Reporters @ v13

DeletedUser

Guest
Resan börjar

Gotte hade bjudit in sina två vänner, Coach och Messijr, på ett sleepover-party. Dom tre vännerna skulle sitta och mysa framför brasan och äta Gott & blandat hela kvällen. De satt där och diskuterade hur pass tråkigt det externa forumet var nuförtiden, några enstaka inlägg i ryktestråden då och då, men ingenting av intresse.
"Jag har fått en idé" utstötte Coach.
"Jag också" skrek Messijr.
"Tänker du på samma sak som jag Messi?" frågade Coach.
"Jag tror de Coach!"
"Det är reeeepoooorter-taaaajm" vrålade dom i kör.

De tre vännerna kom överens om att dagen därpå ge sig ut på en resa över v13´s krigshärjade slätter. De skulle agera reportrar och intervjua framstående spelare på världen. Det externa forumet hade alltför länge legat i dvala, och de hoppades att på detta sätt kunna väcka forumet till liv.

De tre vännerna hade funnit sitt kall, och dagen därpå skulle resan börja. Efter en lång mysig natt var de redo. De slog upp portarna, och gav sig iväg.
"Jag vill leva la dolce vita" sjöng Gotte, och de andra stämde in.
Efter att ha vandrat en längre bit längs stigen slog det dem plötsligt att de inte visste vem eller vilka de skulle intervjua.

Så hjälp oss, kom me förslag på intervjuobjekt så vi kan köra vidare;)

dxjxbt.jpg
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Haha verkar riktigt fint!

Det som skulle vara ingressant vore att höra vad Esperanta tycker om resten av "motståndet" eller någon annan spelare i llllll. Bara ett förslag men det vore nog ett riktigt scooo att få Esp att lätta hjärtat:)
 

DeletedUser

Guest
SMISKO och Esperanta är dom ända intressanta att veta något om:) Kanske Thoil också;)
 

DeletedUser

Guest
En intervju med Xynz eller någon framstående spelaren i stammen LoL skulle vara intressant i mina ögon.

Eller någon i TCO där dom kan förklarara hur det känns att skämma ut ett namn som många fruktat sen v2.
 

DeletedUser

Guest
Intervjuva Mario Kempe och Haroo. Behövs anledning?

För oss som inte vet vilka det är kan ett par anledningar behövas. Inte så att dem imponerat här på v13, tidigare världar känner jag dock inte till :/

Själv är man tråkig och vill se en intervju med Esperanta, där behövs absolut ingen anledning ;)
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
För oss som inte vet vilka det är kan ett par anledningar behövas. Inte så att dem imponerat här på v13, tidigare världar känner jag dock inte till :/

Själv är man tråkig och vill se en intervju med Esperanta, där behövs absolut ingen anledning ;)

Mario Kempe är cool och ledare i [rs]. Sen att han är kass på poker kan man också ta med.

Och Haroo är bara bäst
 

DeletedUser

Guest
Dessa skule jag vilja se bli interjuvade

Störst spelarna i respektiva stam inom top4
Esperanta
Thoil
KnollOTott blir vell nån dubel interjuv här
MsCsaba

Jack Hammer Ja ni förstår nog varför
 

DeletedUser

Guest
Jag skulle gärna vilja se en intervju med Esperanta och Thoil.
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
För oss som inte vet vilka det är kan ett par anledningar behövas. Inte så att dem imponerat här på v13, tidigare världar känner jag dock inte till :/

Själv är man tråkig och vill se en intervju med Esperanta, där behövs absolut ingen anledning ;)

Vet du inte vem jag är va?
Sedan håller jag med Mario på den punkten att det vore roligt att få se en intervju från TCO ;)
 

DeletedUser

Guest
du kan ju interjuva hela jenny helt klart den mest intressanta stammen på v13 *blink blink*
 

DeletedUser

Guest
För att fånga intresse kanske man ska intervjua folk som INTE horar på forumet.

Dvs sköna tjommar från alla möjliga håll o kanter, olika ledares syn o sen spelarnas.

Ge ut veckans tabbe, veckans p12 mm

Inte slänga ut spelarna utan på ett smakfullt sätt lägga ut info lite som expressen :)
 

DeletedUser

Guest
För att fånga intresse kanske man ska intervjua folk som INTE horar på forumet.

Dvs sköna tjommar från alla möjliga håll o kanter, olika ledares syn o sen spelarnas.

Ge ut veckans tabbe, veckans p12 mm

Inte slänga ut spelarna utan på ett smakfullt sätt lägga ut info lite som expressen :)

Jobbar fortf på hur själva konceptet ska se ut. Så tack för förslagen:)
 

DeletedUser

Guest
awsm!! :awsm: 15 visningar på filmen än så länge ;) kan bli en hit
 

DeletedUser

Guest
den säger ju vart dom är på väg för att intervjua ju tkr den var väldigt tydligt =)
 
Topp