förekom dem, och provocerade fram alla andra parter)?

Samtliga ovanstående var större än oss, samtliga fick stryk (tills resten av världen anslöt sig, såklart). Summa summarum blir väl då att vi klarade oss i underläge 4 gånger om, i jämförelse med DH/Knights.........noll gånger?

Om du menar att -SK- var så pass överlägsna i talang, att ett numerärt underläge inte är tillräckligt för att kallas risk för att åka på pisk, så tackar o bockar jag för komplimangen :)

Tillbaka till kaninhålet du kom ifrån, okunniga sopa.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
-sk-originalen har väl aldrig gett sig in i ett krig där det finns en risk att dom kan åka på pisk? Det är väl därför dom backar för ett trepartskrig, där både DH och Knight är motståndare...

hur mycket jag än personligen ogillar -sk- så har inte detta någon som helst förankring i verkligheten. -sk- var i underläge i flera krig och jag kan räkna upp dom om du vill...
 

DeletedUser

Guest
Bara att acceptera läget nu :D:awsm:

Vi fick acceptera hur det blev när ni backstabba oss, så nu får ni acceptera detta nu helt enkelt ;)
Känns kanske lite extra att en liten stam jämnfört med er går på er, gjorde rätt TAKTISKT, för var det inte det ni sa när ni "krossa" -SK-!? TAKTISKT!?

Karamell? Läs vad n3apower har skrivit så har du fått dina svar!
 

DeletedUser

Guest
Du menar som DH?
Eller R.E (inte vårt initiativ, men det var på VÄG)
Eller Hellz + TGF + Honour?
Eller, när DH inte längre var dubbelt så stora, DH + DEIST + Exi's hobbystam + TO (TO var förvisso på väg mot oss, men vi förekom dem, och provocerade fram alla andra parter)?

Samtliga ovanstående var större än oss, samtliga fick stryk (tills resten av världen anslöt sig, såklart). Summa summarum blir väl då att vi klarade oss i underläge 4 gånger om, i jämförelse med DH/Knights.........noll gånger?

Om du menar att -SK- var så pass överlägsna i talang, att ett numerärt underläge inte är tillräckligt för att kallas risk för att åka på pisk, så tackar o bockar jag för komplimangen :)

Tillbaka till kaninhålet du kom ifrån, okunniga sopa.



Kajan går på högvarv. Vår president föralltid <3
 

DeletedUser

Guest
Av någon anledning är jag mer orolig av att ligga i krig med gamla -SK- än nuvarande DH.
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Tycks gå rätt bra ändå :D

Sida 1:
Stammar: -S-
Sida 2:
Stammar: Knight

Timeframe: 12/03/2012 19:00:00till15/03/2012 14:20:05

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 123
Sida 2: 289
Skillnad: 166

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 108
Sida 2: 7
Skillnad: 101

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,123,951
Sida 2: 2,655,232
Skillnad: 1,531,281

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 993,164
Sida 2: 63,805
Skillnad: 929,359

chart
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Bara att acceptera läget nu :D:awsm:

Vi fick acceptera hur det blev när ni backstabba oss, så nu får ni acceptera detta nu helt enkelt ;)
Känns kanske lite extra att en liten stam jämnfört med er går på er, gjorde rätt TAKTISKT, för var det inte det ni sa när ni "krossa" -SK-!? TAKTISKT!?

Karamell? Läs vad n3apower har skrivit så har du fått dina svar!

Vi var många i NUVARANDE Knight som var motståndare till att attackera er i -SK-

Vi mergade med GPR och 12timmar senare fred med DH?? Vi var många som undra varför? Jo en viss kvinnlig ledare med fingrar över allt i spelet o på en massa andra konto i DH när mergen blev verklighet.
Jag med Vincent och ett par till, ifråga satte freden men blev belönade med kicken, censur i vårat eget forum, anklagade för spioneri osv osv.

Metodiskt sista tiden har vissa ur gammla GPR rofat åt sig Knight konto som man satt sina vänner på och tagit över dem till DH.

Och att sen kunda dela ut Premium poäng för att vinna lojalitet är patetiskt. Men den "fördelen" har man väl när man sitter med i T.Ws

Nä, jag kommer kanske åka på "Däng" gånger 10 nu.

MEN NI I DH kommer bli ihågkommna som skitar hela högen för era ledare!!

Grattis till vinsten, ni förstörde allt som har med T.W att göra.

Men att ta an ert ansvar för vad ni startat har ni svårt för. Ni fick ju bort -SK-, det var ju det ni ville, eller hur var det nu?!
 

DeletedUser

Guest
Jo en viss kvinnlig ledare med fingrar över allt i spelet o på en massa andra konto i DH när mergen blev verklighet.

Detta kan jag intyga om att detta är inte alls sant och det kan även flera göra. Så donwulff innan du börjar med nåt så skaffa lite mer fakta och inte bara kasta ut saker som inte stämmer, du göra bara bort dig ännu mer.

Och att sen kunda dela ut Premium poäng för att vinna lojalitet är patetiskt. Men den "fördelen" har man väl när man sitter med i T.Ws

Vad jag vet så sitter det ingen i tw-teamet i GPR lr DH. Den enda som har den fördelen med prem är ju din ledare humlan. Så vet inte var du fått det ifrån att det skulle vara en DH lr i GPR som är med i teamet :confused:

MEN NI I DH kommer bli ihågkommna som skitar hela högen för era ledare!!

Hahaha..Säger en som försökte sno ett DH acc via en annan värld. Dock så var vi flera i DH som spelade med dig på en annan värld där du försökte sno kontot då en spelare skulle sluta.

Det tycker jag är grymt lågt av en spelare som man kört med och vunnit värld med.


Men att ta an ert ansvar för vad ni startat har ni svårt för. Ni fick ju bort -SK-, det var ju det ni ville, eller hur var det nu?!

Jag ville inte ens merga med knight utan ville hellre köra på som det var innan då man körde mot sk och knight. Då fick man ju iaf lite incs, nu är det ju dött ifrån knight :cool:


Ne du Donwulff, du gör det bra i att göra dig till åtlöje men ska inte vara alltför taskig :p

OnT

Snygga stats -S- :awsm:
 

donwulff

Member
Reaktionspoäng
0
Detta kan jag intyga om att detta är inte alls sant och det kan även flera göra. Så donwulff innan du börjar med nåt så skaffa lite mer fakta och inte bara kasta ut saker som inte stämmer, du göra bara bort dig ännu mer.



Vad jag vet så sitter det ingen i tw-teamet i GPR lr DH. Den enda som har den fördelen med prem är ju din ledare humlan. Så vet inte var du fått det ifrån att det skulle vara en DH lr i GPR som är med i teamet :confused:



Hahaha..Säger en som försökte sno ett DH acc via en annan värld. Dock så var vi flera i DH som spelade med dig på en annan värld där du försökte sno kontot då en spelare skulle sluta.

Det tycker jag är grymt lågt av en spelare som man kört med och vunnit värld med.




Jag ville inte ens merga med knight utan ville hellre köra på som det var innan då man körde mot sk och knight. Då fick man ju iaf lite incs, nu är det ju dött ifrån knight :cool:


Ne du Donwulff, du gör det bra i att göra dig till åtlöje men ska inte vara alltför taskig :p

OnT

Snygga stats -S- :awsm:

Här har vi en av "vännerna"
Försökte inte sno, ville bara ta ALL info för att ge till -SK- och Knight, men det gick inte.

Åtlöje?? Vad vet du??
 

DeletedUser

Guest
Vi var många i NUVARANDE Knight som var motståndare till att attackera er i -SK-

Vi mergade med GPR och 12timmar senare fred med DH?? Vi var många som undra varför? Jo en viss kvinnlig ledare med fingrar över allt i spelet o på en massa andra konto i DH när mergen blev verklighet.
Jag med Vincent och ett par till, ifråga satte freden men blev belönade med kicken, censur i vårat eget forum, anklagade för spioneri osv osv.

Den största skulden borde du nog lägga på dina egna ledare, dvs HumbleSwede och IamXerxes. De hade länge en smutskastningskampanj mot -SK- i interna forumet för att få majoriteten att acceptera en merge med GPR. Tyvärr litade man inte på sina allierade som alltid ställt upp för dem och som tog striden för dem när DH för första gången tänkte backstabba Knight. Istället valde man att lita på sina fiender, som en gång förut visat viljan att få Knight att falla samman. Bra tänkt av Knight-ledningen. Eller väldigt blåögt, välj själva.
 

DeletedUser

Guest
Detta kan jag intyga om att detta är inte alls sant och det kan även flera göra. Så donwulff innan du börjar med nåt så skaffa lite mer fakta och inte bara kasta ut saker som inte stämmer, du göra bara bort dig ännu mer.



Oj, du ska då inte komma här och säga att man ska ta reda på fakta innan man öppnar brödluckan. Jag har själv fått ta del av en massa gratisbyar från DH konton som en viss kvinnlig ledare från forna GPR hade fått till skänks av de förra spelarna!

Hon skröt för mig att hon fått dom för att hon enligt dom som gav henne kontona tyckte att hade större rätt till dom än ni i DHO_O

Mig veterligen så var det 2 konton som hon fick...troligtvis flera. Så snacka om att du inte har koll på vad som skett:D
 
Topp